ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The positive deviant : sustainability leadership in a perverse world

دانلود کتاب انحراف مثبت: رهبری پایداری در جهانی منحرف

The positive deviant : sustainability leadership in a perverse world

مشخصات کتاب

The positive deviant : sustainability leadership in a perverse world

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781849776578, 1849776571 
ناشر: Earthscan 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 337 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب The positive deviant : sustainability leadership in a perverse world به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انحراف مثبت: رهبری پایداری در جهانی منحرف نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انحراف مثبت: رهبری پایداری در جهانی منحرف

اقتصاد کم کربن و رضایت از زندگی به هزاران، اگر نگوییم میلیون ها رهبر استثنایی، نیاز دارد. این کتاب اولین کتابی است که دانش پایداری را با مهارت ها و ابزارهای رهبری گرد هم می آورد تا به شما کمک کند یکی از این رهبران شوید. در آن شما همه چیزهایی را که برای شروع فوری و افزایش اثربخشی خود نیاز دارید، پیدا خواهید کرد، حتی در دنیایی که به طور انحرافی بر عکس آن تاکید دارد. این راهنما با اطمینان از اینکه چه کاری را برای بهترین انجام دهید، به شما کمک می کند تا پایداری را انجام دهید. بدون چک لیست و توصیه های خط مشی، تمرکز بر روی شما و توسعه ظرفیت شما برای شناسایی کار درست در هر کجا که هستید و در هر شرایطی است، است. این خواندن ضروری برای کسانی است که در رهبری با سواد پایداری یا مشتاق آن هستند، و برای همه کسانی که رهبری و مدیریت را آموزش می دهند ضروری است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

An economy low in carbon and high in life satisfaction will require thousands, if not millions of exceptional leaders. This book is the first to bring together sustainability knowledge with the leadership skills and tools to help you become one of those leaders. In it you will find everything you need to get started straight away, and to grow your effectiveness, even in a world that remains perversely intent on the opposite.Whether you are new to the whole idea of sustainability, or reasonably well informed but not entirely confident about what to do for the best, this guide will help you 'do' sustainability. Free of checklists and policy recommendations, the focus is on you, and on developing your capacity to identify the right thing to do wherever you are and whatever your circumstances. This is essential reading for those in or aspiring to sustainability-literate leadership, and a must for all those teaching leadership and management.





نظرات کاربران