ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب WomanCode: Perfect your cycle, amplify your fertility, supercharge your sex drive, and become a power source

دانلود کتاب WomanCode: چرخه خود را کامل کنید، باروری خود را تقویت کنید، میل جنسی خود را افزایش دهید و به یک منبع انرژی تبدیل شوید.

مشخصات کتاب

WomanCode: Perfect your cycle, amplify your fertility, supercharge your sex drive, and become a power source

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0062130773, 9780062130785 
ناشر: HarperCollins 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب WomanCode: Perfect your cycle, amplify your fertility, supercharge your sex drive, and become a power source به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب WomanCode: چرخه خود را کامل کنید، باروری خود را تقویت کنید، میل جنسی خود را افزایش دهید و به یک منبع انرژی تبدیل شوید. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب WomanCode: چرخه خود را کامل کنید، باروری خود را تقویت کنید، میل جنسی خود را افزایش دهید و به یک منبع انرژی تبدیل شوید.

با WomanCode، آلیسا ویتی، مربی سلامت کل نگر، به زنان نشان می‌دهد که چگونه سلامت و شادابی خود را با برنامه‌ای مبتنی بر غذا برای متعادل کردن مجدد هورمون‌هایشان حفظ کنند. آلیسا ویتی متوجه شد که از علائم سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) رنج می‌برد و توانست از طریق آن خود را درمان کند. تغییر غذا و سبک زندگی او که آسوده شد و دوباره متولد شد، مأموریت خود را توانمند ساختن زنان دیگر برای انجام همین کار قرار داد. چه از پریودهای نامنظم، مشکلات باروری، افسردگی یا کمبود میل جنسی رنج می‌برید، آلیسا ویتی می‌گوید که داروها و داروهای ضد افسردگی هستند. تنها راه حل نیست پیشگامانه و آموزنده، WomanCode به زنان در مورد سلامت هورمون ها به روشی مرتبط و قابل درک آموزش می دهد. و پروتکل پنج مرحله‌ای می‌تواند به طور قابل‌توجهی سلامت و کیفیت کلی زندگی را بهبود بخشد. نویسنده پرفروش و متخصص سلامت زنان کریستین نورتراپ، که WomanCode را «بدن‌های ما، خودمان» این نسل نامیده است، مقدمه‌ای روشن‌تر ارائه می‌دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران