ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations (International Series in Quantitative Marketing)

دانلود کتاب تقسیم بازار: مبانی مفهومی و روش شناختی (سری بین المللی در بازاریابی کمی)

Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations (International Series in Quantitative Marketing)

مشخصات کتاب

Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations (International Series in Quantitative Marketing)

دسته بندی: بازار یابی
ویرایش: 2ND. 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 0792386353, 9780792386353 
ناشر: Kluwer Academic Publishers 
سال نشر: 2000 
تعداد صفحات: 206 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 5 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 33,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 11


در صورت تبدیل فایل کتاب Market Segmentation: Conceptual and Methodological Foundations (International Series in Quantitative Marketing) به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب تقسیم بازار: مبانی مفهومی و روش شناختی (سری بین المللی در بازاریابی کمی) نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب تقسیم بازار: مبانی مفهومی و روش شناختی (سری بین المللی در بازاریابی کمی)

تکنیک های بازاریابی مدرن در کشورهای صنعتی بدون تقسیم بندی بازار بالقوه قابل اجرا نیستند. کالاها دیگر بدون توجه به نیازهای مشتری همراه با تشخیص ناهمگن بودن این نیازها تولید و فروخته نمی شوند. از زمانی که برای اولین بار در اواخر دهه 1950 ظهور کرد، مفهوم تقسیم بندی یکی از موضوعات مورد تحقیق در ادبیات بازاریابی بوده است. تقسیم بندی به یک موضوع اصلی برای تئوری و عمل بازاریابی تبدیل شده است، به ویژه در توسعه اخیر مدل های مخلوط محدود برای شناسایی بهتر بخش های بازار. این ویرایش دوم بخش‌بندی بازار، بررسی یکپارچه نظریه و روش‌شناسی تقسیم‌بندی را که در ویرایش اول آغاز شده است، به‌روزرسانی می‌کند و گسترش می‌دهد. فصلی در مورد تجزیه و تحلیل مدل مخلوط داده های مقایسه زوجی به همراه فصل جدیدی در مورد مزایا و معایب مدل مخلوط اضافه شده است. کتاب با چارچوبی برای در نظر گرفتن مبانی و روش های مختلف موجود برای انجام مطالعات تقسیم بندی آغاز می شود. بخش دوم شامل بحث مفصل تری در مورد روش شناسی تقسیم بندی بازار، از الگوریتم های خوشه بندی سنتی تا پیشرفت های اخیر در مخلوط های محدود و مدل های کلاس نهفته است. سه نوع مدل مخلوط محدود در این بخش دوم مورد بحث قرار می‌گیرند: مخلوط‌های ساده، مخلوط‌های رگرسیون و مخلوط‌های مدل‌های آشکار. سومین بخش اصلی به موضوعات خاص در بخش‌بندی بازار مانند تقسیم‌بندی مشترک، تقسیم‌بندی با استفاده از مصاحبه مناسب و تقسیم‌بندی با مدل‌های معادلات ساختاری اختصاص دارد. بخش چهارم چهار رویکرد عمده برای تقسیم بندی کاربردی بازار را پوشش می دهد: جغرافیای جمعیتی، سبک زندگی، مبتنی بر پاسخ، و تجزیه و تحلیل مشترک. بخش پایانی پایانی مسیرهایی را برای تحقیقات بیشتر مورد بحث قرار می دهد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Modern marketing techniques in industrialized countries cannot be implemented without segmentation of the potential market. Goods are no longer produced and sold without a significant consideration of customer needs combined with a recognition that these needs are heterogeneous. Since first emerging in the late 1950s, the concept of segmentation has been one of the most researched topics in the marketing literature. Segmentation has become a central topic to both the theory and practice of marketing, particularly in the recent development of finite mixture models to better identify market segments. This second edition of Market Segmentation updates and extends the integrated examination of segmentation theory and methodology begun in the first edition. A chapter on mixture model analysis of paired comparison data has been added, together with a new chapter on the pros and cons of the mixture model. The book starts with a framework for considering the various bases and methods available for conducting segmentation studies. The second section contains a more detailed discussion of the methodology for market segmentation, from traditional clustering algorithms to more recent developments in finite mixtures and latent class models. Three types of finite mixture models are discussed in this second section: simple mixtures, mixtures of regressions and mixtures of unfolding models. The third main section is devoted to special topics in market segmentation such as joint segmentation, segmentation using tailored interviewing and segmentation with structural equation models. The fourth part covers four major approaches to applied market segmentation: geo-demographic, lifestyle, response-based, and conjoint analysis. The final concluding section discusses directions for further research.





نظرات کاربران