ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Computer Game Design: Theory and Practice

دانلود کتاب طراحی بازی رایانه ای: نظریه و عمل

Computer Game Design: Theory and Practice

مشخصات کتاب

Computer Game Design: Theory and Practice

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1556227353, 9781556227356 
ناشر: Wordware Publishing, Inc 
سال نشر: 2001 
تعداد صفحات: 609 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 18


در صورت تبدیل فایل کتاب Computer Game Design: Theory and Practice به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب طراحی بازی رایانه ای: نظریه و عمل نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب طراحی بازی رایانه ای: نظریه و عمل

یکی از مهمترین اما کمتر مورد بحث یک بازی رایانه ای، گیم پلی است که یک بازی را جذاب و سرگرم کننده می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

One of the most important but least discussed elements of a computer game is the gameplay that makes a game compelling and entertaining



فهرست مطالب

Cover......Page 1
Contents......Page 9
Introduction......Page 17
CH01 - What Player\'s Want......Page 23
CH02 - Interview: Sid Meier......Page 42
CH03 - Brainstorming a Game Idea......Page 64
CH04 - Game Analysis: Centipede......Page 81
CH05 - Focus......Page 95
CH06 - Interview: Ed Logg......Page 115
CH07 - The Elements of Gameplay......Page 143
CH08 - Game Analysis: Tetris......Page 168
CH09 - Artificial Intelligence......Page 180
CH10 - Interview: Steve Meretzky......Page 201
CH11 - Storytelling......Page 236
CH12 - Game Analysis: Loom......Page 258
CH13 - Getting the Gameplay Working......Page 270
CH14 - Interview: Chris Crawford......Page 285
CH15 - Game Development Documentation......Page 313
CH16 - Game Analysis: Myth: The Fallen Lords......Page 326
CH17 - The Design Document......Page 338
CH18 - Interview: Jordan Mechner......Page 368
CH19 - Designing Design Tools......Page 400
CH20 - Game Analysis: The Sims......Page 417
CH21 - Level Design......Page 428
CH22 - Interview: Will Wright......Page 456
CH23 - Playtesting......Page 494
Conclusion......Page 511
APPENDIX - Sample Design Document: Atomic Sam......Page 515
Glossary......Page 568
Selected Bibliography......Page 584
Index......Page 587
About the Companion CD......Page 607




نظرات کاربران