ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Communication for another development : listening before telling

دانلود کتاب ارتباط برای پیشرفت دیگر: گوش دادن قبل از گفتن

Communication for another development : listening before telling

مشخصات کتاب

Communication for another development : listening before telling

ویرایش:  
نویسندگان: ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781848135505, 1848135505 
ناشر:  
سال نشر:  
تعداد صفحات: 167 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Communication for another development : listening before telling به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ارتباط برای پیشرفت دیگر: گوش دادن قبل از گفتن نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ارتباط برای پیشرفت دیگر: گوش دادن قبل از گفتن

این کتاب پر جنب و جوش استدلال می کند که در فرآیند توسعه، ارتباطات همه چیز است. نویسندگان، متخصصان جهانی در این زمینه به عنوان معلمان، دست اندرکاران و نظریه پردازان، استدلال می کنند که ارتباطات برای توسعه روشی خلاقانه و نوآورانه از تفکر است که می تواند در رویکرد کلی به هر ابتکار توسعه نفوذ کند. آنها استدلال خود را با مطالعات موردی و ابزارهای واضح برای خواننده نشان می دهند. سپاسگزاریها؛ معرفی؛ 1 -- ارتباطات برای توسعه: تنظیم صحنه. بخش اول -- آنچه ما می دانیم. 2 - معنای توسعه دیگر; 3- برنامه ریزان و جست و جوگران: دو راه انجام توسعه. 4- چرا ارتباط گیرندگان نمی توانند ارتباط برقرار کنند. بخش دوم -- آنچه آموختیم. 5 - کار در منطقه خاکستری. 6 - قهرمانان اولیه: کشف اصول. 7 - فعالان جدید: اصولی که سفر می کنند. 8 - زمینه فراموش شده; بخش سوم -- کاری که ما می توانیم متفاوت انجام دهیم. 9 - آموزش و مذاکره در منطقه خاکستری. 10- جستجو و گوش دادن: ارتباط خوب، توسعه خوب


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This lively book argues that in the development process, communication is everything. The authors, world experts in this field as teachers, practitioners and theorists, argue that Communication for Development is a creative and innovative way of thinking that can permeate the overall approach to any development initiative. They illustrate their argument with vivid case studies and tools for the reader. Acknowledgements; Introduction; 1 -- Communication for Development: setting the scene; PART ONE -- What we know; 2 -- The meaning of 'another' development; 3 -- Planners and searchers: two ways of doing development; 4 -- Why communicators can't communicate; PART TWO -- What we learned; 5 -- Working in the grey zone; 6 -- Early champions: uncovering principles; 7 -- New activists: principles that travel; 8 -- The forgotten context; PART THREE -- What we can do differently; 9 -- Training and negotiating in the grey zone; 10 -- Searching and listening: good communication, good development



فهرست مطالب

Acknowledgements......Page 8
Introduction......Page 10
About this book......Page 11
1 | Communication for Development: setting the scene......Page 13
A field known by many names......Page 15
A bit of history......Page 17
Entering the field: which door to choose?......Page 18
So much communication and so little understanding......Page 20
Context matters: no one-size-fits-all......Page 24
Enough messages, more listening......Page 26
Unpacking the debate......Page 27
Turning decades of advocacy work on its head......Page 29
PART ONE | What we know......Page 32
2 | The meaning of ‘another’ development......Page 34
Paul’s briefcase......Page 35
Speaking ‘another’......Page 36
What does Another Development look like?......Page 39
Listeners lost ground to the tellers......Page 42
Communication is not the same as telling......Page 44
Planners and searchers......Page 46
Searchers listen; planners tell......Page 49
Left-side, right-side thinking......Page 51
Did we forget the media?......Page 52
I work in communication, but not the kind you think......Page 55
I fix cars, I make posters, I produce videos......Page 57
Right-brainers in a left-brain world......Page 60
PART TWO | What we learned......Page 64
5 | Working in the grey zone......Page 66
All that was left was a two-way car radio......Page 67
Orchid collections......Page 70
Three coordinates for navigation......Page 71
A primer on communication functions......Page 74
Working in the grey zone in Mozambique: an illustration of the coordinates......Page 75
6 | Early champions: uncovering principles......Page 79
The Fogo Process: a prize orchid......Page 80
Don Snowden: champion......Page 85
Gaston Roberge: champion......Page 87
Alex Sim: champion......Page 91
Manuel Calvelo-Rios: champion......Page 93
7 | New activists: principles that travel......Page 97
Drishti: activist video champions......Page 98
Alex and Wilna Quarmyne: activist community radio champions......Page 102
Minou Fuglesang: an activist champion who does not mince words......Page 105
Brian Beaton: activist Internet champion......Page 108
A common focus......Page 110
8 | The forgotten context......Page 112
Organizations are half the methodology......Page 113
Remote Aboriginal communities responding to history......Page 114
Rat Park: the context leads to addiction......Page 115
HIV/AIDS communication recognizes context......Page 117
Media policy shapes context......Page 119
Context drives functions......Page 121
Listening to the context......Page 122
PART THREE | What we can do differently......Page 124
9 | Training and negotiating in the grey zone......Page 126
Training and negotiating......Page 127
Negotiating the zone of the possible......Page 133
Listening to the context: a promising example from Central America......Page 138
10 | Searching and listening: good communication, good development......Page 143
In and out of the grey zone......Page 144
Non-kinetic activity......Page 145
Social media, a sense of hope......Page 146
A global paradox......Page 148
Implications for relocating our field......Page 149
Postscript: Cultivating common sense on the farm......Page 151
References......Page 153
Index......Page 160




نظرات کاربران