ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in Computer Games: 13th International Conference, ACG 2011, Tilburg, The Netherlands, November 20-22, 2011, Revised Selected Papers

دانلود کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای: 13th International Conference، ACG 2011، Tilburg، The Netherlands، 22-22 نوامبر 2011، مقالات منتخب تجدید نظر شده

Advances in Computer Games: 13th International Conference, ACG 2011, Tilburg, The Netherlands, November 20-22, 2011, Revised Selected Papers

مشخصات کتاب

Advances in Computer Games: 13th International Conference, ACG 2011, Tilburg, The Netherlands, November 20-22, 2011, Revised Selected Papers

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 7168 Theoretical Computer Science and General Issues 
ISBN (شابک) : 9783642318658, 3642318657 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 375 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای: 13th International Conference، ACG 2011، Tilburg، The Netherlands، 22-22 نوامبر 2011، مقالات منتخب تجدید نظر شده: تحلیل الگوریتم و پیچیدگی مسئله، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، محاسبات با دستگاه های انتزاعی، شبکه های ارتباطی کامپیوتری، ریاضیات گسسته در علوم کامپیوتر، محاسبات عددی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 26


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Computer Games: 13th International Conference, ACG 2011, Tilburg, The Netherlands, November 20-22, 2011, Revised Selected Papers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای: 13th International Conference، ACG 2011، Tilburg، The Netherlands، 22-22 نوامبر 2011، مقالات منتخب تجدید نظر شده نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در بازی های رایانه ای: 13th International Conference، ACG 2011، Tilburg، The Netherlands، 22-22 نوامبر 2011، مقالات منتخب تجدید نظر شده



این کتاب مجموعه مقالات پس از کنفرانس سیزدهمین کنفرانس Advances in Computer Games، ACG 2011 است که در نوامبر 2011 در تیلبورگ، هلند برگزار شد. 29 مقاله کامل اصلاح شده ارائه شده با دقت بررسی و انتخاب شدند. . این مقالات طیف گسترده ای از موضوعات مانند جستجوی درخت مونت کارلو و بهبود آن، یادگیری تفاوت های زمانی، بهینه سازی، حل و جستجو، تجزیه و تحلیل ویژگی های یک بازی، رویکردهای جدید، و بازی های جدی را پوشش می دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 13th Advances in Computer Games Conference, ACG 2011, held in Tilburg, The Netherlands, in November 2011. The 29 revised full papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions. The papers cover a wide range of topics such as Monte-Carlo tree search and its enhancement, temporal difference learning, optimization, solving and searching, analysis of a game characteristic, new approaches, and serious games.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Accelerated UCT and Its Application to Two-Player Games....Pages 1-12
Revisiting Move Groups in Monte-Carlo Tree Search....Pages 13-23
PACHI: State of the Art Open Source Go Program....Pages 24-38
Time Management for Monte-Carlo Tree Search in Go....Pages 39-51
An MCTS Program to Play EinStein Würfelt Nicht!....Pages 52-59
Monte-Carlo Tree Search Enhancements for Havannah....Pages 60-71
Playout Search for Monte-Carlo Tree Search in Multi-player Games....Pages 72-83
Towards a Solution of 7x7 Go with Meta-MCTS....Pages 84-95
MCTS Experiments on the Voronoi Game....Pages 96-107
4*4-Pattern and Bayesian Learning in Monte-Carlo Go....Pages 108-120
Temporal Difference Learning for Connect6....Pages 121-133
Improving Temporal Difference Learning Performance in Backgammon Variants....Pages 134-145
CLOP: Confident Local Optimization for Noisy Black-Box Parameter Tuning....Pages 146-157
Analysis of Evaluation-Function Learning by Comparison of Sibling Nodes....Pages 158-169
Approximating Optimal Dudo Play with Fixed-Strategy Iteration Counterfactual Regret Minimization....Pages 170-183
The Global Landscape of Objective Functions for the Optimization of Shogi Piece Values with a Game-Tree Search....Pages 184-195
Solving breakthrough with Race Patterns and Job-Level Proof Number Search....Pages 196-207
Infinite Connect-Four Is Solved: Draw....Pages 208-219
Blunder Cost in Go and Hex....Pages 220-229
Understanding Distributions of Chess Performances....Pages 230-243
Position Criticality in Chess Endgames....Pages 244-257
On Board-Filling Games with Random-Turn Order and Monte Carlo Perfectness....Pages 258-269
Modeling Games with the Help of Quantified Integer Linear Programs....Pages 270-281
Computing Strong Game-Theoretic Strategies in Jotto....Pages 282-294
Online Sparse Bandit for Card Games....Pages 295-305
Game Tree Search with Adaptive Resolution....Pages 306-319
Designing Casanova: A Language for Games....Pages 320-332
Affective Game Dialogues....Pages 333-341
Generating Believable Virtual Characters Using Behavior Capture and Hidden Markov Models....Pages 342-353
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران