ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Software Engineering for Game Developers

دانلود کتاب مهندسی نرم افزار برای توسعه دهندگان بازی

Software Engineering for Game Developers

مشخصات کتاب

Software Engineering for Game Developers

دسته بندی: فن آوری
ویرایش: 1 
نویسندگان: , ,   
سری: Software Engineering Series 
ISBN (شابک) : 1592001556, 9781417566006 
ناشر: Thomson/Course Technology 
سال نشر: 2005 
تعداد صفحات: 890 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 25 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 59,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 25


در صورت تبدیل فایل کتاب Software Engineering for Game Developers به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مهندسی نرم افزار برای توسعه دهندگان بازی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مهندسی نرم افزار برای توسعه دهندگان بازی

مهندسی نرم افزار منجر به محصولات نرم افزاری بهتر می شود. این کتاب به خوانندگان می آموزد که چگونه بازی ها را مطابق با یک طراحی توسعه دهند و از یک رویکرد استاندارد برای توسعه بازی پیروی کنند. این تمرینات زیادی را ارائه می دهد که نشان می دهد چگونه روش های مهندسی نرم افزار می تواند بازی شما را بهبود بخشد. تمام دسته بندی های اساسی مهندسی نرم افزار پوشش داده شده است. برنامه‌نویسان، طراحان، معماران، متخصصان عمومی، مهندسین نرم‌افزار و توسعه‌دهندگان بازی که به دنبال دانش در مورد چارچوب‌های استاندارد بازی‌ها و شایستگی‌های نسبی آن‌ها هستند، این متن را بیش از رضایت‌بخش خواهند یافت. سه چارچوب (عملکرد، شی گرا، و الگو) ارائه شده، تضاد، و به طور کامل از طریق اسناد طراحی شرح داده شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Software engineering leads to better software products. This book teaches readers how to develop games according to a design and follow a standardized approach to game development. It provides a multitude of exercises that show just how software engineering practices can improve your game. All the basic categories of software engineering are covered. Programmers, designers, architects, generalists, software engineers, and game developers seeking knowledge about standard frameworks for games and their relative merits will find this text more than satisfying. Three frameworks (function, object-oriented, and patterned) are presented, contrasted, and fully described through design documents.





نظرات کاربران