ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Perception with an eye for motion

دانلود کتاب ادراک با چشم برای حرکت

Perception with an eye for motion

مشخصات کتاب

Perception with an eye for motion

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0262031191, 9780262031196 
ناشر: MIT Press 
سال نشر: 1986 
تعداد صفحات: 336 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 57,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Perception with an eye for motion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب ادراک با چشم برای حرکت نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب ادراک با چشم برای حرکت

ادراک با چشمی برای حرکت، در دسترس بودن و استفاده از اطلاعات بصری از اجسام متحرک را تجزیه و تحلیل می کند و با مشاهده ناظران متحرک به این نتیجه می رسد که اطلاعات در محیط بصری ما به اندازه کافی غنی است به طوری که ادراک می تواند تا حد زیادی بدون کمک شناخت رخ دهد. کتاب از چند جهت بی نظیر است. از نظر وسعت، بین رشته‌ای است و فلسفه، تاریخ، علم ادراکی و تحقیق را در یک تعادل خوب ترکیب می‌کند. مشکلاتی که فیلسوفان و دانشمندان کامپیوتر با آن سر و کار دارند به گونه ای مطرح شده است که برای روانشناسان جذاب باشد. این اولین کتابی است که تغییر ناپذیری در ادراک را به شیوه ای دقیق بررسی می کند، و مشکل جهت یابی در جریان نوری (حرکات اجسامی که توسط حرکت خود ما در فضا ایجاد می شود) را با تشخیص اینکه چه اطلاعاتی مفید هستند و می توان به آنها اعتماد کرد را حل می کند. . پنج فصل اول اطلاعاتی را برای بینش، بررسی مسائل فلسفی و تاریخی، به ویژه قابل اعتماد بودن ادراک، و رابطه فضا و پیش‌بینی اشیایی که در هنر و علم مورد بحث قرار می‌گیرد، می‌گیرند. این فصول همچنین اپتیک، توهمات، ادراک تصویر، و به ویژه تغییر ناپذیری را به عنوان اصطلاحی از ریاضیات که برای ادراک به کار می رود، پوشش می دهد. هشت فصل تحقیقات خود نویسنده را ارائه می دهد که برای اولین بار در اینجا منتشر می شود. اینها شامل آزمایشات و نتایج مربوط به درک یک سطح مسطح متحرک و درک جهت حرکت فرد در یک محیط است. این کتاب با بحث در مورد دو طبقه قرنی از نظریه ادراکی - ادراک مستقیم و غیرمستقیم - و یک کلاس نظریه جدید که نویسنده آن را "ادراک جهت دار" می نامد، به پایان می رسد. جیمز ای. کاتینگ استاد روانشناسی دانشگاه کرنل است. کتاب برادفورد


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Perception with an Eye for Motionanalyzes the availability and use of visual information from moving objects and by moving observers to conclude that information in our visual environment is sufficiently rich so that perception can occur largely without the help of cognition. The book is unique in several respects. It is interdisciplinary in scope, combining philosophy, history, perceptual science, and research in a sound balance; the problems that philosophers and computer scientists are dealing with are taken up in a way that will appeal to psychologists. It is the first book to treat invariance in perception in a rigorous manner, and it solves the problem of direction finding in optic flow (the motions of objects generated by our own movement through space) by discerning what information is useful and can be relied upon. The first five chapters take up information for vision, delving into philosophical and historical issues, particularly the trustworthiness of perception, and the relation of space and projections of objects as'discussed in art and science. These chapters also cover optics, illusions, picture perception, and more particularly invariance as a term from mathematics applied to perception. Eight chapters present the author's own research, published here for the first time. These include experiments and results concerning the perception of a moving planar surface and the perception of one's direction of movement through an environment. The book concludes by discussing two centuries-old classes of perceptual theory - direct and indirect perception - and a new theory class which the author calls "directed perception." James E. Cutting is Professor of Psychology, Cornell University. A Bradford Book.





نظرات کاربران