ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Design for services

دانلود کتاب طراحی برای خدمات

Design for services

مشخصات کتاب

Design for services

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری: Design for social responsibility 
ISBN (شابک) : 9780566089213, 0566089211 
ناشر: Gower 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 299 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 56,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Design for services به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی برای خدمات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی برای خدمات

مطالب: مقدمه، راشل کوپر; مقدمه، اتزیو مانزینی; بخش 1 مقدمه ای بر طراحی برای خدمات: یک رشته جدید. بخش 2 طراحی خدمات: از تئوری تا عمل و بالعکس: طراحی تعاملات، روابط و تجربیات: مطالعات موردی 1-5. طراحی تعاملات برای شکل دادن به سیستم ها و سازمان ها: مطالعات موردی 6-9; بررسی مدل‌های خدمات مشترک جدید: مطالعات موردی 10-13. تصور مسیرهای آینده برای سیستم های خدماتی: مطالعات موردی 14-17. نقشه طراحی برای خدمات؛ طراحی برای خدمات چیست؟ چه پروفایل های شغلی برای یک طراح خدمات؟ بخش 3 تحولات آینده: اقتصاد در حال ظهور. ضمائم؛ فهرست مطالب


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Contents: Preface, Rachel Cooper; Introduction, Ezio Manzini; Section 1 Introduction to Design for Services: A new discipline. Section 2 Design for Services: from Theory to Practice and Vice Versa: Designing interactions, relations and experiences: case studies 1-5; Designing interactions to shape systems and organisations: case studies 6-9; Exploring new collaborative service models: case studies 10-13; Imagining future directions for service systems: case studies 14-17; A map of design for services; What is design for services?; What job profiles for a service designer? Section 3 Future Developments: An emerging economy; Appendices; Index



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 6
List of Figures......Page 8
Preface by Rachel Cooper......Page 12
Acknowledgments......Page 14
About the Authors......Page 16
Notes on Contributors......Page 18
Introduction by Ezio Manzini......Page 26
Section 1 Introduction to Design for Services......Page 32
1.1 A New Discipline......Page 34
Section 2 Design for Services: From Theory to Practice and Vice Versa......Page 60
2.1 Designing Interactions, Relations and Experiences......Page 62
Case Study 01 Co-designing Services in the Public Sector......Page 67
Case Study 02 Developing Collaborative Tools in International Projects: The PoliDaido Project......Page 78
Case Study 03 Designing Empathic Conversations about Future User Experiences......Page 84
Case Study 04 Driving Service Design by Directed Storytelling......Page 91
Case Study 05 Exploring Mobile Needs and Behaviours in Emerging Markets......Page 98
2.2 Designing Interactions to Shape Systems and Organisations......Page 108
Case Study 06 There is More to Service than Interactions......Page 114
Case Study 07 How Service Design can Support Innovation in the Public Sector......Page 122
Case Study 08 From Novelty to Routine: Services in Science and Technology-based Enterprises......Page 130
Case Study 09 Enabling Excellence in Service with Expressive Service Blueprinting......Page 137
2.3 Exploring New Collaborative Service Models......Page 144
Case Study 10 Service Design, New Media and Community Development......Page 150
Case Study 11 Designing the Next Generation of Public Services......Page 156
Case Study 12 A Service Design Inquiry into Learning and Personalisation......Page 164
Case Study 13 Mobile and Collaborative. Mobile Phones, Digital Services and Sociocultural Activation......Page 172
2.4 Imagining Future Directions for Service Systems......Page 180
Case Study 14 Using Scenarios to Explore System Change: VEIL, Local Food Depot......Page 186
Case Study 15 Designing a Collaborative Projection of the ‘Cité du Design’......Page 197
Case Study 16 Enabling Sustainable Behaviours in Mobility through Service Design......Page 206
Case Study 17 Supporting Social Innovation in Food Networks......Page 215
2.5 A Map of Design for Services......Page 226
2.6 What is Design for Services?......Page 228
2.7 What Job Profiles for a Service Designer?......Page 236
Section 3 Future Developments......Page 242
3.1 An Emerging Economy......Page 244
Appendix 1: An Open Conversation......Page 254
Appendix 2: Tools of Design for Services......Page 264
Index......Page 294




نظرات کاربران