ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب The Idea Hunter: How to Find the Best Ideas and Make them Happen

دانلود کتاب شکارچی ایده ها: چگونه می توان بهترین ایده ها را پیدا کرد و آنها را به وقوع پیوست

The Idea Hunter: How to Find the Best Ideas and Make them Happen

مشخصات کتاب

The Idea Hunter: How to Find the Best Ideas and Make them Happen

ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 0470767766, 9780470767764 
ناشر: Jossey-Bass 
سال نشر: 2011 
تعداد صفحات: 181 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 18 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 46,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب The Idea Hunter: How to Find the Best Ideas and Make them Happen به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب شکارچی ایده ها: چگونه می توان بهترین ایده ها را پیدا کرد و آنها را به وقوع پیوست نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب شکارچی ایده ها: چگونه می توان بهترین ایده ها را پیدا کرد و آنها را به وقوع پیوست

جک ولش یک بار گفت: «یکی، جایی ایده بهتری دارد.» در این کتاب افسانه‌ساز، نویسندگان نشان می‌دهند که ایده‌های تجاری عالی از خلاقیت ذاتی یا لزوماً از ذهن درخشان مردم سرچشمه نمی‌گیرند. در عوض، ایده‌های عالی به سراغ کسانی می‌آیند که عادت دارند همیشه و همیشه به دنبال ایده‌های عالی در اطراف خود باشند. خیلی اوقات، مردم در دام این فکر می افتند که تنها ایده ارزشمند یک ایده کاملاً اصلی است. شکارچیان ایده بهتر می دانند. آن‌ها می‌دانند که ایده‌های ارزشمند از قبل وجود دارند و در انتظار یافتن هستند - و نه فقط در مکان‌های معمول. · نشان می دهد که چگونه ظرفیت خود را برای یافتن و توسعه ایده های تجاری برنده گسترش دهید · توضیح می دهد که چرا ایده ها یک دارایی حیاتی برای هر مدیر و حرفه ای است، نه فقط برای کسانی که \"خلاقانه\" انجام می دهند. · نشان می دهد که چگونه به دنبال و انتخاب ایده هایی باشید که به بهترین وجه در خدمت اهداف و اهداف شما هستند و شما را به عنوان یک حرفه ای مشخص می کند. · نکات عملی در مورد نحوه تسلط بر عادات روزمره یک شکارچی ایده ارائه می دهد که شامل پرورش مکالمات عالی است این کتاب مملو از روایت‌های گویا از شکارچیان ایده موفق و داستان‌هایی از شرکت‌های «ایده» پررونق است. وارن بافت، والت دیزنی، توماس ادیسون، مری کی اش، توییتر، و استودیوی انیمیشن پیکسار از جمله بسیاری از افراد معرفی شده هستند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Jack Welch once said, "Someone, somewhere has a better idea." In this myth-busting book, the authors reveal that great business ideas do not spring from innate creativity, or necessarily from the brilliant minds of people. Rather, great ideas come to those who are in the habit of looking for great ideas all around them, all the time. Too often, people fall into the trap of thinking that the only worthwhile idea is a thoroughly original one. Idea Hunters know better. They understand that valuable ideas are already out there, waiting to be found - and not just in the usual places. · Shows how to expand your capacity to find and develop winning business ideas · Explains why ideas are a critical asset for every manager and professional, not just for those who do "creative" · Reveals how to seek out and select the ideas that best serve your purposes and goals and define who you are, as a professional · Offers practical tips on how to master the everyday habits of an Idea Hunter, which include cultivating great conversations The book is filled with illustrative accounts of successful Idea Hunters and stories from thriving "idea" companies. Warren Buffet, Walt Disney, Thomas Edison, Mary Kay Ash, Twitter, and Pixar Animation Studios are among the many profiled.



فهرست مطالب

2011_11_17_16_13_57......Page 1
2011_11_17_16_15_54......Page 3
2011_11_17_16_17_11......Page 41
2011_11_17_16_18_28......Page 78
2011_11_17_16_19_54......Page 119
2011_11_17_16_21_25......Page 158
2011_11_17_16_22_23......Page 180




نظرات کاربران