ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Cut: The true story of an abandoned, abused little girl who was desperate to be part of a family

دانلود کتاب کات: داستان واقعی یک دختر کوچک رها شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است که از اینکه عضوی از یک خانواده باشد ناامید بود.

Cut: The true story of an abandoned, abused little girl who was desperate to be part of a family

مشخصات کتاب

Cut: The true story of an abandoned, abused little girl who was desperate to be part of a family

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0007280998, 9780007280995 
ناشر: Harper Element 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 0 
زبان: English 
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 243 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 52,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Cut: The true story of an abandoned, abused little girl who was desperate to be part of a family به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کات: داستان واقعی یک دختر کوچک رها شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است که از اینکه عضوی از یک خانواده باشد ناامید بود. نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کات: داستان واقعی یک دختر کوچک رها شده و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است که از اینکه عضوی از یک خانواده باشد ناامید بود.

نویسنده پرفروش ساندی تایمز و نیویورک تایمز با عنوان «آسیب دیده» در آخرین جلد رقعی خود، داستان سپیده دم را روایت می کند، دختری شیرین و به ظاهر متعادل که ظاهر بیرونی اش دوران کودکی آسیب زا از رنج را در دستان افرادی که باید داشته باشند را می پوشاند. از او مراقبت کرد داون اولین دختری بود که کتی گلس پرورش داد. دختر شیرین و به ظاهر متعادل، ظاهر بیرونی داون، دوران کودکی آسیب زا را چنان هولناک پوشانده بود که حتی خودش هم نمی توانست آن را به خاطر بیاورد. در طول شب اول، کتی از خواب بیدار شد و سپیده دم را دید که بالای تخت نوزاد کتی، چشمانش خیره و خالی بود. او در خواب راه می رود – که کتی می آموزد که اغلب تجلی آن در کودکان آشفته است. این به یک اتفاق عادی و ترسناک تبدیل می‌شود و کتی از دیدن داون در حال روشن کردن کبریت در حالی که یک شب در خواب زمزمه می‌کند که تقصیر من نیست، وحشت می‌کند. کتی متوجه می شود که داون در حال بازی کردن از مدرسه است و در تلاش برای دوستیابی است. نگران‌کننده‌تر، او یک شب اتاقش را خالی می‌بیند و بالش‌اش پر از خون است. سحر برای رهایی از درد گذشته خود به خود آسیب زده است. وقتی داون اقدام به خودکشی می کند، کتی متوجه می شود که بیشتر از آنچه می تواند به او کمک کند، نیاز دارد. مادر داون در نهایت به او اعتماد می کند که داون بین 5 تا 9 سالگی برای زندگی با خویشاوندانش در ایرلند فرستاده شده است و کتی به زودی متوجه می شود که وحشت هایی که داون در این مدت در معرض آنها قرار گرفته است، او را تبدیل به یک دختر کوچک بسیار آشفته کرده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In her latest paperback, the Sunday Times and New York Times bestselling author of Damaged tells the story of the Dawn, a sweet and seemingly well-balanced girl whose outward appearance masks a traumatic childhood of suffering at the hands of the very people who should have cared for her. Dawn was the first girl Cathy Glass ever fostered. Sweet and seemingly well balanced girl, Dawn’s outward appearance masked a traumatic childhood so awful, that even she could not remember it. During the first night, Cathy awoke to see Dawn looming above Cathy’s baby’s cot, her eyes staring and blank. She sleepwalks – which Cathy learns is often a manifestation in disturbed children. It becomes a regular and frightening occurrence, and Cathy is horrified to find Dawn lighting a match whilst mumbling it’s not my fault in her sleep one night. Cathy discovers Dawn is playing truant from school, and struggling to make friends. More worryingly she finds her room empty one night, and her pillow covered in blood. Dawn has been self-harming in order to release the pain of her past. When Dawn attempts suicide, Cathy realises that she needs more help than she can give. Dawn’s mother eventually confides in her that Dawn was sent away to live with relatives in Ireland between the ages of 5 and 9, and Cathy soon realises that the horrors Dawn was exposed to during this time have left her a very disturbed little girl.





نظرات کاربران