دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Richard Rouse
سری:
ISBN (شابک) : 1556227353, 9781556227356
ناشر: Wordware Publishing, Inc
سال نشر: 2001
تعداد صفحات: 609
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 28 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب Computer Game Design: Theory and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب طراحی بازی رایانه ای: نظریه و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
یکی از مهمترین اما کمتر مورد بحث یک بازی رایانه ای، گیم پلی است که یک بازی را جذاب و سرگرم کننده می کند.
One of the most important but least discussed elements of a computer game is the gameplay that makes a game compelling and entertaining
Cover......Page 1
Contents......Page 9
Introduction......Page 17
CH01 - What Player\'s Want......Page 23
CH02 - Interview: Sid Meier......Page 42
CH03 - Brainstorming a Game Idea......Page 64
CH04 - Game Analysis: Centipede......Page 81
CH05 - Focus......Page 95
CH06 - Interview: Ed Logg......Page 115
CH07 - The Elements of Gameplay......Page 143
CH08 - Game Analysis: Tetris......Page 168
CH09 - Artificial Intelligence......Page 180
CH10 - Interview: Steve Meretzky......Page 201
CH11 - Storytelling......Page 236
CH12 - Game Analysis: Loom......Page 258
CH13 - Getting the Gameplay Working......Page 270
CH14 - Interview: Chris Crawford......Page 285
CH15 - Game Development Documentation......Page 313
CH16 - Game Analysis: Myth: The Fallen Lords......Page 326
CH17 - The Design Document......Page 338
CH18 - Interview: Jordan Mechner......Page 368
CH19 - Designing Design Tools......Page 400
CH20 - Game Analysis: The Sims......Page 417
CH21 - Level Design......Page 428
CH22 - Interview: Will Wright......Page 456
CH23 - Playtesting......Page 494
Conclusion......Page 511
APPENDIX - Sample Design Document: Atomic Sam......Page 515
Glossary......Page 568
Selected Bibliography......Page 584
Index......Page 587
About the Companion CD......Page 607