ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Globalization, development and the mass media

دانلود کتاب جهانی شدن، توسعه و رسانه های جمعی

Globalization, development and the mass media

مشخصات کتاب

Globalization, development and the mass media

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781849205375, 184920537X 
ناشر: SAGE 
سال نشر: 2007 
تعداد صفحات: 265 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 1 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 43,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 2


در صورت تبدیل فایل کتاب Globalization, development and the mass media به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جهانی شدن، توسعه و رسانه های جمعی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جهانی شدن، توسعه و رسانه های جمعی

جهانی شدن، توسعه و رسانه های جمعی گزارشی جامع و انتقادی از تغییرات نظری در مطالعات ارتباطی از نظریه های اولیه ارتباطات توسعه تا نقدهای معاصر جهانی شدن ارائه می دهد. دو جریان اصلی فکری را بررسی می کند. اول، روش هایی که در آن رسانه ها می توانند برای تأثیرگذاری بر تغییر و توسعه استفاده شوند. این تکامل تفکر را از تلاش برای گسترش \"مدرنیته\" از طریق استفاده از رسانه ها تا دیدگاه های جایگزین مبتنی بر تشویق مشارکت در ارتباطات توسعه دنبال می کند. ثانیاً، بسط نظریه امپریالیسم رسانه ای، انتقاداتی که برانگیخت و جهانی شدن جایگزین آن به عنوان نظریه غالب ارتباطات بین المللی شد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Globalization, Development and the Mass Media gives a comprehensive and critical account of the theoretical changes in communication studies from the early theories of development communication through to the contemporary critiques of globalization. It examines two main currents of thought. Firstly, the ways in which the media can be used to effect change and development. It traces the evolution of thinking from attempts to spread \'modernity\' by way of using the media through to alternative perspectives based on encouraging participation in development communication. Secondly, the elaboration of the theory of media imperialism, the criticisms that it provoked and its replacement as the dominant theory of international communication by globalization.



فهرست مطالب

COVER
......Page 1
CONTENTS......Page 6
ACKNOWLEDGEMENTS......Page 7
1 - INTRODUCTION......Page 8
2 - COMMUNICATING MODERNITY......Page 27
3 - THE PASSING OF MODERNITY......Page 45
4 - VARIETIES OF PARTICIPATION......Page 63
5 - CULTURAL AND MEDIA IMPERIALISM......Page 88
6 - THE FAILURE OF THE IMPERIALISM PARADIGM......Page 112
7 - GLOBALIZATION AND THE MEDIA......Page 133
8 - THE LIMITS OF GLOBALIZATION......Page 156
9 - TOWARDS A NEW PARADIGM......Page 196
REFERENCES......Page 234
INDEX......Page 260




نظرات کاربران