ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Graph dynamics

دانلود کتاب دینامیک نمودار

Graph dynamics

مشخصات کتاب

Graph dynamics

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری: Chapman & Hall/CRC Research Notes in Mathematics Series 
ISBN (شابک) : 0582286964 
ناشر: Longman 
سال نشر: 1995 
تعداد صفحات: 249 
زبان: English 
فرمت فایل : DJVU (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 2 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 48,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 7


در صورت تبدیل فایل کتاب Graph dynamics به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب دینامیک نمودار نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب دینامیک نمودار

مطالعه \"عملگرهای گراف\" یا \"توابع با مقدار گراف\" مانند نمودار خطی، نمودار کلیکی، متمم و قدرت ها، چندین سوال فوری ایجاد می کند: کدام نمودارها تحت عملگر ثابت می شوند؟ کدام نمودارها به عنوان تصاویر نمودارها ظاهر می شوند؟ اگر اپراتور تکرار شود چه اتفاقی می افتد؟ در طول 30 سال گذشته به این سؤالات پاسخ داده شده و روش هایی برای اپراتورهای خاص در صدها مقاله در مورد این موضوع ایجاد شده است. با این حال، هیچ کجا نمی‌توان یک درمان جامع پیدا کرد - یکپارچه‌سازی اصطلاحات، سؤالات و روش‌ها.

Graph Dynamics این درمان جامع را ارائه می‌کند. هدف آن سه چیز است: به عنوان یک کتاب درسی مقدماتی در مورد این موضوع عمل می کند، یک بررسی دایره المعارفی از ادبیات ارائه می دهد، و تحقیقات اخیر را گزارش می دهد - هم ابزارهای جدید و هم نتایج در مورد عملگرهای بتن. بخش اول به صراحت تئوری عمومی دینامیک گراف را ارائه می‌کند و اصول کلی را بیان می‌کند که با کاربرد برای عملگرهای گراف نشان داده شده‌اند. قسمت 2 به خود اپراتورها می پردازد. تمام عملگرهای گراف شناخته شده را در خانواده ها فهرست می کند و با ارجاع کامل، همه آنچه را که در مورد رفتار دینامیکی این عملگرهای بتن شناخته شده است، بازشماری می کند.

اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد دینامیک گراف هستید، کتابی است که به آن نیاز دارید. یک اپراتور خاص، به یک متن برای دانش آموزان پیشرفته نیاز دارید، یا می خواهید نتایج تحقیقات جمع آوری شده ارائه شده با یک اصطلاح رایج را مرور کنید. این به وضوح یک منبع ضروری برای هر کسی است که در جبر، ترکیبات یا نظریه گراف کار می کند یا مطالعه می کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Study of "graph operators" or "graph-valued functions" such as the line graph, the clique graph, the complement, and powers, raises several immediate questions: Which graphs are fixed under the operator? Which graphs appear as images of graphs? What happens if the operator is iterated? Over the last 30 years these questions have been answered and methods developed for particular operators in literally hundreds of papers on the subject. Nowhere, however, could one find a comprehensive treatment-a unification of terminology, questions, and methods.

Graph Dynamics provides that comprehensive treatment. Its purpose is threefold: it serves as an introductory textbook on the topic, offers an encyclopedic survey of the literature, and reports recent research-both new tools and results on concrete operators. Part I explicitly presents graph dynamics general theory, stating general principles illustrated by application to graph operators. Part 2 addresses the operators themselves. It lists all known graph operators grouped together in families and recounts, with complete references, all that is known about the dynamical behavior of these concrete operators.

Graph Dynamics is the book you need if you are looking for information on a particular operator, need a text for advanced students, or want to review collected research results presented with a common terminology. It is clearly an essential resource for anyone working in or studying algebra, combinatorics, or graph theory





نظرات کاربران