ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Big Data Analytics: Disruptive Technologies for Changing the Game

دانلود کتاب تجزیه و تحلیل داده های بزرگ: تکنولوژی های خرابکارانه برای تغییر بازی

Big Data Analytics: Disruptive Technologies for Changing the Game

مشخصات کتاب

Big Data Analytics: Disruptive Technologies for Changing the Game

دسته بندی: اقتصاد
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1583473807 
ناشر: Mc Press 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 97 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 55,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب تجزیه و تحلیل داده های بزرگ: تکنولوژی های خرابکارانه برای تغییر بازی: رشته های مالی و اقتصادی، فناوری اطلاعات در اقتصاد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 12


در صورت تبدیل فایل کتاب Big Data Analytics: Disruptive Technologies for Changing the Game به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تجزیه و تحلیل داده های بزرگ: تکنولوژی های خرابکارانه برای تغییر بازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تجزیه و تحلیل داده های بزرگ: تکنولوژی های خرابکارانه برای تغییر بازی

این کار با آوردن دیدگاه یک متخصص به تجزیه و تحلیل داده های بزرگ، محرک های پشت داده های بزرگ را بررسی می کند، مجموعه ای از موارد استفاده را فرض می کند، مجموعه ای از اجزای راه حل را شناسایی می کند و رویکردهای پیاده سازی مختلفی را توصیه می کند. این کار همچنین به سؤالات کلیدی در مورد این موضوع نوظهور می پردازد و به طور کامل به آنها پاسخ می دهد، از جمله داده های بزرگ چیست و چگونه از آن استفاده می شود؟ چگونه می توان برنامه های استراتژیک برای تجزیه و تحلیل داده های بزرگ تولید کرد؟ و چگونه داده های بزرگ معماری تجزیه و تحلیل را تغییر می دهد؟ نویسنده، که بیش از 20 سال تجربه در معماری و ارائه مدیریت اطلاعات دارد، مطالب را از گستره وسیعی از کارگاه‌ها و مصاحبه‌ها با رهبران کسب‌وکار و فناوری اطلاعات استخراج کرده است و آخرین متدولوژی‌های تکاملی، انقلابی و ترکیبی را در اختیار خوانندگان قرار داده است. حرکت رو به جلو به سوی دنیای جدید و شجاعانه داده های بزرگ.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Bringing a practitioner’s view to big data analytics, this work examines the drivers behind big data, postulates a set of use cases, identifies sets of solution components, and recommends various implementation approaches. This work also addresses and thoroughly answers key questions on this emerging topic, including What is big data and how is it being used? How can strategic plans for big data analytics be generated? and How does big data change analytics architecture? The author, who has more than 20 years of experience in information management architecture and delivery, has drawn the material from a large breadth of workshops and interviews with business and information technology leaders, providing readers with the latest in evolutionary, revolutionary, and hybrid methodologies of moving forward to the brave new world of big data.





نظرات کاربران