ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Python for software design : how to think like a computer scientist

دانلود کتاب پایتون برای طراحی نرم افزار: چگونه به فکر یک دانشمند کامپیوتر باشید

Python for software design : how to think like a computer scientist

مشخصات کتاب

Python for software design : how to think like a computer scientist

دسته بندی: برنامه نویسی: زبان های برنامه نویسی
ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9780521898119, 0521725968 
ناشر: Cambridge University Press 
سال نشر: 2009 
تعداد صفحات: 271 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 3 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 16


در صورت تبدیل فایل کتاب Python for software design : how to think like a computer scientist به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب پایتون برای طراحی نرم افزار: چگونه به فکر یک دانشمند کامپیوتر باشید نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب پایتون برای طراحی نرم افزار: چگونه به فکر یک دانشمند کامپیوتر باشید

Python for Software Design مقدمه ای مختصر برای طراحی نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون است. این کتاب برای افرادی بدون تجربه برنامه نویسی در نظر گرفته شده است، این کتاب با ابتدایی ترین مفاهیم شروع می شود و به تدریج مطالب جدیدی را اضافه می کند. برخی از ایده‌هایی که دانش‌آموزان آن را چالش‌برانگیزتر می‌دانند، مانند برنامه‌نویسی بازگشتی و شی‌گرا، به دنباله‌ای از مراحل کوچک‌تر تقسیم می‌شوند و در طی چندین فصل معرفی می‌شوند. تمرکز بر فرآیند برنامه نویسی، با تاکید ویژه بر اشکال زدایی است. این کتاب شامل طیف گسترده‌ای از تمرین‌ها، از مثال‌های کوتاه تا پروژه‌های اساسی است، به طوری که دانش‌آموزان فرصت کافی برای تمرین هر مفهوم جدید دارند. راه‌حل‌های تمرین و نمونه‌های کد از این وب‌سایت موجود است (لینک‌ها در کتاب موجود است)، همراه با Swampy، مجموعه‌ای از برنامه‌های پایتون که در برخی از تمرین‌ها استفاده می‌شود. سبک مختصر و آسان برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج نوشته شده است. تاکید ویژه بر اشکال زدایی و فرآیند برنامه نویسی، با نمونه هایی از طرح های توسعه برنامه. طیف وسیعی از تمرین ها، از مثال های کوتاه تا پروژه های اساسی، با راه حل ها و کد نمونه موجود در وب. - ناشر ادامه مطلب... روش برنامه -- متغیرها، عبارات و عبارات -- توابع -- مطالعه موردی : طراحی رابط -- شرایط و بازگشت -- توابع ثمربخش -- تکرار -- رشته ها -- مطالعه موردی : بازی با کلمات -- لیست -- دیکشنری -- تاپل -- مطالعه موردی : انتخاب ساختار داده -- فایلها -- کلاسها و اشیاء -- کلاسها و توابع -- کلاسها و روشها -- وراثت -- مطالعه موردی : Tkinter


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Python for Software Design is a concise introduction to software design using the Python programming language. Intended for people with no programming experience, this book starts with the most basic concepts and gradually adds new material. Some of the ideas students find most challenging, like recursion and object-oriented programming, are divided into a sequence of smaller steps and introduced over the course of several chapters. The focus is on the programming process, with special emphasis on debugging. The book includes a wide range of exercises, from short examples to substantial projects, so that students have ample opportunity to practice each new concept. Exercise solutions and code examples are available from this web site (links are in the book), along with Swampy, a suite of Python programs that is used in some of the exercises. Concise and easy-to-read style written for both high school and college students; Special emphasis on debugging and the programming process, with examples of program development plans; Range of exercises, from short examples to substantial projects, with solutions and example code available on the web. - Publisher. Read more... The way of the program -- Variables, expressions, and statements -- Functions -- Case study : interface design -- Conditionals and recursion -- Fruitful functions -- Iteration -- Strings -- Case study : word play -- Lists -- Dictionaries -- Tuples -- Case study : data structure selection -- Files -- Classes and objects -- Classes and functions -- Classes and methods -- Inheritance -- Case study : Tkinter



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Half-title......Page 3
Title......Page 5
Copyright......Page 6
Contents......Page 7
THE STRANGE HISTORY OF THIS BOOK......Page 13
CONTRIBUTOR LIST......Page 15
Python for Software Design......Page 19
1.1 THE PYTHON PROGRAMMING LANGUAGE......Page 21
1.3.1 Syntax Errors......Page 23
1.3.4 Experimental Debugging......Page 24
Exercise 1.1......Page 25
1.5 THE FIRST PROGRAM......Page 26
1.6 DEBUGGING......Page 27
1.7 GLOSSARY......Page 28
Exercise 1.4......Page 29
2.1 VALUES AND TYPES......Page 30
2.2 VARIABLES......Page 31
Exercise 2.1......Page 32
2.4 STATEMENTS......Page 33
2.5 OPERATORS AND OPERANDS......Page 34
2.7 ORDER OF OPERATIONS......Page 35
2.8 STRING OPERATIONS......Page 36
2.10 DEBUGGING......Page 37
2.11 GLOSSARY......Page 38
Exercise 2.3......Page 39
Exercise 2.4......Page 40
3.2 TYPE CONVERSION FUNCTIONS......Page 41
3.3 MATH FUNCTIONS......Page 42
3.4 COMPOSITION......Page 43
3.5 ADDING NEW FUNCTIONS......Page 44
3.7 FLOW OF EXECUTION......Page 46
3.8 PARAMETERS AND ARGUMENTS......Page 47
3.9 VARIABLES AND PARAMETERS ARE LOCAL......Page 48
3.10 STACK DIAGRAMS......Page 49
3.11 FRUITFUL FUNCTIONS AND VOID FUNCTIONS......Page 50
3.13 DEBUGGING......Page 51
3.14 GLOSSARY......Page 52
Exercise 3.4......Page 53
Exercise 3.5......Page 54
4.1 TURTLEWORLD......Page 55
4.2 SIMPLE REPETITION......Page 56
4.3 EXERCISES......Page 57
4.4 ENCAPSULATION......Page 58
4.5 GENERALIZATION......Page 59
4.6 INTERFACE DESIGN......Page 60
4.7 REFACTORING......Page 61
4.8 A DEVELOPMENT PLAN......Page 62
4.10 DEBUGGING......Page 63
Exercise 4.1......Page 64
Exercise 4.4......Page 65
5.2 BOOLEAN EXPRESSIONS......Page 66
5.3 LOGICAL OPERATORS......Page 67
5.5 ALTERNATIVE EXECUTION......Page 68
5.7 NESTED CONDITIONALS......Page 69
5.8 RECURSION......Page 70
5.10 INFINITE RECURSION......Page 72
5.11 KEYBOARD INPUT......Page 73
5.12 DEBUGGING......Page 74
5.13 GLOSSARY......Page 75
Exercise 5.2......Page 76
Exercise 5.4......Page 77
6.1 RETURN VALUES......Page 79
6.2 INCREMENTAL DEVELOPMENT......Page 80
6.3 COMPOSITION......Page 83
Exercise 6.3......Page 84
6.5 MORE RECURSION......Page 85
6.7 ONE MORE EXAMPLE......Page 87
6.8 CHECKING TYPES......Page 88
6.9 DEBUGGING......Page 89
6.10 GLOSSARY......Page 90
Exercise 6.5......Page 91
Exercise 6.8......Page 92
7.1 MULTIPLE ASSIGNMENT......Page 93
7.2 UPDATING VARIABLES......Page 94
7.3 THE while STATEMENT......Page 95
7.4 break......Page 96
7.5 SQUARE ROOTS......Page 97
7.7 DEBUGGING......Page 99
Exercise 7.3......Page 100
Exercise 7.5......Page 101
8.1 A STRING IS A SEQUENCE......Page 102
8.3 TRAVERSAL WITH A for LOOP......Page 103
Exercise 8.1......Page 104
8.4 STRING SLICES......Page 105
8.6 SEARCHING......Page 106
8.8 string METHODS......Page 107
8.10 STRING COMPARISON......Page 109
8.11 DEBUGGING......Page 110
Exercise 8.9......Page 112
Exercise 8.11......Page 113
Exercise 8.12......Page 114
9.1 READING WORD LISTS......Page 115
Exercise 9.2......Page 116
9.3 SEARCH......Page 117
9.4 LOOPING WITH INDICES......Page 119
9.5 DEBUGGING......Page 120
Exercise 9.8......Page 121
Exercise 9.9......Page 122
10.1 A LIST IS A SEQUENCE......Page 123
10.2 LISTS ARE MUTABLE......Page 124
10.3 TRAVERSING A LIST......Page 125
10.5 LIST SLICES......Page 126
10.6 LIST METHODS......Page 127
10.7 MAP, FILTER, AND REDUCE......Page 128
10.8 DELETING ELEMENTS......Page 129
10.9 LISTS AND STRINGS......Page 130
10.10 OBJECTS AND VALUES......Page 131
10.12 LIST ARGUMENTS......Page 133
10.13 DEBUGGING......Page 135
10.14 GLOSSARY......Page 136
Exercise 10.5......Page 137
Exercise 10.10......Page 138
11 Dictionaries......Page 139
11.1 DICTIONARY AS A SET OF COUNTERS......Page 141
Exercise 11.2......Page 142
11.3 REVERSE LOOKUP......Page 143
11.4 DICTIONARIES AND LISTS......Page 144
11.5 MEMOS......Page 146
11.6 GLOBAL VARIABLES......Page 148
11.7 LONG INTEGERS......Page 149
11.8 DEBUGGING......Page 150
Exercise 11.8......Page 151
Exercise 11.10......Page 152
12.1 TUPLES ARE IMMUTABLE......Page 153
12.2 TUPLE ASSIGNMENT......Page 155
12.4 VARIABLE-LENGTH ARGUMENT TUPLES......Page 156
Exercise 12.1......Page 157
12.5 LISTS AND TUPLES......Page 158
12.6 DICTIONARIES AND TUPLES......Page 159
12.7 COMPARING TUPLES......Page 161
12.8 SEQUENCES OF SEQUENCES......Page 162
12.9 DEBUGGING......Page 163
12.10 GLOSSARY......Page 164
Exercise 12.5......Page 165
Exercise 13.2......Page 167
13.2 RANDOM NUMBERS......Page 168
13.3 WORD HISTOGRAM......Page 169
13.4 MOST COMMON WORDS......Page 171
13.6 DICTIONARY SUBTRACTION......Page 172
13.7 RANDOM WORDS......Page 173
13.8 MARKOV ANALYSIS......Page 174
13.9 DATA STRUCTURES......Page 175
13.10 DEBUGGING......Page 177
Exercise 13.9......Page 178
14.2 READING AND WRITING......Page 179
14.3 FORMAT OPERATOR......Page 180
14.4 FILENAMES AND PATHS......Page 181
14.5 CATCHING EXCEPTIONS......Page 183
14.6 DATABASES......Page 184
14.7 PICKLING......Page 185
14.8 PIPES......Page 186
14.9 WRITING MODULES......Page 187
14.10 DEBUGGING......Page 188
Exercise 14.5......Page 189
Exercise 14.7......Page 190
15.1 USER-DEFINED TYPES......Page 192
15.2 ATTRIBUTES......Page 193
15.3 RECTANGLES......Page 194
15.5 OBJECTS ARE MUTABLE......Page 196
15.6 COPYING......Page 197
Exercise 15.3......Page 198
15.8 GLOSSARY......Page 199
Exercise 15.4......Page 200
Exercise 16.1......Page 202
16.2 PURE FUNCTIONS......Page 203
16.3 MODIFIERS......Page 204
16.4 PROTOTYPING VERSUS PLANNING......Page 205
Exercise 16.5......Page 206
16.5 DEBUGGING......Page 207
Exercise 16.8......Page 208
17.1 OBJECT-ORIENTED FEATURES......Page 209
17.2 PRINTING OBJECTS......Page 210
17.4 A MORE COMPLICATED EXAMPLE......Page 212
17.5 THE INIT METHOD......Page 213
17.6 THE METHOD......Page 214
17.8 TYPE-BASED DISPATCH......Page 215
17.9 POLYMORPHISM......Page 217
17.10 DEBUGGING......Page 218
Exercise 17.6......Page 219
Exercise 17.7......Page 220
18.1 CARD OBJECTS......Page 221
18.2 CLASS ATTRIBUTES......Page 222
18.3 COMPARING CARDS......Page 224
18.5 PRINTING THE DECK......Page 225
18.6 ADD, REMOVE, SHUFFLE, AND SORT......Page 226
18.7 INHERITANCE......Page 227
18.8 CLASS DIAGRAMS......Page 229
18.9 DEBUGGING......Page 230
18.10 GLOSSARY......Page 231
Exercise 18.6......Page 232
19.1 GUI......Page 234
19.2 BUTTONS AND CALLBACKS......Page 235
19.3 CANVAS WIDGETS......Page 236
19.4 COORDINATE SEQUENCES......Page 237
19.5 MORE WIDGETS......Page 238
Exercise 19.3......Page 239
19.6 PACKING WIDGETS......Page 240
19.8 BINDING......Page 243
19.9 DEBUGGING......Page 246
19.10 GLOSSARY......Page 247
Exercise 19.4......Page 248
Exercise 19.6......Page 249
A.1 SYNTAX ERRORS......Page 251
A.1.1 I Keep Making Changes and It Makes No Difference......Page 252
A.2.2.1 Infinite Loop......Page 253
A.2.3 When I Run the Program I Get an Exception......Page 254
A.2.4 I Added so Many print Statements I Get Inundated with Output......Page 255
A.3.1 My Program Does not Work......Page 256
A.3.2 I’ve Got A Big Hairy Expression and It Doesn’t Do What I Expect......Page 257
A.3.5 No, I Really Need Help......Page 258
Index......Page 261




نظرات کاربران