ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Die Wahrnehmung von Dividenden durch Finanzvorstände: Eine empirische Untersuchung zu den Determinanten der Dividendenpolitik in der Bundesrepublik Deutschland

دانلود کتاب درک سود سهام توسط CFO: یک مطالعه تجربی در مورد عوامل تعیین کننده سیاست تقسیم سود در جمهوری فدرال آلمان

Die Wahrnehmung von Dividenden durch Finanzvorstände: Eine empirische Untersuchung zu den Determinanten der Dividendenpolitik in der Bundesrepublik Deutschland

مشخصات کتاب

Die Wahrnehmung von Dividenden durch Finanzvorstände: Eine empirische Untersuchung zu den Determinanten der Dividendenpolitik in der Bundesrepublik Deutschland

ویرایش: [1 ed.] 
نویسندگان:   
سری: Schriftenreihe des Instituts für Geld- und Kapitalverkehr der Universität Hamburg 27 
ISBN (شابک) : 9783834939654, 9783834939661 
ناشر: Gabler Verlag 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 268
[289] 
زبان: German 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 Mb 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Die Wahrnehmung von Dividenden durch Finanzvorstände: Eine empirische Untersuchung zu den Determinanten der Dividendenpolitik in der Bundesrepublik Deutschland به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب درک سود سهام توسط CFO: یک مطالعه تجربی در مورد عوامل تعیین کننده سیاست تقسیم سود در جمهوری فدرال آلمان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب درک سود سهام توسط CFO: یک مطالعه تجربی در مورد عوامل تعیین کننده سیاست تقسیم سود در جمهوری فدرال آلمان



Mihail Topalov به بررسی این موضوع می پردازد که چرا شرکت ها سود سهام پرداخت می کنند. بخش اول کتاب مروری بر رویکردهای توضیحی نظری موجود در سیاست تقسیم سود و نتایج بررسی تجربی آنها دارد. در بخش دوم کار، نتایج نظرسنجی خود ما از مدیران مالی شرکت‌های سهامی فهرست شده در آلمان ارائه و تحلیل می‌شود. متعاقباً، بر اساس پایگاه داده موجود، تعیین‌کننده‌های سیاست سود تقسیمی کار شده و فرضیه‌هایی تنظیم می‌شوند که می‌توان از آنها برای آزمایش تجربی رویکردهای توضیحی نظری در چارچوب یک تحلیل کمی استفاده کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

​Mihail Topalov geht der Frage nach, warum die Unternehmen Dividenden zahlen. Der erste Teil des Buches liefert einen Überblick über die existierenden theoretischen Erklärungsansätze zur Dividendenpolitik und die Ergebnisse ihrer empirischen Überprüfung. Im zweiten Teil der Arbeit werden die Ergebnisse einer eigenen Befragung von Finanzvorständen börsennotierter Aktiengesellschaften in Deutschland dargestellt und analysiert. Anschließend werden auf der Grundlage der vorhandenen Datenbasis Determinanten der Dividendenpolitik herausgearbeitet und Hypothesen aufgestellt, anhand derer sich die theoretischen Erklärungsansätze im Rahmen einer quantitativen Analyse empirisch überprüfen lassen.



فهرست مطالب

001......Page 1
Geleitwort......Page 4
Vorwort......Page 6
Inhaltsverzeichnis......Page 8
Abbildungsverzeichnis......Page 12
Tabellenverzeichnis......Page 13
Abkürzungsverzeichnis......Page 17
Symbolverzeichnis......Page 19
Einleitung......Page 22
A. Systematisierung der Erklärungsansätze......Page 24
I. Dividendenpolitik unter Sicherheit......Page 26
II. Dividendenpolitik unter Unsicherheit......Page 27
I. Der Einfluss von Transaktionskosten auf die Dividendenpolitik......Page 28
1. Argumente für und gegen die Relevanz der Besteuerung......Page 30
2. Der Zusammenhang zwischen erwarteter Dividendenund Aktienrendite......Page 33
3. Kursverhalten am Ex-Dividenden-Tag......Page 36
4. Klienteleffekte......Page 41
5. Steuerreformen und Dividendenpolitik......Page 44
6. Der Fall von Citizen Utilities......Page 46
I. Dividendenpolitik vor dem Hintergrund der Agency-Theorie......Page 47
1.1. Theoretische Grundlagen......Page 48
1.2. Empirische Ergebnisse......Page 49
2.1. Theoretische Grundlagen......Page 51
2.2. Empirische Ergebnisse......Page 55
3. Interessenkonflikt zwischen Großund Kleinaktionären......Page 59
1. Theoretische Grundlagen......Page 60
2.1. Kurseffekte bei Ankündigungen von Dividendenänderungen......Page 63
2.2. Informationsgehalt von Dividendenänderungen......Page 65
E. Verhaltenswissenschaftliche Erklärungsansätze......Page 67
I. Die Dividendenproblematik im Lichte der Prospect-Theorie......Page 68
II. Reueaversion und Dividenden......Page 69
III. Selbstkontrolle und Dividenden......Page 70
IV. Theorie des sozialen Kontrakts......Page 71
1. Theoretische Grundlagen......Page 72
2. Empirische Ergebnisse......Page 74
1. Theoretische Grundlagen......Page 76
2. Empirische Ergebnisse......Page 77
F. Zusammenfassung......Page 78
1. Umfragen zur Dividendenpolitik......Page 80
2. Umfragen zum Aktienrückkauf......Page 84
3. Umfragen zur Ausschüttung von Berichtigungsaktien......Page 86
1. Die Befragung als Analyseinstrument......Page 87
2. Gestaltung der Befragung......Page 88
3. Auswahl der Stichprobe......Page 89
4. Gestaltung des Fragebogens......Page 91
5. Rücklauf......Page 100
1. Untersuchungsmethodik......Page 101
2.1. Korrelationsanalyse und deskriptive Statistik......Page 102
2.2. Einigkeit......Page 106
2.3. Uneinigkeit......Page 109
2.4. Fehlendes Interesse......Page 111
1.1.1 Vorgehensweise bei der Gruppenbildung......Page 112
1.1.2 Grundlagen der Faktorenanalyse......Page 113
1.1.3 Grundlagen der Clusteranalyse......Page 117
1.1.4 Vergleich der Wahrnehmung von Dividenden zwischen den Gruppen......Page 120
1.2. Ergebnisse der Faktorenanalyse......Page 121
1.3. Ergebnisse der Clusteranalyse......Page 127
2.1. Datenbasis......Page 133
2.2. Untersuchungsmethodik......Page 135
2.3.1. Unternehmensspezifische Charakteristika zum Umfragezeitpunkt......Page 137
2.3.2. Unternehmensspezifische Charakteristika zum 31. Dezember 2006......Page 141
2.1. Irrelevanztheorie......Page 144
2.2. Steuerund Klienteleffekte......Page 146
2.3. Agency-Theorie......Page 149
2.4. Pecking-Order-Theorie......Page 153
2.5. Die Signaling-Theorie......Page 155
2.6. Theorie von Lintner......Page 159
2.7. Verhaltenswissenschaftliche Theorien......Page 161
VI. Zusammenfassung......Page 163
I. Literaturüberblick......Page 167
II. Formulierung der Hypothesen......Page 174
III. Datenbasis......Page 179
1.1. Modellformulierung......Page 181
1.2. Stichprobe......Page 185
1.3.1 Größe der Stichprobe......Page 186
1.3.2 Keine Multikollinearität......Page 187
2. Ergebnisse......Page 190
1.1. Modellformulierung......Page 194
1.2. Stichprobe......Page 197
1.3.1 Normalverteilung der Störgrößen......Page 198
1.3.2 Homoskedastizität......Page 199
1.3.3 Keine Multikollinearität......Page 200
2. Ergebnisse......Page 202
VI. Zusammenfassung und Einordnung in die Literatur......Page 206
Schlussbetrachtung......Page 210
Anhang......Page 216
Literaturverzeichnis......Page 255
Internetseitenverzeichnis......Page 289




نظرات کاربران