ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Liberalizing the Service Trade (Chatham House Papers)

دانلود کتاب آزادسازی تجارت خدمات (مقالات چتم هاوس)

Liberalizing the Service Trade (Chatham House Papers)

مشخصات کتاب

Liberalizing the Service Trade (Chatham House Papers)

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 041504216X, 9780203993897 
ناشر:  
سال نشر: 1989 
تعداد صفحات: 129 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 49,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 15


در صورت تبدیل فایل کتاب Liberalizing the Service Trade (Chatham House Papers) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب آزادسازی تجارت خدمات (مقالات چتم هاوس) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب آزادسازی تجارت خدمات (مقالات چتم هاوس)

موفقیت بزرگ اوایل دوره پس از جنگ، کاهش موانع تجارت بین‌المللی کالاها و کالاهای تولیدی تحت نظارت گات بود. چالش کنونی دستیابی به آزادسازی مشابهی برای تجارت در خدمات است - بخشی که از تولید به عنوان بزرگترین تامین کننده شغل و رشد در اقتصادهای پیشرفته پیشی گرفته است. سختی ها لژیون هستند. داده ها کمیاب و تعاریف بحث برانگیز هستند. هیچ معادل مشخصی در خدمات با هدف تعرفه صفر وجود ندارد که بتوان آن را در تجارت کالا تعریف کرد. بازارهای خدمات داخلی اغلب ناقص هستند و هر کشور ساختار نظارتی خود را برای حمایت از مصرف کنندگان دارد. بسیاری از کشورهای در حال توسعه در مورد اثرات تجارت خدمات آزادتر بر اقتصاد خود تردید دارند. این مقاله یک چارچوب تحلیلی برای شفاف سازی اهداف مذاکره ایجاد می کند. این سازمان رویکرد جامعه اروپا به آزادسازی را ارزیابی می‌کند و در مورد خطرات جستجوی «مقابله متقابل» هشدار می‌دهد. این نشان می‌دهد که رویکرد و مجموعه‌ای از اهداف متفاوت برای گات مناسب است، که فاقد رویه‌های تعریف‌شده برای بررسی سیاست‌ها و حل و فصل اختلافات است و اعضای آن متنوع‌تر هستند. در نهایت، چشم انداز آزادسازی خدمات چندجانبه را در دور اروگوئه و اتحادیه اروپا تا سال 1992 ارزیابی می کند و پیشنهاد می کند که چنین تلاش هایی می تواند با آزادسازی یکجانبه و دوجانبه در بخش های خدماتی خاص تکمیل شود.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

A major success of the early post-war period was the negotiated reduction of barriers to international trade in commodities and manufactured goods, under the auspices of the GATT. The current challenge is to achieve a similar liberalization for trade in services - the sector which has overtaken manufacturing as the largest provider of jobs and growth in the advanced economies. The difficulties are legion. Data are scarce and definitions are contentious. There is no clear equivalent in services of the zero-tariff objective that can be defined in the trade of goods. Domestic service markets are often imperfect and each country has its own regulatory structure to protect consumers. Many developing countries are sceptical about the effects of freer service trade on their economies. This paper develops an analytical framework to clarify negotiating objectives. It assesses the European Community's approach to liberalization and warns of the dangers of seeking 'equivalent reciprocity'. It suggests that a different approach and set of objectives are appropriate to the GATT, which lacks well-defined procedures for policy review and settlement of disputes, and whose members are more diverse. Finally, it evaluates the prospects for multilateral service liberalization in the Uruguay Round and in the EC by 1992, and suggests that such efforts can be complemented by unilateral and bilateral liberalization in certain service sectors.



فهرست مطالب

Book Cover......Page 1
Half Title......Page 2
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Dedication......Page 7
Acknowledgements......Page 8
1 THE CHALLENGE OF REFORMING POLICY ON SERVICES......Page 10
2 THE NATURE OF SERVICES......Page 16
Defining services......Page 17
Services as processes......Page 19
Measuring and classifying services......Page 21
Defining services in GATT......Page 24
3 PRODUCTION AND TRADE OF SERVICES......Page 28
The changing economy......Page 29
Some explanations......Page 32
Trade in services......Page 38
Balance-of-payments data......Page 40
The pattern of trade in services......Page 42
Conclusion......Page 44
Note......Page 47
4 DISCRIMINATION VS REGULATION......Page 48
Why regulate?......Page 49
Cost of regulation......Page 51
Efficient regulation......Page 53
Defining discriminatory policies......Page 56
Limited market access......Page 59
Appropriate regulation in GATT......Page 62
Conclusion......Page 64
Appendix to Chapter 4: Financial Deregulation in Britain......Page 65
Sources......Page 67
5 LIBERALIZATION IN THE EUROPEAN COMMUNITY......Page 68
Financial services......Page 69
Telecommunications......Page 73
Transportation......Page 77
Professional services......Page 80
Lessons from the EC approach to liberalization......Page 81
Can the EC model be replicated?......Page 83
Conclusion......Page 85
Notes......Page 86
Bringing services to GATT......Page 88
The negotiating proposals......Page 90
Perceived conflicts of interest......Page 96
The nature of GATT......Page 100
Conclusion......Page 104
Notes......Page 105
7 ACCOMMODATING DEVELOPING COUNTRIES......Page 106
Developing country concerns......Page 107
Rules for developing countries......Page 112
Conclusion......Page 114
Obstacles to trade liberalization......Page 116
The power of the market......Page 120
Conclusion......Page 121
REFERENCES......Page 124
Europe’s Domestic Market......Page 128
Europe’s Domestic Market......Page 129




نظرات کاربران