ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب E-Learning and Games for Training, Education, Health and Sports: 7th International Conference, Edutainment 2012 and 3rd International Conference, GameDays 2012, Darmstadt, Germany, September 18-20, 2012. Proceedings

دانلود کتاب آموزش الکترونیکی و بازی برای آموزش ، آموزش ، بهداشت و ورزش: هفتمین کنفرانس بین المللی ، Edutainment 2012 و سومین کنفرانس بین المللی ، GameDays 2012 ، Darmstadt ، آلمان ، 18-20 سپتامبر 2012. مجموعه مقالات

E-Learning and Games for Training, Education, Health and Sports: 7th International Conference, Edutainment 2012 and 3rd International Conference, GameDays 2012, Darmstadt, Germany, September 18-20, 2012. Proceedings

مشخصات کتاب

E-Learning and Games for Training, Education, Health and Sports: 7th International Conference, Edutainment 2012 and 3rd International Conference, GameDays 2012, Darmstadt, Germany, September 18-20, 2012. Proceedings

ویرایش: 1 
نویسندگان: , , , , , ,   
سری: Lecture Notes in Computer Science 7516 
ISBN (شابک) : 9783642334665, 3642334652 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 207 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب آموزش الکترونیکی و بازی برای آموزش ، آموزش ، بهداشت و ورزش: هفتمین کنفرانس بین المللی ، Edutainment 2012 و سومین کنفرانس بین المللی ، GameDays 2012 ، Darmstadt ، آلمان ، 18-20 سپتامبر 2012. مجموعه مقالات: محاسبات شخصی، کامپیوتر و آموزش، رابط های کاربری و تعامل انسان با کامپیوتر، برنامه های کاربردی سیستم های اطلاعاتی (شامل اینترنت)، سیستم های اطلاعات چندرسانه ای، گرافیک کامپیوتری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب E-Learning and Games for Training, Education, Health and Sports: 7th International Conference, Edutainment 2012 and 3rd International Conference, GameDays 2012, Darmstadt, Germany, September 18-20, 2012. Proceedings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش الکترونیکی و بازی برای آموزش ، آموزش ، بهداشت و ورزش: هفتمین کنفرانس بین المللی ، Edutainment 2012 و سومین کنفرانس بین المللی ، GameDays 2012 ، Darmstadt ، آلمان ، 18-20 سپتامبر 2012. مجموعه مقالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش الکترونیکی و بازی برای آموزش ، آموزش ، بهداشت و ورزش: هفتمین کنفرانس بین المللی ، Edutainment 2012 و سومین کنفرانس بین المللی ، GameDays 2012 ، Darmstadt ، آلمان ، 18-20 سپتامبر 2012. مجموعه مقالات



این کتاب مجموعه مقالات داوری هفتمین کنفرانس بین المللی آموزش و بازی های الکترونیکی، Edutainment 2012 است که همزمان با سومین کنفرانس بین المللی بازی های جدی برای آموزش، آموزش، سلامت و ورزش، GameDays 2012، در دارمشتات برگزار شد. ، آلمان، در سپتامبر 2012. 21 مقاله کامل ارائه شده به دقت بررسی و برای گنجاندن در این کتاب انتخاب شدند. آنها در بخش های موضوعی به نام های: آموزش مبتنی بر بازی سازماندهی شده اند. آموزش و یادگیری مبتنی بر بازی؛ فناوری های نوظهور یادگیری و بازی؛ ابزارها و مکانیسم های تألیف؛ و بازی های جدی برای سلامتی.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book constitutes the refereed proceedings of the 7th International Conference on E-Learning and Games, Edutainment 2012, held in conjunction with the 3rd International Conference on Serious Games for Training, Education, Health and Sports, GameDays 2012, held in Darmstadt, Germany, in September 2012. The 21 full papers presented were carefully reviewed and selected for inclusion in this book. They are organized in topical sections named: game-based training; game-based teaching and learning; emerging learning and gaming technologies; authoring tools and mechanisms; and serious games for health.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages -
Collaborative Virtual Environments for Training: A Unified Interaction Model for Real Humans and Virtual Humans....Pages 1-12
Developing a Situated Virtual Reality Simulation for Telerobotic Control and Training....Pages 13-22
Game Mastering in Collaborative Multiplayer Serious Games....Pages 23-34
Implementing High-Resolution Adaptivity in Game-Based Learning....Pages 35-40
Turning High-Schools into Laboratories? Lessons Learnt from Studies of Instructional Effectiveness of Digital Games in the Curricular Schooling System....Pages 41-53
Application of NXT Based Robots for Teaching Java-Based Concurrency....Pages 54-64
The Effect of Learning Mechanics Design on Learning Outcomes in a Computer-Based Geometry Game....Pages 65-71
A Serious Game for Architectural Knowledge in the Classroom....Pages 72-77
Evaluation of Competence Development in WoW....Pages 78-88
“This Game Is Girly!” Perceived Enjoyment and Student Acceptance of Edutainment....Pages 89-98
Towards a Social Game Interaction Taxonomy....Pages 99-110
Mobile Worlds: Mobile Gaming and Learning?....Pages 111-120
Science and Technology Communication Activities by Using 3D Image Projection System....Pages 121-124
Potentials of a Low-Cost Motion Analysis System for Exergames in Rehabilitation and Sports Medicine....Pages 125-133
Puzzle-it: An HTML5 Serious Games Platform for Education....Pages 134-143
Authoring of Serious Adventure Games in StoryTec....Pages 144-154
Designing an Interactive Storytelling Game....Pages 155-160
Towards Puzzle Templates for Multiplayer Adventures....Pages 161-163
Context-Sensitive User-Centered Scalability: An Introduction Focusing on Exergames and Assistive Systems in Work Contexts....Pages 164-176
The Impact of Different Gaming Interfaces on Spatial Experience and Spatial Presence – A Pilot Study....Pages 177-182
Perceptual and Computational Time Models in Game Design for Time Orientation in Learning Disabilities....Pages 183-188
StoryTec: Authoring Adaptive Cross-Platform Games....Pages 189-189
Veni, Vidi, VICERO – But Where to Start?....Pages 190-190
Back Matter....Pages -




نظرات کاربران