دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Ronald Carter
سری: Routledge library editions., Education
ISBN (شابک) : 9780203149867, 0203149866
ناشر: Taylor & Francis
سال نشر: 2012
تعداد صفحات: 215
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 17 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Linguistics and the Teacher به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب زبان شناسی و معلم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
زبان شناسی و معلم مجموعه ای از مقالات زبان شناسان در مورد جنبه های مختلف رابطه زبان شناسی و آموزش است. همه مشارکت کنندگان در این باور که زبان شناسی باید یک عنصر اصلی در آموزش معلمان باشد، متحد هستند و برای تحلیل اصولی و سیستماتیک در مطالعه نقش زبان در یادگیری استدلال می کنند. این مقالهها از گزارشهای نظری ماهیت مطالعه زبان در آموزش معلمان گرفته تا مثالهای عملی از این که چگونه زبانشناسی میتواند به معلم در زمینههای متنوعی مانند ارزیابی دشواری در کتابهای درسی کمک کند. ادامه مطلب... جلد; زبان شناسی و معلم؛ کپی رایت؛ فهرست؛ پیشگفتار سردبیر عمومی; قدردانی ها؛ یادداشت هایی در مورد مشارکت کنندگان؛ معرفی؛ 1. زبانشناسی در تربیت معلم; 2. زبان شناسی و معلم; 3. زبانشناسی برای تعلیم و تربیت; 4. آیا زبان شناسان چیزی برای گفتن به معلمان دارند؟ 5. زبان گفتار; 6. پاسخ به نوشته های کودکان; 7. ارزیابی دشواری زبانی در خواندن مطالب. 8. الزامات زبانی یادگیری مدرسه. 9. انگلیسی چیست؟ - زبان انگلیسی مدرن در برنامه درسی؛ 10. زبان شناسی اجتماعی و درس تلفیقی انگلیسی. واژه نامه؛ کتابشناسی - فهرست کتب
Linguistics and the Teacher is a collection of essays by linguists on different aspects of the relationship between linguistics and education. All the contributors are united in their belief that linguistics should be a central element in the education of teachers, and argue for principled and systematic analysis in the study of the role of language in learning. The essays range from theoretical accounts of the nature of language study in teacher education to practical examples of how linguistics can help the teacher in such diverse contexts as the assessment of difficulty in textbooks, the te. Read more... Cover; Linguistics and the teacher; Copyright; Contents; General Editor's preface; Acknowledgments; Notes on Contributors; Introduction; 1. Linguistics in teacher education; 2. Linguistics and the teacher; 3. Linguistics for education; 4. Do linguists have anything to say to teachers?; 5. The spoken language; 6. Responding to children's writing; 7. The assessment of linguistic difficulty in reading material; 8. The language demands of school learning; 9. What is English? -- Modern English language in the curriculum; 10. Sociolinguistics and the integrated English lesson; Glossary; Bibliography
Cover\r......Page 1
Linguistics and the teacher......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 8
General Editor\'s preface......Page 10
Acknowledgments......Page 13
Notes on Contributors......Page 14
Introduction......Page 18
1. Linguistics in teacher education\r......Page 27
2. Linguistics and the teacher\r......Page 33
3. Linguistics for education\r......Page 48
4. Do linguists have anything to say to teachers?\r......Page 69
5. The spoken language\r......Page 92
6. Responding to children\'s writing\r......Page 105
7. The assessment of linguistic difficulty in reading material\r......Page 118
8. The language \rdemands of school learning......Page 131
9. What is English? - \rModern English language in the curriculum......Page 154
10. Sociolinguistics and \rthe integrated English lesson......Page 173
Glossary......Page 200
Bibliography......Page 203
Index......Page 213