دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: H.D.F. Kitto
سری:
ISBN (شابک) : 9780203828236, 0203828232
ناشر: Routledge Classics
سال نشر: 2011
تعداد صفحات: 0
زبان: English
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 2 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Greek Tragedy: A Literary Study به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب تراژدی یونان: یک مطالعه ادبی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
چرا آیسخلوس خصوصیات متفاوتی با سوفوکل داشت؟ چرا سوفوکل بازیگر سوم را معرفی کرد؟ چرا اوریپید نقشه های بهتری نساخته است؟ بنابراین، H.D.F Kitto در مطالعه تحسین شده خود درباره تراژدی یونان، که برای اولین بار در Routledge Classics موجود است، می پرسد. کیتو استدلال میکند که علیرغم پرداختن به پرسشهای بزرگ اخلاقی و فکری، نمایشنامهنویس یونانی بیش از هر چیز هنرمند است و کلید درک درام کلاسیک یونانی تلاش برای درک مفهوم تراژیک هر نمایشنامه است. به قول کیتو «ما باید بپرسیم که نمایشنامه نویس در تلاش است چه بگوید، نه اینکه در واقع در مورد این یا آن چه می گوید.» از طریق تحلیلی درخشان از «اورستیا» آیسخولوس، نمایشنامه های سوفوکل از جمله «آنتیگون» و «ادیپ تیرانوس» '; کیتو و «مدآ» و «هکوبا» اوریپید، به طرز ماهرانهای درخشش هنری و ادبی ماندگار نمایشنامهنویسان یونانی را منتقل میکند. H.D.F Kitto (1897 - 1982) یک محقق مشهور کلاسیک بریتانیایی بود. او از سال 1920 تا 1944 در دانشگاه گلاسکو سخنرانی کرد و سپس استاد زبان یونانی در دانشگاه بریستول شد و تا سال 1962 در آنجا تدریس کرد.
Why did Aeschylus characterize differently from Sophocles? Why did Sophocles introduce the third actor? Why did Euripides not make better plots? So asks H.D.F Kitto in his acclaimed study of Greek tragedy, available for the first time in Routledge Classics. Kitto argues that in spite of dealing with big moral and intellectual questions, the Greek dramatist is above all an artist and the key to understanding classical Greek drama is to try and understand the tragic conception of each play. In Kitto’s words ‘We shall ask what the dramatist is striving to say, not what in fact he does say about this or that.’ Through a brilliant analysis of Aeschylus’s ‘Oresteia’, the plays of Sophocles including ‘Antigone’ and ‘Oedipus Tyrannus’; and Euripides’s ‘Medea’ and ‘Hecuba’, Kitto skilfully conveys the enduring artistic and literary brilliance of the Greek dramatists. H.D.F Kitto (1897 – 1982) was a renowned British classical scholar. He lectured at the University of Glasgow from 1920-1944 before becoming Professor of Greek at Bristol University, where he taught until 1962.
Foreword to The Routledge Classics Edition Preface Note to the Third Edition 1. Lyrical Tragedy 2. Old Tragedy 3. The Oresteia 4. The Dramatic Art of Aeschylus 5. Middle Tragedy: Sophocles 6. The Philosophy of Sophocles 7. The Dramatic Art of Sophocles 8. The Euripidean Tragedy 9. The Technique of the Euripidean Tragedy 10. The \'Trachiniae\' and \'Philoctetes\' 11. The New Tragedy: \'Euripides\' Tragi-Comedies 12. New Tragedy: Euripides\' Melodramas 13. Two Last Plays Index