ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Understanding Alternative Media (Issues in Cultural and Media Studies)

دانلود کتاب شناخت رسانه های جایگزین (مباحث مطالعات فرهنگی و رسانه ای)

Understanding Alternative Media (Issues in Cultural and Media Studies)

مشخصات کتاب

Understanding Alternative Media (Issues in Cultural and Media Studies)

دسته بندی: روزنامه نگاری ، رسانه
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0335222102, 9780335235056 
ناشر:  
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 214 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 9 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 35,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب شناخت رسانه های جایگزین (مباحث مطالعات فرهنگی و رسانه ای): روزنامه نگاری، سیستم رسانه ای



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Understanding Alternative Media (Issues in Cultural and Media Studies) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شناخت رسانه های جایگزین (مباحث مطالعات فرهنگی و رسانه ای) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شناخت رسانه های جایگزین (مباحث مطالعات فرهنگی و رسانه ای)

رسانه های جایگزین چیست؟ رسانه های جایگزین در جوامع کثرت گرا و دموکراتیک چه نقشی دارند؟ شباهت ها و تفاوت های رسانه های جایگزین، رسانه های اجتماعی، رسانه های جامعه مدنی و رسانه های ریزوماتیک چیست؟ رسانه های جایگزین در عمل چگونه کار می کنند؟ این متن واضح و مختصر یک راهنمای یک مرحله ای را از طریق بحث های پیچیده سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که رسانه های جایگزین را احاطه کرده اند ارائه می دهد و نگاهی تازه و روشنگر به اهمیت مجدد این شکل از ارتباط ارائه می دهد. نویسندگان با ترکیب مطالعات موردی مختلف از کشورهایی از جمله بریتانیا، آمریکای شمالی و برزیل، یک چارچوب نظری اصلی را برای کمک به درک موضوع پیشنهاد می‌کنند. با نگاهی به رسانه‌های «قدیم» و «جدید»، این کتاب اهمیت رسانه‌های جایگزین را مطرح می‌کند و یک دستور کار سیاسی را به عنوان راهی برای گسترش دامنه آن پیشنهاد می‌کند. درک رسانه های جایگزین برای دانشجویان رشته رسانه، روزنامه نگاری و مطالعات ارتباطات، محققان، دانشگاهیان و روزنامه نگاران خواندنی ارزشمند است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

What are alternative media? What roles do alternative media play in pluralistic, democratic societies? What are the similarities and differences between alternative media, community media, civil society media and rhizomatic media? How do alternative media work in practice? This clear and concise text offers a one-stop guide through the complex political, social and economic debates that surround alternative media and provides a fresh and insightful look at the renewed importance of this form of communication. Combing diverse case studies from countries including the UK, North America and Brazil, the authors propose an original theoretical framework to help understand the subject. Looking at both ‘old’ and ‘new’ media, the book argues for the importance of an alternative media and suggests a political agenda as a way of broadening its scope. Understanding Alternative Media is valuable reading for students in media, journalism and communications studies, researchers, academics, and journalists.





نظرات کاربران