دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 3rd ed نویسندگان: Gavin Fairbairn, Christopher Winch سری: ISBN (شابک) : 9780335238897, 0335238890 ناشر: Open University Press سال نشر: 2011 تعداد صفحات: 298 زبان: English فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) حجم فایل: 1 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Reading, writing, and reasoning : a guide for students به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب خواندن، نوشتن و استدلال: راهنمایی برای دانش آموزان نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
بسیاری از دانشآموزان «پلهتر شدن» از کار مدرسه یا دانشگاه تا تحصیل در دانشگاه را یک چالش میدانند. همین امر اغلب برای کسانی که پس از مدتی که در محل کار سپری میکنند برای مطالعه بازمیگردند صادق است. اگر خود را در هر یک از این موقعیت ها می بینید، این pt. 1. خواندن به عنوان دانش آموز -- pt. 2. نوشتن به عنوان دانش آموز -- pt. 3. توسعه استدلال در نوشته خود
Many students find the 'step up' from school or college work to university study a challenge. The same is frequently true for those returning to study after time spent in the workplace. If you find yourself in either of these situations then this pt. 1. Reading as a student -- pt. 2. Writing as a student -- pt. 3. Developing arguments in your writing
Front cover......Page 1
Half title......Page 2
Title......Page 4
Copyright......Page 5
Contents......Page 6
Preface......Page 8
Acknowledgements......Page 12
Introduction: Reading and writing; talking and thinking......Page 14
Part 1 Reading as a student......Page 20
1.1 Finding meaning in written texts......Page 22
1.2 Cultural literacy......Page 28
1.3 Thinking about what, why, when, where and how you read......Page 32
1.4 Approaching reading in different ways and at different levels......Page 41
1.5 SQ3R: Survey, Question, Read, Recite, Review......Page 49
1.6 Taking notes about what you have read......Page 54
Part 2 Writing as a student......Page 58
2.1 The purpose of essays and other written tasks......Page 60
2.2 The writing process......Page 70
2.3 Getting your writing right: punctuation, spelling and grammar......Page 96
2.4 Getting your writing right: citation and referencing......Page 130
2.5 Getting your writing right: thinking about style......Page 178
Part 3 Developing arguments in your writing......Page 216
3.1 Influencing the beliefs of others......Page 218
3.2 Arguments of a different kind......Page 233
3.3 Analysing and evaluating arguments......Page 253
Responses to tasks......Page 263
References......Page 285
Index......Page 290
Advert......Page 294
Back cover......Page 298