ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Business Process Management: 9th International Conference, BPM 2011, Clermont-Ferrand, France, August 30 - September 2, 2011. Proceedings

دانلود کتاب مدیریت فرآیند کسب و کار: نهمین کنفرانس بین المللی ، BPM 2011 ، کلرمونت-فرند ، فرانسه ، 30 آگوست - 2 سپتامبر 2011. مجموعه مقالات

Business Process Management: 9th International Conference, BPM 2011, Clermont-Ferrand, France, August 30 - September 2, 2011. Proceedings

مشخصات کتاب

Business Process Management: 9th International Conference, BPM 2011, Clermont-Ferrand, France, August 30 - September 2, 2011. Proceedings

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 6896 
ISBN (شابک) : 9783642230585, 364223058X 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 444 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب مدیریت فرآیند کسب و کار: نهمین کنفرانس بین المللی ، BPM 2011 ، کلرمونت-فرند ، فرانسه ، 30 آگوست - 2 سپتامبر 2011. مجموعه مقالات: برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، منطق و معانی برنامه ها، برنامه کامپیوتری. در پردازش داده های اداری، سیستم های اطلاعات کسب و کار



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Business Process Management: 9th International Conference, BPM 2011, Clermont-Ferrand, France, August 30 - September 2, 2011. Proceedings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مدیریت فرآیند کسب و کار: نهمین کنفرانس بین المللی ، BPM 2011 ، کلرمونت-فرند ، فرانسه ، 30 آگوست - 2 سپتامبر 2011. مجموعه مقالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مدیریت فرآیند کسب و کار: نهمین کنفرانس بین المللی ، BPM 2011 ، کلرمونت-فرند ، فرانسه ، 30 آگوست - 2 سپتامبر 2011. مجموعه مقالات



این کتاب مجموعه مقالات داوری نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت فرآیندهای کسب و کار، BPM 2011، برگزار شده در کلرمون-فران، فرانسه، در آگوست/سپتامبر 2011 است. این جلد شامل 22 مقاله پژوهشی کامل اصلاح شده است که به دقت بررسی شده و از 157 مورد انتخاب شده است. ارسالی، و همچنین 5 مقاله آهنگ صنعتی و چکیده از سه سخنرانی دعوت شده. این مقالات به تحقیقات نوآورانه با بالاترین کیفیت از علوم کامپیوتر، علم اطلاعات مدیریت، محاسبات سرویس‌گرا و مدیریت فناوری می‌پردازند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the refereed proceedings of the 9th International Conference on Business Process Management, BPM 2011, held in Clermont-Ferrand, France, in August/September 2011. The volume contains 22 revised full research papers carefully reviewed and selected from 157 submissions, as well as 5 industrial track papers and abstracts of three invited talkes. The papers address innovative research of highest quality from computer science, management information science, service-oriented computing, and technology management.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Some Thoughts on Behavioral Programming....Pages 1-1
The Changing Nature of Work: From Structured to Unstructured, from Controlled to Social....Pages 2-2
Automatic Verification of Data-Centric Business Processes....Pages 3-16
A Blueprint for Event-Driven Business Activity Management....Pages 17-28
On Cross-Enterprise Collaboration....Pages 29-37
Source Code Partitioning Using Process Mining....Pages 38-49
Next Best Step and Expert Recommendation for Collaborative Processes in IT Service Management....Pages 50-61
Process Variation Analysis Using Empirical Methods: A Case Study....Pages 62-65
Stimulating Skill Evolution in Market-Based Crowdsourcing....Pages 66-82
Better Algorithms for Analyzing and Enacting Declarative Workflow Languages Using LTL....Pages 83-98
Compliance by Design for Artifact-Centric Business Processes....Pages 99-115
Refining Process Models through the Analysis of Informal Work Practice....Pages 116-131
Monitoring Business Constraints with Linear Temporal Logic: An Approach Based on Colored Automata....Pages 132-147
Automated Error Correction of Business Process Models....Pages 148-165
Behavioral Similarity – A Proper Metric....Pages 166-181
Event-Based Monitoring of Process Execution Violations....Pages 182-198
Towards Efficient Business Process Clustering and Retrieval: Combining Language Modeling and Structure Matching....Pages 199-214
Self-learning Predictor Aggregation for the Evolution of People-Driven Ad-Hoc Processes....Pages 215-230
Serving Information Needs in Business Process Consulting....Pages 231-247
Clone Detection in Repositories of Business Process Models....Pages 248-264
Business Artifact-Centric Modeling for Real-Time Performance Monitoring....Pages 265-280
A Query Language for Analyzing Business Processes Execution....Pages 281-297
Discovering Characteristics of Stochastic Collections of Process Models....Pages 298-312
Wiki-Based Maturing of Process Descriptions....Pages 313-328
A-Posteriori Detection of Sensor Infrastructure Errors in Correlated Sensor Data and Business Workflows....Pages 329-344
Conformance Checking of Interacting Processes with Overlapping Instances....Pages 345-361
Simplifying Mined Process Models: An Approach Based on Unfoldings....Pages 362-378
Foundations of Relational Artifacts Verification....Pages 379-395
On the Equivalence of Incremental and Fixpoint Semantics for Business Artifacts with Guard-Stage-Milestone Lifecycles....Pages 396-412
Compensation of Adapted Service Orchestration Logic in BPEL’n’Aspects....Pages 413-428
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران