ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Entertainment Computing - ICEC 2008: 7th International Conference, Pittsburgh, PA, USA, September 25-27, 2008. Proceedings

دانلود کتاب سرگرمی رایانه - ICEC 2008: هفتمین کنفرانس بین المللی ، پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده آمریکا ، 25 تا 27 سپتامبر 2008. مجموعه مقالات

Entertainment Computing - ICEC 2008: 7th International Conference, Pittsburgh, PA, USA, September 25-27, 2008. Proceedings

مشخصات کتاب

Entertainment Computing - ICEC 2008: 7th International Conference, Pittsburgh, PA, USA, September 25-27, 2008. Proceedings

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 5309 : Information Systems and Applications, incl. Internet/Web, and HCI 
ISBN (شابک) : 9783540892212, 9783540892229 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 252 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 54 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب سرگرمی رایانه - ICEC 2008: هفتمین کنفرانس بین المللی ، پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده آمریکا ، 25 تا 27 سپتامبر 2008. مجموعه مقالات: رابط های کاربر و تعامل انسان با کامپیوتر، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، سیستم های اطلاعات چندرسانه ای، هوش مصنوعی (شامل رباتیک)، گرافیک کامپیوتری، برنامه کامپیوتری. در هنر و علوم انسانی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Entertainment Computing - ICEC 2008: 7th International Conference, Pittsburgh, PA, USA, September 25-27, 2008. Proceedings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سرگرمی رایانه - ICEC 2008: هفتمین کنفرانس بین المللی ، پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده آمریکا ، 25 تا 27 سپتامبر 2008. مجموعه مقالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سرگرمی رایانه - ICEC 2008: هفتمین کنفرانس بین المللی ، پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده آمریکا ، 25 تا 27 سپتامبر 2008. مجموعه مقالات



این کتاب مجموعه مقالات پس از کنفرانس با داوری کامل هفتمین کنفرانس بین المللی رایانش سرگرمی، ICEC 2008، در پیتسبورگ، PA، ایالات متحده آمریکا، در سپتامبر 2008، تحت نظارت IFIP است.

26 مقاله کامل اصلاح شده و 5 مقاله پوستری ارائه شده با دقت بررسی و از بین ارسال‌های متعدد برای گنجاندن در کتاب انتخاب شدند. این مقالات تجربیات سرگرمی از روبات‌ها تا تلویزیون، موسیقی تا تقویت احساسات و رقص با شعر، و همچنین توسعه بازی‌های سنتی را پوشش می‌دهند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 7th International Conference on Entertainment Computing, ICEC 2008, held in Pittsburgh, PA, USA, in September 2008, under the auspices of IFIP.

The 26 revised full papers and 5 poster papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions for inclusion in the book. The papers cover entertainment experiences from robots to television, music to audio enhancing emotion, and dancing to poetry, as well as traditional game development.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
How I Learned to Love the Bomb: Defcon and the Ethics of Computer Games....Pages 1-10
When Items Become Victims: Brand Memory in Violent and Nonviolent Games....Pages 11-22
Immersion, the Greatest Hook....Pages 23-26
Newsgames: Theory and Design....Pages 27-33
Agents That Relate: Improving the Social Believability of Non-Player Characters in Role-Playing Games....Pages 34-45
A Surround Display Warp-Mesh Utility to Enhance Player Engagement....Pages 46-56
Development and Evaluation of a Centaur Robot....Pages 57-66
Analysis of Japanese Folktales for the Purpose of Story Generation....Pages 67-76
Strategic Path Planning on the Basis of Risk vs. Time....Pages 77-87
Fear Inducer: A Mixed Reality Audio Experience....Pages 88-93
Game Bot Detection Based on Avatar Trajectory....Pages 94-105
Achievement of Carrying Objects by Small-Sized Humanoid Robot....Pages 106-115
Interactive Multimedia Contents in the IllusionHole....Pages 116-121
Creating an Emotionally Adaptive Game....Pages 122-133
Robust Interactive Storytelling Framework for Automatic TV Content/Story Production....Pages 134-148
Designing Toys That Come Alive: Curious Robots for Creative Play....Pages 149-154
Musical B-boying: A Wearable Musical Instrument by Dancing....Pages 155-160
Hybrid Visual Tracking for Augmented Books....Pages 161-166
Towards Emotional Characters in Computer Games....Pages 167-172
Sense Cup: A Design of a New Interactive Holistic Sense Convergence Device for Digital Storytelling....Pages 173-178
Frame Selection for Automatic Comic Generation from Game Log....Pages 179-184
Conscientious Objector: Pacifism, Politics and Abusing the Player in Doom 3....Pages 185-189
Experiences Employing Novice Wizard Operators in a Gallery Setting....Pages 190-196
Fast Rendering of Large Crowds Using GPU....Pages 197-202
Physiological Player Sensing: New Interaction Devices for Video Games....Pages 203-208
Hitch Haiku: An Interactive Supporting System for Composing Haiku Poem....Pages 209-216
Dome Displays for Educational Games and Activities in the Museum and on the Road....Pages 217-220
Game-Based Simulation for the Evaluation of Threat Detection in a Seaport Environment....Pages 221-224
BCI for Games: A ‘State of the Art’ Survey....Pages 225-228
In-Depth Observation of Video Gamers....Pages 229-231
BioMedia for Entertainment....Pages 232-242
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران