ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Singin' and swingin' and gettin' merry like Christmas

دانلود کتاب مثل کریسمس آواز می خوانیم و می چرخیم و شاد می شویم

Singin' and swingin' and gettin' merry like Christmas

مشخصات کتاب

Singin' and swingin' and gettin' merry like Christmas

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781588369260, 1588369269 
ناشر: Random House Trade Paperbacks 
سال نشر: 2009. 
تعداد صفحات: 0 
زبان:  
فرمت فایل : EPUB (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 283 کیلوبایت 

قیمت کتاب (تومان) : 32,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 3


در صورت تبدیل فایل کتاب Singin' and swingin' and gettin' merry like Christmas به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مثل کریسمس آواز می خوانیم و می چرخیم و شاد می شویم نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مثل کریسمس آواز می خوانیم و می چرخیم و شاد می شویم

مایا آنجلو در سومین جلد از زندگینامه خود که با «من می دانم چرا پرنده در قفس آواز می خواند» آغاز شد، به دنیای بزرگسالان و همچنین دنیای سفیدها نقل مکان می کند. در پورگی و بس. با باز شدن کتاب، مایا برای تأمین مخارج خود و پسر خردسالش، در مغازه‌ای که توسط یک زن سفیدپوست اداره می‌شود، شغلی پیدا می‌کند. او که تقریباً به هر نوع مهربانی به او مشکوک است، به ویژه با توجه ویژه یک مشتری جوان سفیدپوست گیج می شود. به زودی این رابطه به عشق و سپس ازدواج تبدیل می شود و مایا معتقد است که یک رابطه دائمی در نهایت امکان پذیر است. اما قرار نیست، و او دوباره مجبور می شود به دنبال کار باشد. این بار او به عنوان یک رقصنده در یک بار شلخته سانفرانسیسکو شغلی پیدا می کند. با این حال، استعداد قابل توجه او به زودی توجه او را به گونه ای دیگر جلب می کند و دیری نپایید که او در یکی از محبوب ترین کلوپ های شبانه در ساحل آواز می خواند. از آنجا، او به نیویورک فراخوانده می شود تا به گروه بازیگران Porgy and Bess بپیوندد، که تازه در حال شروع یک تور دیگر در خارج از کشور است. ماجراجویی شاد و دراماتیک گروه در ایتالیا، فرانسه، یونان، یوگسلاوی و مصر به محوریت Singin’ and Swingin’ تبدیل می‌شود. این تصویر قابل توجه از یکی از هیجان‌انگیزترین و با استعدادترین بازیگرانی که تاکنون در کنار هم قرار گرفته‌اند، و از رویارویی بین این شخصیت‌های بزرگ‌تر و مخاطبانی که قبلاً به ندرت سیاه‌پوستان را دیده‌اند، داستانی خنده‌دار و تکان‌دهنده می‌سازد. هیجان سفر - پر از رفاقت، روابط عاشقانه و شخصیت های به یاد ماندنی - تنها با احساس گناه آزاردهنده مایا که او یک بار دیگر فردی را که در زندگی بیشتر دوست دارد، یعنی پسرش را رها کرده، فروکش می کند. در بازگشت به خانه، و به دلیل احساس گناه و نگرانی خود به خودکشی نزدیک شده است، او پسرش را با خود به هاوایی می برد، جایی که متوجه می شود که از خود گذشتگی و عشق، علی رغم غیبت اجباری، قدرت شفا دادن و حفظ آن را دارد. مثل همیشه، نوشته‌های مایا آنجلو مملو از حس بی‌نظیر زندگی و عشق و تجلیل بی‌نظیر از وضعیت انسانی است که چنین طرفداران وفاداری را برای او به ارمغان آورده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

In this third self-contained volume of her autobiography, which began with I Know Why the Caged Bird Sings, Maya Angelou moves into the adult world, and the white world as well, as she marries, enters show business, and tours Europe and Africa in Porgy and Bess. As the book opens, Maya, in order to support herself and her young son, gets a job in a record shop run by a white woman. Suspicious of almost any kindness shown her, she is particularly confused by the special attentions of a young white customer. Soon the relationship grows into love and then marriage, and Maya believes a permanent relationship is finally possible. But it is not to be, and she is again forced to look for work. This time she finds a job as a dancer in a sleazy San Francisco bar. Her remarkable talent, however, soon brings her attention of a different kind, and before long she is singing in one of the most popular nightclubs on the coast. From there, she is called to New York to join the cast of Porgy and Bess, which is just about to begin another tour abroad. The troupe’s joyous and dramatic adventure through Italy, France, Greece, Yugoslavia, and Egypt becomes the centerpiece of Singin’ and Swingin’. This remarkable portrayal of one of the most exciting and talented casts ever put together, and of the encounters between these larger-than-life personalities and audiences who had rarely seen black people before, makes a hilarious and poignant story. The excitement of the journey—full of camaraderie, love affairs, and memorable personalities—is dampened only by Maya\'s nagging guilt that she has once again abandoned the person she loves most in life, her son. Back home, and driven close to suicide by her guilt and concern, she takes her son with her to Hawaii, where she discovers that devotion and love, in spite of forced absence, have the power to heal and sustain. As always, Maya Angelou’s writing is charged with that remarkable sense of life and love and unique celebration of the human condition that have won her such a loyal following.





نظرات کاربران