دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Dr. Philipp Schreck (eds.)
سری: Contributions to Management Science
ISBN (شابک) : 9783790821178, 9783790821185
ناشر: Physica-Verlag Heidelberg
سال نشر: 2009
تعداد صفحات: 132
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب مورد تجاری برای مسئولیت اجتماعی شرکت: درک و اندازه گیری اثرات اقتصادی عملکرد اجتماعی شرکت: سازمان/برنامه ریزی، اخلاق، علم تجارت/مدیریت، عمومی
در صورت تبدیل فایل کتاب The Business Case for Corporate Social Responsibility: Understanding and Measuring Economic Impacts of Corporate Social Performance به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب مورد تجاری برای مسئولیت اجتماعی شرکت: درک و اندازه گیری اثرات اقتصادی عملکرد اجتماعی شرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
در زمانهای اخیر، محققان و متخصصان به همان اندازه جذب این تصور شدهاند که مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) صرفاً نباید یک تعهد پرهزینه برای تجارت خصوصی باشد، بلکه گاهی اوقات میتواند به نفع خود شرکتها باشد. این کتاب یک تحلیل مفهومی و یک مطالعه تجربی در مورد این مورد تجاری برای CSR را تشکیل می دهد. بنابراین CSR به عنوان یک مفهوم چند بعدی و چند رابطه ای درک می شود که به مسئولیت هایی مربوط می شود که توسط سهامداران مختلف به شرکت ها نسبت داده می شود. برخلاف بحثهای عمدتاً هنجاری در مورد CSR در آلمان، این مطالعه سوابق تجربی و تأثیرات مالی عملکرد اجتماعی شرکت (CSP) را تحلیل میکند. با استفاده از دادههای استفاده نشده در مورد CSR، به سنت تحقیقاتی طولانی مدت در مورد کسب و کار CSR میافزاید. این مطالعه تحلیلهای آماری بیشتری را برای توضیح مشکل اقتصادسنجی درونزایی که به دلیل علیت همزمان نادیده گرفته شده است، پیشنهاد میکند. اگرچه نتایج نشان میدهد که CSR میتواند در برخی موارد با اهداف اقتصادی همخوانی داشته باشد، اما از فرض یک مورد تجاری عمومی یا حتی جهانی برای CSR پشتیبانی نمیکند.
In recent times, scholars and practitioners have equally been attracted by the notion that Corporate Social Responsibility (CSR) need not merely be a costly obligation to private business but can sometimes be in the very interest of companies themselves. This Book forms a conceptual analysis of and an empirical study on this business case for CSR. CSR is thereby understood as a multi-dimensional and multi-relational concept which relates to the responsibilities ascribed to companies by various stakeholders. In contrast to the mainly normative discussions on CSR in Germany, this study analyses empirical antecedents and financial impacts of corporate social performance (CSP). It adds to the long lasting research tradition on the business case for CSR by employing hitherto unused data on CSR. The study proposes additional statistical analyses to account for the widely neglected econometric problem of endogeneity due to simultaneous causality. Although the results indicate that CSR can be in line with economic goals in some cases, they do not support the assumption of a generic or even universal business case for CSR.
Front Matter....Pages i-xiii
The Economic Impact of Corporate Social Responsibility....Pages 1-3
A Framework for Analysing Economic Impacts of Corporate Social Performance....Pages 5-32
An Empirical Study on Corporate Social Performance....Pages 33-97
Conclusions Concerning Empirical Evidence for the Business Case for Corporate Social Responsibility....Pages 99-102
Back Matter....Pages 103-124