ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advances in Web-Based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. Proceedings

دانلود کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2011: دهمین کنفرانس بین المللی ، هنگ کنگ ، چین ، 8-10 دسامبر ، 2011. مجموعه مقالات

Advances in Web-Based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. Proceedings

مشخصات کتاب

Advances in Web-Based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. Proceedings

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , , , , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 7048 
ISBN (شابک) : 9783642258121, 3642258123 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 347 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 8 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2011: دهمین کنفرانس بین المللی ، هنگ کنگ ، چین ، 8-10 دسامبر ، 2011. مجموعه مقالات: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، سیستم های اطلاعات چندرسانه ای، کامپیوتر و آموزش



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Advances in Web-Based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. Proceedings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2011: دهمین کنفرانس بین المللی ، هنگ کنگ ، چین ، 8-10 دسامبر ، 2011. مجموعه مقالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پیشرفت در یادگیری مبتنی بر وب - ICWL 2011: دهمین کنفرانس بین المللی ، هنگ کنگ ، چین ، 8-10 دسامبر ، 2011. مجموعه مقالات



این کتاب مجموعه مقالات داوری دهمین کنفرانس بین المللی آموزش مبتنی بر وب، ICWL 2011، در هنگ کنگ، چین، در دسامبر 2011 برگزار شد. 27 مقاله کامل اصلاح شده ارائه شده همراه با 9 مقاله کوتاه با دقت بررسی و انتخاب شدند. از حدود 100 ارسال این مقالات در مورد نتایج تحقیقات یا برنامه های کاربردی جدید در یادگیری مبتنی بر وب گزارش می دهند و به موضوعاتی مانند یادگیری پیشرفته فناوری، یادگیری شخصی و تطبیقی، پشتیبانی کامپیوتری برای آموزش هوشمند، ابزارهای هوشمند برای یادگیری بصری، یادگیری مبتنی بر وب برای یادگیری زبان های شرقی، بازی می پردازند. -یادگیری مبتنی بر، محیط های یادگیری شخصی، یادگیری مشارکتی با پشتیبانی کامپیوتر، محیط های یادگیری اجتماعی وب 2.0، یادگیرنده هوشمند و مدل سازی گروهی، عوامل انسانی و محاسبات عاطفی برای یادگیری، پلت فرم ها و ابزارهای یادگیری الکترونیکی، طراحی، مدل و چارچوب یادگیری الکترونیکی سیستم‌ها، استقرار، سازمان‌دهی و مدیریت اشیاء یادگیری، فراداده‌ها و استانداردهای یادگیری الکترونیکی، وب معنایی و هستی‌شناسی‌ها برای یادگیری الکترونیکی، تلفن همراه، یادگیری موقعیت‌یافته و ترکیبی، مسائل آموزشی، و همچنین به اشتراک گذاری تمرین و تجربه.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the refereed proceedings of the 10th International Conference on Web-Based Learning, ICWL 2011, held in Hong Kong, China, in December 2011. The 27 revised full papers presented together with 9 short papers were carefully reviewed and selected from about 100 submissions. The papers report on research results or novel applications in web-based learning and address issues such as technology enhanced learning, personalized and adaptive learning, computer support for intelligent tutoring, intelligent tools for visual learning, Web-based learning for oriental languages learning, game-based learning, personal learning environments, computer supported collaborative learning, Web 2.0 and social learning environments, intelligent learner and group modeling, human factors and affective computing for learning, e-learning platforms and tools, design, model and framework of e-learning systems, deployment, organization and management of learning objects, e-learning metadata and standards, semantic Web and ontologies for e-learning, mobile, situated and blended learning, pedagogical issues, as well as practice and experience sharing.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Strategies Used by Students on a Massively Multiplayer Online Mathematics Game....Pages 1-10
Learning Programming Languages through Corrective Feedback and Concept Visualisation....Pages 11-20
Extensible Multi-platform Educational Game Framework....Pages 21-30
A Study of Peer Discourse in Computer-Supported Collaborative Learning Environment....Pages 31-40
eMUSE - Integrating Web 2.0 Tools in a Social Learning Environment....Pages 41-50
Learn-as-you-go: New Ways of Cloud-Based Micro-learning for the Mobile Web....Pages 51-61
Web 2.0 with Alert Support for Busy Parents in Suzuki Method of Children Music Teaching....Pages 62-71
Interrelation between Trust and Sharing Attitudes in Distributed Personal Learning Environments: The Case Study of LePress PLE....Pages 72-81
Positive Influence Dominating Set in E-Learning Social Networks....Pages 82-91
Social Tagging to Enhance Collaborative Learning....Pages 92-101
A Framework to Enrich Student Interaction via Cross-Institutional Microblogging....Pages 102-111
ICT-Based School Collaboration, Teachers’ Networks and their Opportunities for Teachers’ Professional Development - A Case Study on eTwinning....Pages 112-121
Web-Based Self- and Peer-Assessment of Teachers’ Educational Technology Competencies....Pages 122-131
Designing the Competence-Driven Teacher Accreditation....Pages 132-141
Occupational Guidance through ELECTRE Method....Pages 142-147
A Competence Bartering Platform for Learners....Pages 148-153
Rule-Based Reasoning for Building Learner Model in Programming Tutoring System....Pages 154-163
A Personalized Genetic Algorithm Approach for Test Sheet Assembling....Pages 164-173
Fuzzy Cognitive Map Based Student Progress Indicators....Pages 174-187
Evaluating the Student Activity Meter: Two Case Studies....Pages 188-197
Antecedents of Students’ Intent to Watch Online Theory Videos as Part of an Online Learning Platform....Pages 198-208
Measuring Student E-Learning Readiness: A Case about the Subject of Electricity in Higher Education Institutions in Turkey....Pages 209-218
Dynamical User Networking and Profiling Based on Activity Streams for Enhanced Social Learning....Pages 219-225
Stage Predicting Student Stay Time Length on Webpage of Online Course Based on Grey Models....Pages 226-232
Enabling Open Learning Process with Learning Activity Streams: Model, Metaphor and Specification....Pages 233-242
An Ontology Based E-Learning System Using Antipatterns....Pages 243-252
Opportunities and Challenges of Formal Instructional Modeling for Web-Based Learning....Pages 253-262
Evaluating the Performance of a Diagnosis System in School Algebra....Pages 263-272
A Problem-Based Learning Approach for Green Control and IT in a Master Program....Pages 273-282
Development of Web-Based Remote Laboratory for Education and Research on RF Engineering....Pages 283-288
Educational Justifications for the Design of the ISCARE Computer Based Competition Assessment Tool....Pages 289-294
Automated Lecture Template Generation in CORDRA-Based Learning Object Repository....Pages 295-304
Combining Collaborative Filtering and Sequential Pattern Mining for Recommendation in E-Learning Environment....Pages 305-313
Supporting Resource-Based Learning on the Web Using Automatically Extracted Large-Scale Taxonomies from Multiple Wikipedia Versions....Pages 314-319
Association Link Network: An Incremental Web Resources Link Model for Learning Resources Management....Pages 320-326
Recommendation in E-Learning Social Networks....Pages 327-332
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران