ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب L'imaginaire du complot mondial

دانلود کتاب توطئه دنیای خیالی

L'imaginaire du complot mondial

مشخصات کتاب

L'imaginaire du complot mondial

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9782755501988 
ناشر: MIlle et une nuits 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 0 
زبان: French 
فرمت فایل : MOBI (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 337 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 5


در صورت تبدیل فایل کتاب L'imaginaire du complot mondial به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب توطئه دنیای خیالی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب توطئه دنیای خیالی

ارائه ناشر ما در زمانی زندگی می کنیم که به نظر می رسد تخیل توطئه جهانی با جهانی شدن آن با تخیل سیاسی ادغام می شود. ما نباید تعجب کنیم که باور به یک توطئه این توهم را ایجاد می کند که می تواند برخی رویدادها را که غیرقابل درک به نظر می رسد توضیح دهد یا توضیح دهد. این کارکرد اصلی آن است. این «کاربرد» عالی چیزی است که «تئوری توطئه» شما نامیده می شود - پاسخ دادن به یک درخواست. اعتقاد به توطئه به معنای قرار دادن خود در موقعیتی است که به چیزی که به نظر می رسد خالی از آن است و نگران کننده است، معنا بدهد. با این حال، با تکامل پر هرج و مرج مرتبط با جهانی شدن، به نظر می رسد تاریکی با عدم اطمینان افزایش می یابد، که باعث بی نظمی می شود و نگرانی ها را تغذیه می کند. از این رو، تشدید تقاضای معنا، و گسترش دامنه توطئه. یک تمدید نامحدود، بدون مدت قابل تخصیص. زیرا ظن یک توطئه با آنچه توکویل «حرف‌های بزرگی که جهان را رهبری می‌کنند» می‌نامد ساخته شده است. بیوگرافی نویسندگان مورخ عقاید، فیلسوف و دانشمند علوم سیاسی، پیر آندره تاگیف، نویسنده کتاب La Foire aux \"Illuminates\" است. باطنی گرایی، تئوری توطئه افراط گرایی (هزار و یک شب، 2005).


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Présentation de l'éditeur Nous vivons une époque où l'imaginaire du complot mondial semble se confondre avec l'imaginaire politique tel qu'il s'est mondialisé. On ne saurait s'étonner de constater que la croyance au complot donne l'Illusion d'expliquer ou de pouvoir expliquer certains événements paraissant incompréhensibles. C'est là sa fonction principale. C'est la grande " utilité " de ce qu'il est convenu d'appeler ta " théorie du complot " (conspiracy theory) - répondre à une demande. Croire au complot, c'est se mettre en mesure de donner du sens à ce qui en paraît dépourvu, et qui inquiète. Or, avec l'évolution chaotisante liée à la mondialisation, l'obscurité semble s'accroître avec l'incertitude, laquelle provoque le désarroi et nourrit des angoisses. D'où l'intensification de la demande de sens, et l'extension du domaine du complot. Une extension Indéfinie, sans terme assignable. Car le soupçon de complot est fabriqué avec ce que Tocqueville appelait les " gros lieux communs qui mènent le monde ". Biographie de l'auteur Historien des Idées, philosophe et politologue, Pierre-André Taguieff est l'auteur, entre autres, de La Foire aux " Illuminés ". Ésotérisme, théorie du complot extrémisme (Mille et une nuits, 2005).





نظرات کاربران