ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Handbook of research on schools, schooling, and human development

دانلود کتاب کتاب راهنمای تحقیق در مورد مدارس ، مدرسه و توسعه انسانی

Handbook of research on schools, schooling, and human development

مشخصات کتاب

Handbook of research on schools, schooling, and human development

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780805859485, 0805859497 
ناشر: Routledge 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 534 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 50,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب Handbook of research on schools, schooling, and human development به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتاب راهنمای تحقیق در مورد مدارس ، مدرسه و توسعه انسانی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتاب راهنمای تحقیق در مورد مدارس ، مدرسه و توسعه انسانی

مدارس به عنوان زمینه ای برای توسعه انسانی / جودیت ال میس و ویکتوریا آ. شفر -- دیدگاهی بوم شناختی از مدارس و توسعه / ژاکلین اس. اکلس و رابرت روزر -- محیط های کلاس درس و فرآیندهای توسعه : مفهوم سازی و اندازه گیری / بریجت کی حمره و رابرت سی پیانتا -- پیوند دادن زمینه کلاس درس و رشد مهارت های حافظه کودکان / پیتر اورنشتاین، جنیفر کافمن، جنی گرامر، پریسیلا سان سوچی و لورا مک کال -- شیوه های یادگیرنده محور: فراهم کردن زمینه برای رشد مثبت یادگیرنده، انگیزه، و دستاورد / باربارا مک کامبز -- روابط دانش آموزان با معلمان / کاترین آر ونتزل -- چالش ها و نوید تحقیق در مورد ساختارهای هدف کلاس / تیم اوردان -- زمینه های مدرسه که رشد مثبت دانش آموزان را ارتقا می دهند / ویکتور باتیستیک -- زمینه های مدرسه و توسعه روابط با همسالان نوجوانان / جیل وی. هام و لی ژانگ - تأثیرات فردی و زمینه‌ای بر قلدری: ارتکاب و قربانی کردن / دوروتی ال. اسپلیج، ملیسا کی. هولت و وی. پل پوتیت - انتقال به مدرسه در روستاها آمریکا: تمرکز بر سوادآموزی / لین ورنون-فیگانس، کاتلین گالاگر و کرستن کاینز - توسعه سواد در انتقال به مدرسه: یک چارچوب یکپارچه / فردریک جی موریسون و کارول مک دونالد کانر - انتقال مدرسه راهنمایی و رشد نوجوانان / اریک M. Anderman و Christian E. Mueller -- سختگیری در مطالعه سختگیری: آیا دوره های تعیین سطح پیشرفته رویکرد مفیدی برای افزایش دسترسی و موفقیت به دانشگاه برای جوانان شهری و اقلیت است؟ / ملیسا رودریک و جینجر استوکر - وضعیت اجتماعی-اقتصادی: دامنه وسیع و طولانی آن در آموزش زندگی / کلارک مک‌کاون، آن گرگوری و رونا اس واینستاین -- تحصیل کودکان آفریقایی آمریکایی / استفانی جی رولی، بت کورتز-کاستس و شاونا ام. کوپر -- والدین و مدرسه بر موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان لاتین تبار تأثیر می‌گذارند / Rosario Ceballo، Marisela Huerta و Quyen Epstein-Ngo -- مدرسه، تنوع فرهنگی، و انگیزه دانش آموز / Revathy Kumar و Martin L. Maehr -- مسائلی در مطالعه تأثیرات حفظ دانش آموزان با آزمون های ارتقاء پرمخاطره: یافته های شیکاگو / الین آلنزورث و جنی ناگاکو - تقویم های مدرسه و پیشرفت تحصیلی / هریس کوپر، جفری بورمن و ران فیرچایلد - نقش رشدی و آموزشی تعطیلات در مدرسه / آنتونی پلگرینی و دانیل دوپویس - محافظت، آماده سازی، حمایت و مشارکت: نقش‌های فعالیت‌های فوق‌درسی مبتنی بر مدرسه / بانی جی باربر، مارگارت آر استون، و ژاکلین اس. اکلس -- مشارکت در برنامه بعد از مدرسه و رشد کودکان / جوزف ال. ماهونی، ماریا ای. پارنت و ادوارد اف. زیگلر -- مشارکت والدین در تحصیل کودکان: زمینه ای برای رشد کودکان / اوا ام. پومرانتز و الیزابت ا. مورمن - برنامه توسعه مدرسه مرکز مطالعات کودک ییل / جیمز کامر - موفقیت برای همه: پیشگیری و مداخله زودهنگام در اصلاح مدرسه رابرت ای. اسلاوین و نانسی ای. فران سیون، ماریا گاریوت و وان بایرن - تأثیر آموزش خواندن مفهوم محور بر انگیزه خواندن، مشارکت خواندن و درک مطلب دانش آموزان / آلن ویگفیلد و جان جی. گاتری - برداشتن \"گام‌ها\" به سمت روابط اجتماعی مثبت : مدل تعاملی مداخله / کارین اس. فری و سوزان بی. نولن


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Schools as context for human development / Judith L. Meece and Victoria A. Schaefer -- An ecological view of schools and development / Jacquelynne S. Eccles and Robert Roeser -- Classroom environments and developmental processes : conceptualization and measurement / Bridget K. Hamre and Robert C. Pianta -- Linking the classroom context and the development of children's memory skills / Peter Ornstein, Jennifer Coffman, Jennie Grammer, Priscilla San Souci and Laura McCall -- Learner-centered practices : providing the context for positive learner development, motivation, and achievement / Barbara McCombs -- Students' relationships with teachers / Kathryn R. Wentzel -- The challenges and promise of research on classroom goal structures / Tim Urdan -- School contexts that promote student's positive development / Victor Battistich -- School contexts and the development of adolescents' peer relations / Jill V. Hamm and Lei Zhang -- Individual and contextual influences on bullying : perpetration and victimization / Dorothy L. Espelage, Melissa K. Holt, and V. Paul Poteat -- The transition to school in rural America : a focus on literacy / Lynne Vernon-Feagans, Kathleen Gallagher, and Kirsten Kainz -- Literacy development in the transition to school : an integrative framework / Frederick J. Morrison and Carol McDonald Connor -- Middle school transitions and adolescent development / Eric M. Anderman and Christian E. Mueller -- Bringing rigor to the study of rigor : are advanced placement courses a useful approach to increasing college access and success for urban and minority youths? / Melissa Roderick and Ginger Stoker -- Socioeconomic status : its broad sweep and long reach in education / Doris R. Entwisle, Karl L. Alexander, and Linda S. Olson -- Expectations, stereotypes, and self-fulfilling prophecies in classroom and school life / Clark McKown, Anne Gregory, and Rhona S. Weinstein -- The schooling of African American children / Stephanie J. Rowley, Beth Kurtz-Costes, and Shauna M. Cooper -- Parental and school influence promoting academic success among Latino students / Rosario Ceballo, Marisela Huerta, and Quyen Epstein-Ngo -- Schooling, cultural diversity, and student motivation / Revathy Kumar and Martin L. Maehr -- Issues in studying the effects of retaining students with high-stakes promotion tests : findings from Chicago / Elaine Allensworth and Jenny Nagako -- School calendars and academic achievement / Harris Cooper, Geoffrey Borman, and Ron Fairchild -- Developmental and educational role of recess in school / Anthony Pellegrini and Danielle Dupuis -- Protect, prepare, support, and engage : the roles of school-based extracurricular activities / Bonnie J. Barber, Margaret R. Stone, and Jacquelynne S. Eccles -- After-school program participation and children's development / Joseph L. Mahoney, Maria E. Parente and Edward F. Zigler -- Parents' involvement in children's schooling : a context for children's development / Eva M. Pomerantz and Elizabeth A. Moorman -- The Yale Child Study Center School Development Program / James Comer -- Success for all : prevention and early intervention in school wide reform / Robert E. Slavin and Nancy A. Madden -- The talent development middle grades model : a design for improving early adolescents' developmental trajectories in high-poverty schools / Douglas J. Mac Iver, Allen Ruby, Robert W. Balfanz, Leslie Jones, Fran Sion, Maria Garriott, and Vaughn Byrnes -- The impact of concept-oriented reading instruction on students' reading motivation, reading engagement and reading comprehension / Allan Wigfield and John J. Guthrie -- Taking "steps" toward positive social relationships : a transactional model of intervention / Karin S. Frey and Susan B. Nolen



فهرست مطالب

Book Cover......Page 1
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 8
List of Figures......Page 12
List of Tables......Page 14
Preface......Page 16
Acknowledgments......Page 18
Part I: Introduction......Page 20
1 Schools as a Context of Human Development......Page 22
2 An Ecological View of Schools and Development......Page 25
Part II: Classroom Contexts......Page 42
3 Classroom Environments and Developmental Processes: Conceptualization and Measurement......Page 44
4 Linking the Classroom Context and the Development of Children’s Memory Skills......Page 61
5 Learner-Centered Practices: Providing the Context for Positive Learner Development, Motivation, and Achievement......Page 79
6 Students’ Relationships with Teachers......Page 94
7 The Challenges and Promise of Research on Classroom Goal Structures......Page 111
Part III: Schools as Social Context for Development......Page 128
8 School Contexts that Promote Students’ Positive Development......Page 130
9 School Contexts and the Development of Adolescents’ Peer Relations......Page 147
10 Individual and Contextual Influences on Bullying: Perpetration and Victimization......Page 165
Part IV: Developmental Effects of School Transitions......Page 180
11 The Transition to School in Rural America: A Focus on Literacy......Page 182
12 Literacy Development in the Transition to School: An Integrative Framework......Page 204
13 Middle School Transitions and Adolescent Development......Page 217
14 Bringing Rigor to the Study of Rigor: Are Advanced Placement Courses a Useful Approach to Increasing College Access and Success for Urban and Minority Youths?......Page 235
Part V: Schooling and Educational Equity......Page 254
15 Socioeconomic Status: Its Broad Sweep and Long Reach in Education......Page 256
16 Expectations, Stereotypes, and Self-Fulfilling Prophecies in Classroom and School Life......Page 275
17 The Schooling of African American Children......Page 294
18 Parental and School Influences Promoting Academic Success among Latino Students......Page 312
19 Schooling, Cultural Diversity, and Student Motivation......Page 327
Part VI: School Organization and Educational Policy......Page 344
20 Issues in Studying the Effects of Retaining Students with High-Stakes Promotion Tests: Findings from Chicago......Page 346
21 School Calendars and Academic Achievement......Page 361
22 Developmental and Educational Role of Recess in School......Page 375
23 Protect, Prepare, Support, and Engage: The Roles of School-Based Extracurricular Activities in Students’ Development......Page 385
24 After-School Program Participation and Children’s Development......Page 398
25 Parents’ Involvement in Children’s Schooling: A Context for Children’s Development......Page 417
Part VII: School-Based Interventions......Page 436
26 The Yale Child Study Center School Development Program......Page 438
27 Success for All: Prevention and Early Intervention in School-Wide Reform......Page 453
28 The Talent Development Middle Grades Model: A Design for Improving Early Adolescents’ Developmental Trajectories in High-Poverty Schools......Page 465
29 The Impact of Concept-Oriented Reading Instruction on Students’ Reading Motivation, Reading Engagement, and Reading Comprehension......Page 482
30 Taking “Steps” toward Positive Social Relationships: A Transactional Model of Intervention......Page 497
Contributors......Page 516
Index......Page 520




نظرات کاربران