دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: [1 ed.] نویسندگان: Marc H. Brown (auth.), Douglas H. Norrie, Hans-Werner Six (eds.) سری: Lecture Notes in Computer Science 438 ISBN (شابک) : 3540526994, 9783540526995 ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg سال نشر: 1990 تعداد صفحات: 470 [474] زبان: English فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 6 Mb
در صورت تبدیل فایل کتاب Computer Assisted Learning: 3rd International Conference, ICCAL '90 Hagen, FRG, June 11–13, 1990 Proceedings به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب آموزش به کمک کامپیوتر: سومین کنفرانس بین المللی، ICCAL '90 Hagen، FRG، 11-13 ژوئن، 1990 مجموعه مقالات نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این جلد شامل سخنرانی های دعوت شده و مقالات منتخب از سومین کنفرانس بین المللی آموزش به کمک کامپیوتر است. مشارکتها طیف گستردهای از موضوعات نظری و عملی را شامل میشوند، از جمله کسب دانش، آموزش هوشمند به کمک رایانه، ریزجهانها، CAL مبتنی بر رسانه، محیطهای فرارسانهای و آموزش، مدلسازی دانشآموز، ارزیابی محیطهای یادگیری، ابزارهای شبیهسازی، سیستمهای کاربردی برای منطق، گفتمان. برنامه نویسی بصری، فیزیولوژی، قاب های ساختاری، اندازه گیری زمان واقعی، تعمیر و نگهداری خودرو، آموزش پرواز و اجرای CAL در آموزش از راه دور در کشورهای مختلف. برای کسانی که فعال یا علاقه مند به یادگیری به کمک کامپیوتر هستند، به ویژه در سطح پس از متوسطه، این اقدامات مروری به روز و بین المللی از دستاوردهای مهم در این منطقه ارائه می دهد.
This volume contains the invited lectures and selected papers from the Third International Conference on Computer Assisted Learning. The contributions cover a wide range of theoretical and practical topics, including knowledge acquisition, intelligent computer assisted instruction, microworlds, media-based CAL, hypermedia environments and instruction, student modeling, evaluation of learning environments, simulation tools, application systems for logic, discourse, visual programming, physiology, structural frames, real time measurement, automotive maintenance, flight training, and implementation of CAL in distance education in various countries. For those active or interested in computer assisted learning, particularly at the post-secondary level, these proceedings provide an up-to-date and international review of important accomplishments in the area.