ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Modern Magick: Eleven Lessons in the High Magickal Arts

دانلود کتاب Magick مدرن: 11 درس در هنرهای عالی Magickal

مشخصات کتاب

Modern Magick: Eleven Lessons in the High Magickal Arts

ویرایش:  
نویسندگان:   
سری: Llewellyn’s High Magick 
ISBN (شابک) : 0875423248, 9780875423241 
ناشر: Llewellyn Publications 
سال نشر: 1998 
تعداد صفحات: 528 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 28 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000

کتاب مورد نظر موجود نمی باشد



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب Modern Magick: Eleven Lessons in the High Magickal Arts به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب Magick مدرن: 11 درس در هنرهای عالی Magickal نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب Magick مدرن: 11 درس در هنرهای عالی Magickal

Magick مدرن محبوب ترین، کامل ترین و گام به گام دستورالعمل نحوه انجام جادوی واقعی است که تا کنون منتشر شده است. در حال حاضر بیش از 100000 نفر از آن استفاده می کنند. نویسنده دونالد مایکل کریگ پس از تدریس اطلاعات در کلاس ها به مدت ده سال این را نوشت. پالایش شده، آزمایش شده و به راحتی قابل درک است. این پر از تمرین ها، تکنیک ها و آیین هایی است که به شما کمک می کند. در یک سری یازده درس ارائه شده است. درس ها را دنبال کنید، آیین ها و تکنیک ها را تمرین کنید و در پایان کار خود یک شعبده باز خواهید شد. چه چیزی را پوشش می دهد؟ تشریفات، شفا، شروع، طلسم، سفر اختری، تجسم خلاق، دفاع از خود روانی، برانگیختن ارواح، کابالا، تمرین بدنی و ابزار جادویی مانند عصا. بیشتر می خواهید؟ همچنین اسرار مراقبه واقعی، نحوه استفاده از تاروت، نحوه به خاطر سپردن رویاهای خود، نحوه انجام مراسم جادوی غربی، از جمله مراسم پنتاگرام، هگزاگرام، ستون میانی، صلیب رز و برج مراقبت را خواهید آموخت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه انرژی جادویی، اسرار آرامش، ویکا، مسیریابی، تانترا و جادوی جنسی را دستکاری کنید. هنگامی که کار خود را در این کتاب به پایان رساندید، یک شعبده باز ماهر خواهید بود. شما قادر خواهید بود جادوی واقعی را انجام دهید. سپس این کتاب به با ارزش ترین ابزار مرجع در مجموعه کتاب های شما تبدیل خواهد شد. اگر بخواهید در مورد موضوعی بیشتر بدانید چه؟ مشکلی نیست هر فصل دارای کتابشناسی است، بنابراین می توانید به هر موضوعی عمیق تر بروید. کتابشناسی مشروح در پایان با منابع بیشتر وجود دارد. در نسخه جدید و دوم، صفحات محتویات حاوی اطلاعات بیشتری هستند، بنابراین یافتن آنچه نیاز دارید آسان تر است، اما همچنین یک پیوست کاملاً جدید با پاسخ به بسیاری از متداول ترین سؤالاتی که کریگ در طول سال ها دریافت کرده است، وجود دارد. این کتاب ضروری است!


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی





نظرات کاربران