ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brand-driven Innovation : strategies for development and design

دانلود کتاب نوآوری مبتنی بر برند: استراتژی‌هایی برای توسعه و طراحی

Brand-driven Innovation : strategies for development and design

مشخصات کتاب

Brand-driven Innovation : strategies for development and design

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Required reading range., Module reader 
ISBN (شابک) : 9782940439768, 2940439761 
ناشر: AVA Pub 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 210 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 20 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Brand-driven Innovation : strategies for development and design به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب نوآوری مبتنی بر برند: استراتژی‌هایی برای توسعه و طراحی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب نوآوری مبتنی بر برند: استراتژی‌هایی برای توسعه و طراحی

نام تجاری می تواند الهام بخش نوآوری در محصولات و خدمات باشد و برای سازمان ها و مصرف کنندگان ارزش ایجاد کند. این به نوبه خود می تواند به یک رابطه پایدار بین برندها و مشتریان منجر شود. نوآوری مبتنی بر برند، نظریه برندسازی و ارتباط آن با نوآوری را بررسی می‌کند تا پایه‌ای محکم از دانش را در اختیار خوانندگان قرار دهد. این کتاب از یک روش عملی و چهار مرحله‌ای استفاده می‌کند که به خوانندگان کمک می‌کند تا نوآوری مبتنی بر برند را در زمینه دانشگاهی یا تجاری خود اعمال کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Branding can inspire innovation in products and services, creating value for organizations and consumers alike. This in turn can lead to a durable relationship between brands and customers. Brand-driven Innovation explores branding theory and its relation to innovation, in order to provide readers with a solid foundation of knowledge. The book employs a practical, four-step method that will help readers apply brand-driven innovation in their own academic or business context.





نظرات کاربران