ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Consumption and Management New Discovery and Applications

دانلود کتاب مصرف و مدیریت اکتشاف و کاربردهای جدید

Consumption and  Management New Discovery and Applications

مشخصات کتاب

Consumption and Management New Discovery and Applications

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781908818072 
ناشر: Chartridge Books Oxford 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 510 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 31,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Consumption and Management New Discovery and Applications به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مصرف و مدیریت اکتشاف و کاربردهای جدید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی



فهرست مطالب

Content: 
Front matter, Pages i,iii
Copyright, Page iv
List of figures and tables, Pages xi-xii
Preface, Pages xiii-xxi
About the author, Page xxiii
1 - Introduction, Pages 1-23
2 - The academic status and theoretical constitution of consumption, Pages 25-46
3 - Classical theories of consumption, Pages 47-60
4 - Consumption and economic law, Pages 61-97
5 - The macro-control system on the consumption market, Pages 99-110
6 - Consumption, the fundamental driving force of economic development, Pages 111-130
7 - Consumption, distribution and taxation, Pages 131-144
8 - The consumption chain, Pages 145-161
9 - Consumption and surplus value, Pages 163-186
10 - Consumption and the progress of social civilization, Pages 187-241
11 - Thinking methods and consumption practice, Pages 243-262
12 - The law of thought and leadership management, Pages 263-284
13 - Leadership management art and method, Pages 285-298
14 - National macro leadership management, Pages 299-329
15 - Enterprise leadership management, Pages 331-387
16 - Marketing leadership management, Pages 389-417
17 - Family consumption and wealth management, Pages 419-442
18 - Enterprise leadership management under China’s national conditions, Pages 443-478
Postscript, Pages 479-482
References, Pages 483-485




نظرات کاربران