ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Brainstorming and beyond: a user-centered design method

دانلود کتاب طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور

Brainstorming and beyond: a user-centered design method

مشخصات کتاب

Brainstorming and beyond: a user-centered design method

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0124071570, 9780124071667 
ناشر: Elsevier / Morgan Kaufmann 
سال نشر: 2013 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 6 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 34,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Brainstorming and beyond: a user-centered design method به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور

طوفان فکری و فراتر از آن تکنیک‌هایی را برای ایجاد ایده‌ها به صورت شفاهی، نوشتاری یا از طریق طرح‌ها توصیف می‌کند. فصل اول بر طوفان فکری، روش پایه ایده‌پردازی تمرکز دارد، که یک فرآیند اجتماعی پیچیده است که از اصول روان‌شناسی اجتماعی، سازه‌های انگیزشی و فرهنگ سازمانی تشکیل شده است. طوفان فکری معمولاً به عنوان یک راه آسان برای تولید ایده به تصویر کشیده می شود، اما در واقعیت، این یک فرآیند اجتماعی پیچیده است که اغلب از راه هایی که بدیهی نیست دارای نقص است. فصل 2 نوشتن مغزی را مورد بحث قرار می دهد، که نوعی از طوفان فکری است که در آن هر فرد ایده ها را روی کاغذ می نویسد و سپس مقاله را به فرد جدیدی می دهد که اولین مجموعه ایده ها را می خواند و ایده های جدید اضافه می کند. از آنجایی که هیچ گروهی از ایده‌ها فریاد نمی‌زند، مهارت‌های تسهیل‌کننده قوی لازم نیست، و بیشتر اوقات، نتایج Brainwriting بسیار بیشتر از نتایج طوفان مغزی گروهی در زمان کوتاه‌تر است، زیرا ایده‌ها به صورت موازی و نه سریالی تولید می‌شوند. نوشتن مغز زمانی مفید است که زمان محدود است، گروه‌ها متخاصم هستند، یا با فرهنگی سروکار دارید که در آن فریاد زدن ایده‌های وحشی یا متفاوت ممکن است دشوار باشد. در نهایت، در فصل 3، خوانندگان در مورد ترسیم مغزی، روشی از طوفان فکری بصری که به تمرین‌کنندگان کمک می‌کند ایده‌هایی برای نمادها، دیگر گرافیک‌ها، طرح‌بندی‌های رابط کاربری یا طراحی‌های صفحه وب ایجاد کنند، یاد می‌گیرند. هر یک از این روش‌ها راه‌هایی برای تولید، ارائه و ارزیابی ایده‌ها در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا بتوانند پایه‌ای قوی برای موفقیت محصول ایجاد کنند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Brainstorming and Beyond describes the techniques for generating ideas verbally, in writing, or through sketches. The first chapter focuses on brainstorming, the foundation method for ideation, which is a complex social process building off of social psychology principles, motivational constructs, and corporate culture. Brainstorming is commonly portrayed as an easy way to generate ideas, but in reality, it is a complex social process that is often flawed in ways that are not self-evident. Chapter 2 discusses Brainwriting, which is a variation on brainstorming in which each person writes ideas down on paper and then passes the paper to a new person who reads the first set of ideas and adds new ones. Since there is no group shouting out of ideas, strong facilitation skills are not required, and more often than not, Brainwriting results greatly exceed those of group brainstorming in a shorter time because ideas are generated in a parallel, rather than serial, fashion. Brainwriting is useful when time is limited, groups are hostile, or you are dealing with a culture where shouting out wild or divergent ideas might be difficult. Finally, in Chapter 3, readers learn about Braindrawing, a method of visual brainstorming that helps practitioners generate ideas for icons, other graphics, user interface layouts, or Web page designs. Each of these methods provides readers with ways to generate, present, and evaluate ideas so they can begin building a strong foundation for product success.



فهرست مطالب

Front Cover......Page 1
Brainstorming and Beyond......Page 4
Copyright Page......Page 5
Contents......Page 6
Introduction......Page 8
1 Brainstorming......Page 10
1.1 Overview of Brainstorming......Page 11
1.2.1 Strengths......Page 14
1.2.2 Weaknesses......Page 15
1.3.1 Planning the Brainstorming Session......Page 16
1.3.2 Conducting a Brainstorming Session......Page 23
1.3.3 After the Brainstorming Session......Page 28
1.4.2 Free Listing......Page 31
1.4.3 The Nominal Group Technique......Page 34
1.4.4 Reverse (Negative) Brainstorming......Page 36
1.4.5 Delphi Method......Page 37
1.4.6 Remote Brainstorming......Page 38
1.5.2 How Many Participants Should I Have in Brainstorming Sessions?......Page 40
1.5.3 Social Issues that could Affect Idea Generation in Group Brainstorming......Page 41
1.6.2.1 Listing Ideas......Page 42
1.6.2.2 Affinity Diagramming—Grouping Ideas from Brainstorming......Page 43
1.6.2.4 Criteria-Based Evaluation......Page 44
1.7.1 Personnel, Participants, and Training......Page 45
1.7.3 Documents and Materials......Page 46
References......Page 47
2 Brainwriting......Page 52
2.1 Overview of Brainwriting......Page 53
2.2 When Should You Use Brainwriting?......Page 55
2.2.1 Strengths......Page 56
2.3.1 Planning an Interactive Brainwriting Session......Page 57
2.3.2 Conducting an Interactive Brainwriting Session......Page 58
2.3.3 After the Brainwriting Session......Page 60
2.4.2 Brainwriting 6-3-5......Page 61
2.4.4 One Idea, Quick Pass......Page 62
2.4.5 Crawford Slip Method......Page 63
2.6.2.1 Listing Ideas......Page 65
2.6.2.4 Decision Matrix......Page 66
2.7.1 Personnel, Participants, and Training......Page 67
2.7.3 Documents and Materials......Page 68
References......Page 69
3 Braindrawing......Page 72
3.1 Overview of Braindrawing......Page 73
3.2 When Should You Use Braindrawing?......Page 75
3.2.1 Strengths......Page 76
3.3.1 Planning a Braindrawing Session......Page 77
3.3.2 Conducting a Braindrawing Session......Page 78
3.3.3 After the Braindrawing Session......Page 79
3.4.2 The Gallery Method......Page 80
3.6.2.1 Idea Extraction......Page 81
3.7.1 Personnel, Participants, and Training......Page 82
References......Page 83




نظرات کاربران