ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب English for the computer : the SUSANNE corpus and analytic scheme

دانلود کتاب انگلیسی برای رایانه: مجموعه تحلیلی SUSANNE و طرح تحلیلی

English for the computer : the SUSANNE corpus and analytic scheme

مشخصات کتاب

English for the computer : the SUSANNE corpus and analytic scheme

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0198240236, 9780198240235 
ناشر: OUP 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 511 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 40,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب English for the computer : the SUSANNE corpus and analytic scheme به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب انگلیسی برای رایانه: مجموعه تحلیلی SUSANNE و طرح تحلیلی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب انگلیسی برای رایانه: مجموعه تحلیلی SUSANNE و طرح تحلیلی

پردازش کامپیوتری زبان طبیعی یک زمینه رو به رشد است، اما تاکنون هیچ توافقی در مورد طبقه‌بندی استاندارد شده عناصر ساختاری متنوعی که در مواد زبانی واقعی وجود دارد، وجود نداشته است. این کتاب تلاش می‌کند تا یک «رده‌بندی لینایی» را برای زبان انگلیسی تعریف کند: یک طرح حاشیه‌نویسی، طرح SUSANNE، که ساختاری برچسب‌گذاری شده برای هر رشته‌ای از زبان انگلیسی به دست می‌دهد که به طور جامع تمام ویژگی‌های ساختاری سطحی و منطقی آن را شناسایی می‌کند. ساختار با دقت کافی مشخص شده است که تحلیلگرانی که به طور مستقل کار می کنند باید حاشیه نویسی های یکسانی را برای یک مثال ارائه دهند. این طرح بر اساس نمونه بزرگی از استفاده واقعی از انگلیسی نوشتاری و گفتاری انگلیسی و آمریکایی است. این کتاب همچنین مجموعه الکترونیکی SUSANNE انگلیسی را توصیف می کند که مطابق با این طرح حاشیه نویسی شده است. این به طور رایگان به عنوان یک منبع تحقیقاتی برای هر کسی که با رایانه متصل به اینترنت کار می کند در دسترس است و از سال 1992 به طور گسترده در محیط های تحقیقاتی دانشگاهی و تجاری در چهار قاره استفاده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Computer processing of natural language is a burgeoning field, but until now there has been no agreement on a standardized classification of the diverse structural elements that occur in real-life language material. This book attempts to define a "Linnaean taxonomy" for the English language: an annotation scheme, the SUSANNE scheme, which yields a labelled constituency structure for any string of English, comprehensively identifying all of its surface and logical structural properties. The structure is specified with sufficient rigor that analysts working independently must produce identical annotations for a given example. The scheme is based on large sample of real-life use of British and American written and spoken English. The book also describes the SUSANNE electronic corpus of English which is annotated in accordance with the scheme. It is freely available as a research resource to anyone working at a computer connected to Internet, and since 1992 has come into widespread use in academic and commercial research environments on four continents.





نظرات کاربران