ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Social justice, peace, and environmental education : transformative standards

دانلود کتاب عدالت اجتماعی، صلح و آموزش محیطی: استانداردهای تحول آفرین

Social justice, peace, and environmental education : transformative standards

مشخصات کتاب

Social justice, peace, and environmental education : transformative standards

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری: Teaching/learning social justice 
ISBN (شابک) : 9780415965569, 0415965578 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 345 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 30,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Social justice, peace, and environmental education : transformative standards به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب عدالت اجتماعی، صلح و آموزش محیطی: استانداردهای تحول آفرین نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب عدالت اجتماعی، صلح و آموزش محیطی: استانداردهای تحول آفرین

پیشگفتار / آنتونیا داردر 1. عدالت اجتماعی، صلح و آموزش محیطی: جهانی و غیرقابل تقسیم / جولی آندرژیوسکی، مارتا پی. بالتودانو، و لیندا سیمکوکس -- قسمت اول: یادگیری از مربیان بومی و جوامع بومی: اصول تحول آفرین و استانداردهای فرهنگی. 2. Mai i te Maramatanga, ki te Putanga Mai o te Tahuritanga: از وجدان سازی تا تحول / گراهام اسمیت -- 3. مدارس پاسخگوی فرهنگی برای دانش آموزان بومی آلاسکا: الگویی برای عدالت اجتماعی، صلح و آموزش محیطی / ری بارنهارت -- بخش دوم: آموزش تحول آفرین برای حقوق بشر، صلح، همه گونه ها و زمین. 4. از "ملت در معرض خطر" تا "هیچ کودکی پشت سر باقی نمانده": 25 سال اصلاحات نئولیبرالی در آموزش / لیندا سیمکوکس -- 5. بازیابی استانداردها برای یک دستور کار مترقی: استانداردهای آموزش حقوق بشر برای معلمان و معلمان آموزش / تاد جنینگز -- 6. آموزش محیطی: از تصمیم بین المللی تا تجربه و تحقیق محلی / دیوید گرین وود، باب آفی مانتو و گریگوری ای. اسمیت -- 7. آموزش برای صلح و عدم خشونت / جولی آندرژوسکی -- 8. مسئولیت اجتماعی و آموزش به کودکان خردسال: آموزشی برای زندگی به شیوه های اخلاقی و مراقبتی / بت بلو سوادنر و لی اوبراین -- 9. آموزش بین گونه ای برای انسان ها، حیوانات و زمین / جولی آندرژوسکی، هلنا پدرسن و فریمن ویکلاند -- قسمت سه: ادغام هویت ها با عدالت جهانی، صلح و آموزش محیطی. 10. (دوباره)تصور روایت های جدید قدرت نژادی، کارگری و محیطی: به سوی آموزش رهایی بخش برای دانش آموزان لاتین / ایوت لاپایز -- 11. آزادسازی ذهن ها، قلب ها و روح ها: ایجاد چارچوبی ضد استعماری برای کاوش در تجربه آسیایی-آمریکایی / گلن اوماتسو. 12. \"گذشته یک میراث نیست\": بازیابی اصول بومی برای عدالت اجتماعی و آموزش افراد آفریقایی تبار / نولا باتلر برد و منان جانگو -- 13. دستیابی به تعادل مفهومی: استانداردهایی برای عدالت جنسیتی در آموزش / رنه جین مارتین -- 14. مطالعات ناتوانی در آموزش: رهنمودها و عملکرد اخلاقی / رابین ام. اسمیت، دبورا گالاگر، والری اوون و توماس ام. اسکرتیک -- 15. استانداردهای کوئیر: زندگی و کار برای صلح و عدالت / دارلا لینویل، کریستوفر والش، دیوید لی کارلسون - قسمت چهارم: مضامین، چالش‌ها و پتانسیل استانداردهای SJPEE. 16. پیگیری عدالت اجتماعی در ایالات متحده / مارتا پی. بالتودانو -- 17. ارزیابی استانداردهای برنامه درسی دولتی: دیدگاه چند فرهنگی / رابرت کرافتن -- 18. به سوی چشم انداز جمعی برای عدالت اجتماعی، صلح و آموزش محیطی / جولی آندرژیوسکی، مارتا پی. بالتودانو، ری بارنهارت و لیندا سیمکوکس


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Foreword / Antonia Darder 1. Social Justice, Peace, and Environmental Education: Global and Indivisible / Julie Andrzejewski, Marta P. Baltodano, and Linda Symcox -- Part One: Learning from Native Educators and Indigenous Communities: Transformative Principles and Cultural Standards. 2. Mai i te Maramatanga, ki te Putanga Mai o te Tahuritanga: From Conscientization to Transformation / Graham Smith -- 3. Culturally Responsive Schools for Alaska Native Students: A Model for Social Justice, Peace, and Environmental Education / Ray Barnhardt -- Part Two: Transformative Education for Human Rights, Peace, All Species and the Earth. 4. From "A Nation at Risk" to "No Child Left Behind:" 25 Years of Neoliberal Reform in Education / Linda Symcox -- 5. Reclaiming Standards for a Progressive Agenda: Human Rights Education Standards for Teachers and Teacher Education / Todd Jennings -- 6. Environmental Education: From International Resolve to Local Experience and Inquiry / David Greenwood, Bob Offei Manteaw, and Gregory A. Smith -- 7. Education for Peace and Nonviolence / Julie Andrzejewski -- 8. Social Responsibility and Teaching Young Children:An Education for Living in Ethical and Caring Ways / Beth Blue Swadener and Leigh O'Brien -- 9. Interspecies Education for Humans, Animals, and the Earth / Julie Andrzejewski, Helena Pedersen, and Freeman Wicklund -- Part Three: Integrating Identities with Global Justice, Peace, and Environmental Education. 10. (Re)imagining New Narratives of Racial, Labor, and Environmental Power: Towards a Liberatory Education for Latina/o Students / Yvette Lapayese -- 11. Liberating Minds, Hearts, and Souls: Forging an Anti-Colonial Framework to Explore the Asian-American Experience / Glenn Omatsu. 12. "A Past is Not a Heritage": Reclaiming Indigenous Principles for Social Justice and the Education of People of African Descent / Nola Butler Byrd and Menan Jangu -- 13. Achieving Conceptual Equilibrium: Standards for Gender Justice in Education / Renée Jeanne Martin -- 14. Disability Studies in Education: Guidelines and Ethical Practice / Robin M. Smith, Deborah Gallagher, Valerie Owen, and Thomas M. Skrtic -- 15. Queered Standards: Living and Working for Peace and Justice / Darla Linville, Christopher Walsh, David Lee Carlson -- Part Four: Themes, Challenges, and Potential of SJPEE Standards. 16. The Pursuit of Social Justice in the United States / Marta P. Baltodano -- 17. Evaluating State Curriculum Standards: A Multicultural Perspective / Robert Crafton -- 18. Towards a Collective Vision for Social Justice, Peace, and Environmental Education / Julie Andrzejewski, Marta P. Baltodano, Ray Barnhardt, and Linda Symcox



فهرست مطالب

Book Cover......Page 1
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Acknowledgments......Page 9
Foreword: An Eco-Pedagogy in the Pursuit of Social Justice and Peace......Page 10
1 Social Justice, Peace, and Environmental Education: Global and Indivisible......Page 14
Part I Learning from Native Educators and Indigenous Communities: Transformative Principles and Cultural Standards......Page 30
2 Mai i te Maramatanga, ki te Putanga Mai o te Tahuritanga: From Conscientization to Transformation......Page 32
3 Culturally Responsive Schools for Alaska Native Students: A Model for Social Justice, Peace, and Environmental Education......Page 42
Part II Transforming Education for Human Rights, Peace, All Species, and the Earth......Page 62
4 From A Nation at Risk to No Child Left Behind: 25 Years of Neoliberal Reform in Education......Page 66
5 Reclaiming Standards for a Progressive Agenda: Human Rights Education Standards for Teachers and Teacher Education......Page 79
6 Environmental Education: From International Resolve to Local Experience and Inquiry......Page 93
7 Education for Peace and Nonviolence......Page 112
8 Social Responsibility and Teaching Young Children: An Education for Living in Ethical and Caring Ways......Page 134
9 Interspecies Education for Humans, Animals, and the Earth......Page 149
Part III Community Struggles for Global Justice, Peace, and Environmental Education......Page 168
10 (Re)Imagining New Narratives of Racial, Labor, and Environmental Power for Latina/o Students......Page 172
11 Liberating Minds, Hearts, and Souls: Forging an Anti-Colonial Framework to Explore the Asian American Experience......Page 188
12 “A Past Is Not a Heritage”: Reclaiming Indigenous Principles for Global Justice and Education for Peoples of African Descent......Page 206
13 Achieving Conceptual Equilibrium: Standards for Gender Justice in Education......Page 229
14 Disability Studies in Education: Guidelines and Ethical Practice for Educators......Page 248
15 Queered Standards: Living and Working for Peace and Justice......Page 265
Part IV Themes, Challenges, and Potential of SJPEE Visions and Guidelines......Page 284
16 The Pursuit of Social Justice in the United States......Page 286
17 Developing Social Justice Standards: A Multicultural Perspective......Page 301
18 Towards a Collective Vision for Social Justice, Peace, and Environmental Education......Page 315
Contributors......Page 326
Index......Page 334




نظرات کاربران