ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Second Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective (Esl & Applied Linguistics Professional)

دانلود کتاب آموزش معلم زبان دوم: یک دیدگاه فرهنگی اجتماعی (حرفه ای زبان و کاربردی زبان شناسی)

Second Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective (Esl & Applied Linguistics Professional)

مشخصات کتاب

Second Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective (Esl & Applied Linguistics Professional)

دسته بندی: زبانشناسی
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 041580079X, 9780415800785 
ناشر:  
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 159 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 757 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 23


در صورت تبدیل فایل کتاب Second Language Teacher Education: A Sociocultural Perspective (Esl & Applied Linguistics Professional) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آموزش معلم زبان دوم: یک دیدگاه فرهنگی اجتماعی (حرفه ای زبان و کاربردی زبان شناسی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آموزش معلم زبان دوم: یک دیدگاه فرهنگی اجتماعی (حرفه ای زبان و کاربردی زبان شناسی)

«… یک استدلال زیبا نوشته شده، مفصل و قانع‌کننده برای دیدگاه اجتماعی فرهنگی در مورد آموزش معلمان زبان دوم. . . خواندن ضروری برای همه کسانی که مایل به درک این دیدگاه هستند. - دیوید نونان، دانشگاه هنگ کنگ "... قابل توجه و به موقع. جانسون در نوشتن نثری جذاب و شفاف درباره مفاهیم پیچیده مهارت دارد. این دانشمند نادری است که می تواند این گونه نثر بنویسد. در طول مطالعه‌ام می‌خواستم با او گفت‌وگو کنم - این نشانه‌ای مطمئن از یک کتاب عالی است.» - دایان تدیک، دانشگاه مینه‌سوتا، ایالات متحده این کتاب مروری جامع از زیربنای معرفت‌شناختی دیدگاه اجتماعی-فرهنگی در مورد یادگیری انسان ارائه می‌کند. و به تفصیل به آنچه که این دیدگاه در زمینه آموزش معلمان زبان دوم ارائه می دهد می پردازد. با توجه به پنج دیدگاه در حال تغییر، استدلال می کند که دیدگاه اجتماعی-فرهنگی در مورد یادگیری انسان، نحوه تفکر ما را در مورد نحوه یادگیری معلمان برای تدریس، نحوه تفکر معلمان تغییر می دهد. در مورد زبان، نحوه تدریس معلمان زبان دوم، ساختارهای کلان اجتماعی، فرهنگی و تاریخی گسترده تر که همیشه در حرفه تدریس زبان دوم وجود دارد و همیشه در حال تغییر است، و آنچه که توسعه حرفه ای معلم زبان دوم را تشکیل می دهد. به طور کلی، به وضوح و در دسترس موردی که یک دیدگاه اجتماعی-فرهنگی در مورد یادگیری انسان، چگونگی درک و حمایت این رشته از حرفه ای را تغییر می دهد توسعه حرفه ای معلمان زبان دوم


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

'… A beautifully written, articulate and compelling argument for a sociocultural perspective on second language teacher education . . . Essential reading for all who wish to understand this perspective.' – David Nunan, University of Hong Kong '…Significant and timely. Johnson is masterful at writing in an engaging, transparent prose about complex concepts. It’s a rare scholar who can write prose like this. Throughout my reading I wanted to engage in dialogue with her – this is a sure sign of a great book." – Diane Tedick, University of Minnesota, USA This book presents a comprehensive overview of the epistemological underpinnings of a sociocultural perspective on human learning and addresses in detail what this perspective has to offer the field of second language teacher education. Captured through five changing points of view, it argues that a sociocultural perspective on human learning changes the way we think about how teachers learn to teach, how teachers think about language, how teachers teach second languages, the broader social, cultural, and historical macro-structures that are ever present and ever changing in the second language teaching profession, and what constitutes second language teacher professional development. Overall, it clearly and accessibly makes the case that a sociocultural perspective on human learning reorients how the field understands and supports the professional development of second language teachers.





نظرات کاربران