ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Foundations of Psychological Profiling: Terrorism, Espionage, and Deception

دانلود کتاب مبانی پروفایل روانشناختی: تروریسم ، جاسوسی و فریب

مشخصات کتاب

Foundations of Psychological Profiling: Terrorism, Espionage, and Deception

دسته بندی: سایر علوم اجتماعی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1466570296, 9781466570290 
ناشر: CRC Press 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 223 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 17 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 10


در صورت تبدیل فایل کتاب Foundations of Psychological Profiling: Terrorism, Espionage, and Deception به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی پروفایل روانشناختی: تروریسم ، جاسوسی و فریب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی پروفایل روانشناختی: تروریسم ، جاسوسی و فریب

پروفایل امروز موضوع داغی است. "جنگ علیه تروریسم" پس از 11 سپتامبر باعث ایجاد مناقشات سیاسی، اخلاقی و علمی در مورد استفاده از آن شده است. تکثیر فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و کتاب‌های اخیر یک شاخص اجتماعی-فرهنگی مورد توجه گسترده است. طراحی شده برای مخاطبان مختلف - از جمله افسران مجری قانون، افسران اطلاعاتی و امنیتی، وکلا و محققان - مبانی پروفایل روانشناختی: تروریسم، جاسوسی و فریب، تئوری و داده های علمی را در مورد مفهوم پروفایل ها ارائه می دهد، و دانش بین رشته ای ضروری مرتبط با تمرین و کاربردهای نمایه سازی که به ندرت در کتاب های مربوط به این موضوع یافت می شود. این کتاب با کاوش در زمینه‌های مرتبط تاریخ‌نگاری، هرمنوتیک، معرفت‌شناسی و روایت‌شناسی، تعاریف، تاریخچه و سیاست‌های پروفایل را بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه نمایه‌سازی معتبر می‌تواند با چالش‌هایی مانند مناسب بودن روش‌های علمی رایج برای علوم رفتاری مقابله کند. نمایه سازها برای پرسیدن و پاسخ صحیح به سؤالات مناسب هنگام تلاش برای پیش بینی آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، شناسایی آنچه که قبلاً رخ داده است، و درک و تأثیرگذاری بر رویدادهای مرتبط، رویدادهای روانشناختی مختلف را توصیف می کند، یا به نمایش گذاشته شده توسط، پروفایلرها که بر پنج نقطه پایانی مطلوب پروفایل تأثیر می گذارند. تئوری‌ها، سازه‌ها و تصاویر مربوط به دو وظیفه مهم را ارائه می‌کند: (1) ایجاد نمایشی از نحوه ارتباط رویدادها با یکدیگر و رویدادهای مورد علاقه، و (2) ایجاد یک روایت بر اساس آن ماتریس، کاربردهایی را در نمایه‌سازی مرتبط با تروریسم، جاسوسی و فریب هنگامی که پروفایل با موفقیت انجام شود، می تواند برای متخصصان اطلاعاتی، امنیتی و مجری قانون بسیار سودمند باشد تا به کشف رفتارها، سرنخ ها، و "محرک ها" برای اینکه چه زمانی، چرا و چگونه فردی با نیت بد ممکن است در مورد آن عمل کند کمک کند. قصد این کتاب به بررسی این پدیده می پردازد و با گمانه زنی نویسنده در مورد اینکه چگونه پیشرفت در روش های علمی و رویه های آماری - و همچنین ادغام منابع بین رشته ای، سیاست و دنیای سایبری - ممکن است بر آینده نمایه سازی تأثیر بگذارد، به پایان می رسد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران