ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Magic and Impotence in the Middle Ages

دانلود کتاب جادو و ناتوانی در قرون وسطی

مشخصات کتاب

Magic and Impotence in the Middle Ages

دسته بندی: تاریخ
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0199282226, 9780199282227 
ناشر:  
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 269 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 998 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 20


در صورت تبدیل فایل کتاب Magic and Impotence in the Middle Ages به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب جادو و ناتوانی در قرون وسطی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب جادو و ناتوانی در قرون وسطی

جادو و ناتوانی در قرون وسطی به بررسی این باور رایج قرون وسطایی می پردازد که جادو می تواند باعث ناتوانی جنسی شود، به ویژه بر دوره 1150-1450 تمرکز دارد. این موضوع قبلاً هرگز به تفصیل مورد مطالعه قرار نگرفته است، اما اطلاعات به‌طور شگفت‌انگیزی در مورد آن در چهار نوع منبع وجود دارد: کتاب‌های راهنمای اعتراف‌کنندگان. خلاصه پزشکی که در مورد بسیاری از بیماری ها بحث می کند. تعلیقات حقوق متعارف؛ و تفسیرهای الهیاتی بر احکام پیتر لومبارد. اگرچه اکثر مورخان فرهنگ قرون وسطی تنها بر یک یا دو نوع از این منابع تمرکز می‌کنند، اما مقایسه گسترده‌تر نشان می‌دهد که نویسندگان قرون وسطی نظرات متفاوتی در مورد اینکه جادو چیست، چگونه کار می‌کند و آیا استفاده از آن مشروع بوده است یا خیر. ناتوانی ناشی از سحر و جادو همچنین حاوی اطلاعات زیادی در مورد اعمال جادویی است که بیشتر آنها قبلاً مطالعه نشده است. به ویژه، این منابع مطالب زیادی در مورد جادوی رایج می گویند، موضوعی که به ویژه توسط مورخان مورد غفلت قرار گرفته است، زیرا شواهد اندک و تفسیر آنها دشوار است. جادو و ناتوانی اطلاعات جدیدی را در مورد جادوی رایج برای اولین بار در دسترس قرار می دهد. جادو و ناتوانی همچنین بررسی می کند که چرا نویسندگان متون قانونی، پزشکی و الهیات تا این حد به اعمال جادویی رایج مربوط به ناتوانی جنسی علاقه داشتند. بنابراین از ناتوانی ناشی از جادویی به عنوان یک مطالعه موردی برای کشف رابطه بین نخبگان و فرهنگ عامه استفاده می کند. به طور خاص، این مطالعه بر اهمیت جنبش اصلاحات شبانی قرن سیزدهم تأکید می کند، که در پی اعمال بیشتر اعمال مذهبی ارتدکس بود. مورخان اغلب متذکر شده اند که این جنبش کلیساها را با عقاید عمومی در ارتباط قرار داد، اما این اولین مطالعه ای است که تأثیر عمیقی را که بر ایده های الهیاتی و حقوقی در مورد جادو داشت را نشان می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران