ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Google and the Culture of Search

دانلود کتاب Google و فرهنگ جستجو

Google and the Culture of Search

مشخصات کتاب

Google and the Culture of Search

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0415883008, 9780415883009 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Google and the Culture of Search به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Google و فرهنگ جستجو نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Google و فرهنگ جستجو

قبل از گوگل چه می کردید؟ ظهور گوگل به‌عنوان ارائه‌دهنده جستجوی اینترنتی غالب، منعکس‌کننده این تصور است که از نسل‌ها متمایز می‌شود که همه چیزهایی که مهم هستند اکنون در وب هستند و به معنای اخلاقی فعل، باید از طریق جستجو در دسترس باشند. در این مطالعه نظری دقیق در مورد پیامدهای گسترده‌تر فناوری جستجو برای تولید دانش و روابط اجتماعی، نویسندگان فرهنگ جستجو را روشن کردند که در آن اتکای فزاینده ما به موتورهای جستجو نه تنها بر نحوه پیمایش، طبقه‌بندی و ارزیابی محتوای وب تأثیر می‌گذارد. همچنین چگونه در مورد خود و دنیای اطرافمان چه آنلاین و چه خارج از آن فکر می کنیم. کن هیلیس، مایکل پتیت، و کایلی جارت به دنبال درک برتری جستجو و طبیعی‌سازی آن با تاریخی‌سازی و زمینه‌سازی تسلط گوگل بر صنعت جستجو هستند و پیشنهاد می‌کنند که فرهنگ معاصر جستجو به‌طور جدایی‌ناپذیری با اشتیاق متافیزیکی برای مدیریت، نظم و ترتیب مرتبط است. ، و همه دانش ها را دسته بندی کنید. گوگل و فرهنگ جستجو با فراخوانی از این پیوند بین اقتصاد سیاسی و متافیزیک، به بررسی این موضوع می‌پردازد که برای یک فرهنگ شبکه‌ای فزاینده که در آن فناوری جستجو سایتی از دانش و قدرت است، در خطر است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What did you do before Google? The rise of Google as the dominant Internet search provider reflects a generationally-inflected notion that everything that matters is now on the Web, and should, in the moral sense of the verb, be accessible through search. In this theoretically nuanced study of search technology’s broader implications for knowledge production and social relations, the authors shed light on a culture of search in which our increasing reliance on search engines influences not only the way we navigate, classify, and evaluate Web content, but also how we think about ourselves and the world around us, online and off. Ken Hillis, Michael Petit, and Kylie Jarrett seek to understand the ascendancy of search and its naturalization by historicizing and contextualizing Google’s dominance of the search industry, and suggest that the contemporary culture of search is inextricably bound up with a metaphysical longing to manage, order, and categorize all knowledge. Calling upon this nexus between political economy and metaphysics, Google and the Culture of Search explores what is at stake for an increasingly networked culture in which search technology is a site of knowledge and power.





نظرات کاربران