ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Media, power, and politics in the digital age : the 2009 presidential election uprising in Iran

دانلود کتاب رسانه، قدرت و سیاست در عصر دیجیتال: قیام انتخابات ریاست جمهوری 2009 در ایران

مشخصات کتاب

Media, power, and politics in the digital age : the 2009 presidential election uprising in Iran

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781442204171, 1442204176 
ناشر: Rowman & Littlefield Publishers 
سال نشر: 2010 
تعداد صفحات: 341 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 41,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Media, power, and politics in the digital age : the 2009 presidential election uprising in Iran به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب رسانه، قدرت و سیاست در عصر دیجیتال: قیام انتخابات ریاست جمهوری 2009 در ایران نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب رسانه، قدرت و سیاست در عصر دیجیتال: قیام انتخابات ریاست جمهوری 2009 در ایران

تمرکز بر انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2009 و تظاهرات متعاقب آن در شهرهای بزرگ ایران و جهان، رسانه، قدرت و سیاست در عصر دیجیتال، بحث متعادلی از نقش و تأثیر فناوری‌های ارتباطی مدرن، به‌ویژه استفاده بدیع از «کوچک‌ها» ارائه می‌کند. رسانه های دیجیتال در برابر انتخابات و پوشش رسانه های جهانی. این جلد به روشی غیر فنی، خواندنی و در دسترس نوشته شده است، این جلد برای محققان، دانشجویان، سیاست گذاران و متخصصان چاپ به طور یکسان جذاب خواهد بود. ادامه مطلب ... تشکر و قدردانی; پیشگفتار؛ معرفی؛ درباره ایران؛ بخش اول. ابعاد رسانه جهانی؛ فصل اول. انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2009 در پوشش وب سایت های انگلیسی CNN و الجزیره. فصل دوم. چارچوب رسانه ای کانادایی انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2009. فصل سه. انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 2009 در رسانه های لهستان; فصل چهار. پرتره ایران: چگونه مطبوعات ترکیه انتخابات ریاست جمهوری 2009 را پوشش دادند. فصل پنجم. تحلیل تطبیقی ​​پوشش رسانه ای انتخابات ریاست جمهوری مصر و ایران


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران