ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Advertising Theory

دانلود کتاب تئوری تبلیغات

Advertising Theory

مشخصات کتاب

Advertising Theory

دسته بندی: کسب و کار
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Routledge Communication Series 
ISBN (شابک) : 0415886619, 9780415886611 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 649 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 10 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Advertising Theory به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تئوری تبلیغات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تئوری تبلیغات

تئوری تبلیغات کاوش های دقیق و جاری در مورد نظریه های کلیدی در رشته تبلیغات را ارائه می دهد. این جلد دانش کاری از رویکردهای نظری اولیه تبلیغات می دهد و ترکیبی جامع از ادبیات گسترده در این منطقه ارائه می دهد. ویراستاران شلی راجرز و استر تورسون این جلد را به عنوان انجمنی برای مقایسه، مقایسه و ارزیابی تئوری های تبلیغاتی در یک ارائه جامع و ساختاریافته توسعه داده اند. فصل‌ها نمونه‌های عینی، مطالعات موردی، و خوانش‌های نوشته شده توسط محققان و مربیان برجسته تبلیغات را ارائه می‌دهند. متن با استفاده از ماتریس متقاعدسازی مک گوایر به عنوان مدل ساختاری برای هر فصل، لنز وسیع تری را ارائه می دهد که از طریق آن می توان پدیده تبلیغات را در محیط های مختلف مشاهده کرد. در هر زمینه از تئوری تبلیغات - و در سراسر زمینه های تبلیغاتی - هر دو رویکرد سنتی و غیر سنتی، از جمله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تبلیغات تولید شده توسط کاربر، و زمینه های تبلیغات رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرند. این متن به عنوان معیاری برای وضعیت فعلی تئوری تبلیغات، درک عمیق‌تر را برای دانشجویان تبلیغات تسهیل می‌کند و برای درس‌های تئوری تبلیغات لازم است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Advertising Theory provides detailed and current explorations of key theories in the advertising discipline. The volume gives a working knowledge of the primary theoretical approaches of advertising, offering a comprehensive synthesis of the vast literature in the area. Editors Shelly Rodgers and Esther Thorson have developed this volume as a forum in which to compare, contrast, and evaluate advertising theories in a comprehensive and structured presentation. Chapters provide concrete examples, case studies, and readings written by leading advertising scholars and educators. Utilizing McGuire’s persuasion matrix as the structural model for each chapter, the text offers a wider lens through which to view the phenomenon of advertising as it operates within various environments. Within each area of advertising theory – and across advertising contexts – both traditional and non-traditional approaches are addressed, including electronic word-of-mouth advertising, user-generated advertising, and social media advertising contexts. As a benchmark for the current state of advertising theory, this text will facilitate a deeper understanding for advertising students, and will be required reading for advertising theory coursework.





نظرات کاربران