ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Language and humour in the media

دانلود کتاب زبان و طنز در رسانه ها

Language and humour in the media

مشخصات کتاب

Language and humour in the media

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 1443838942, 9781443838948 
ناشر: Cambridge Scholars Publishing 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 271 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 47,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Language and humour in the media به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب زبان و طنز در رسانه ها نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب زبان و طنز در رسانه ها

زبان و طنز در رسانه ها بینش جدیدی را در رابطه با رابط بین مطالعات طنز و تحلیل گفتمان رسانه ای ارائه می دهد و دو حوزه مورد علاقه علمی را که قبلاً به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته اند به هم مرتبط می کند. این جلد رویکردی چند رشته‌ای را اتخاذ می‌کند و بر نقش‌های مختلفی که طنز در رسانه‌های چاپی و سمعی و بصری ایفا می‌کند، شکل‌هایی که به خود می‌گیرد، اهدافی که در خدمت آن است، نکاتی که هدف قرار می‌دهد، پیامدهایی که دارد و تفاوت‌هایی که ممکن است در بین فرهنگ‌ها داشته باشد تمرکز می‌کند. پدیده‌های توصیف‌شده طیفی از طنز محاوره‌ای، جوک‌های آماده و بازی با کلمات تا طنز در ترجمه و طنز خبری را شامل می‌شود. مطالعات فردی مطالب خود را برای تجزیه و تحلیل از رسانه های چاپی و پخش سنتی، مانند مجلات، کمدی ها، فیلم ها و اخبار جعلی، و همچنین رسانه های الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت، مانند ایمیل ها، پیام های لیست سرویس، وبلاگ های زنده و اخبار آنلاین استخراج می کنند. این جلد مورد توجه طیف گسترده ای از محققان در زمینه های تحلیل گفتمان، زبان شناسی اجتماعی، مطالعات بین فرهنگی، عمل شناسی، مطالعات ارتباطی، و بلاغت خواهد بود، اما همچنین برای محققان در زمینه مطالعات رسانه، روانشناسی و ارتباطات بین فرهنگی جذاب خواهد بود. .


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Language and Humour in the Media provides new insights into the interface between humour studies and media discourse analysis, connecting two areas of scholarly interest that have not been studied extensively before. The volume adopts a multi-disciplinary approach, concentrating on the various roles humour plays in print and audiovisual media, the forms it takes, the purposes it serves, the butts it targets, the implications it carries and the differences it may assume across cultures. The phenomena described range from conversational humour, canned jokes and wordplay to humour in translation and news satire. The individual studies draw their material for analysis from traditional print and broadcast media, such as magazines, sitcoms, films and spoof news, as well as electronic and internet-based media, such as emails, listserv messages, live blogs and online news. The volume will be of primary interest to a wide range of researchers in the fields of discourse analysis, sociolinguistics, intercultural studies, pragmatics, communication studies, and rhetoric but it will also appeal to scholars in the areas of media studies, psychology and crosscultural communication.





نظرات کاربران