ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Foundations of Atlas: Rapid Ajax Development with ASP.NET 2.0

دانلود کتاب مبانی اطلس: توسعه سریع آژاکس با ASP.NET 2.0

Foundations of Atlas: Rapid Ajax Development with ASP.NET 2.0

مشخصات کتاب

Foundations of Atlas: Rapid Ajax Development with ASP.NET 2.0

دسته بندی: برنامه نويسي
ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 1590596471, 9781590596470 
ناشر: Apress 
سال نشر: 2006 
تعداد صفحات: 335 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 14 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 54,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 9


در صورت تبدیل فایل کتاب Foundations of Atlas: Rapid Ajax Development with ASP.NET 2.0 به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب مبانی اطلس: توسعه سریع آژاکس با ASP.NET 2.0 نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب مبانی اطلس: توسعه سریع آژاکس با ASP.NET 2.0

این کتاب یک مسیر سریع برای درک Atlas را معرفی می‌کند و اینکه چگونه این فناوری می‌تواند قدرت و عملکرد کد شما را در عین صرفه‌جویی در زمان و تلاش افزایش دهد. این کتاب با مقدمه‌ای آغاز می‌شود که چگونگی ارتباط اطلس با آژاکس را توضیح می‌دهد. مایکروسافت اطلس یک چارچوب وب کلاینت است که ساخت برنامه های کاربردی به سبک Ajax را آسان می کند. این یک چارچوب از پیش نوشته شده را فراهم می کند که به شما یک محیط ساختاریافته برای کار می دهد. اطلس همچنین یک مدل شی و اشکال زدایی استاندارد را در اختیار شما قرار می دهد تا توسعه را سریعتر و ساده تر کند. Ajax روشی برای ترکیب تعدادی از فناوری‌های وب از جمله جاوا اسکریپت، HTML پویا، و ویژگی معروف به XMLHttp است (که نیاز مرورگرهای کلاینت را برای اتصال مجدد دائمی به سرور در هر بار دانلود اطلاعات جدید کاهش می‌دهد). اما در حال حاضر، افرادی که با Ajax توسعه می یابند باید کد خود را از ابتدا بنویسند، که پیچیده و زمان بر است. این کتاب شما را از طریق یک سری مثال های عملی راهنمایی می کند که چارچوب Atlas و کنترل های موجود را نشان می دهد. پس از خواندن این کتاب، می توانید یک برنامه کاربردی بدون درز مبتنی بر اطلس را برای خود کامپایل کنید! در انتظار تغییرات در حین توسعه فناوری اطلس، کد منبع به روز شده برای دانلود در وبلاگ نویسنده www.philotic.com/blog قرار داده شده است. این کتاب فناوری اطلس را رمزگشایی می کند و به شما نشان می دهد که چگونه با آن کار کنید. اولین کتاب اختصاص داده شده به این فناوری جدید انقلابی. توسط یک نویسنده مجرب دات نت با همکاری تیم توسعه اطلس نوشته شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This book introduces a fast-track path to understanding Atlas, and how this technology can increase the power and functionality of your code while conserving time and effort. The book begins with a bare-bones introduction that explains how Atlas relates to Ajax. Microsoft Atlas is a web-client framework that makes building Ajax-style applications easier. It provides a prewritten framework that gives you a structured environment in which to work. Atlas also provides you with an object model and standardized debugging to make development faster and simpler. Ajax is a way of combining a number of Web technologies including JavaScript, dynamic HTML, and a feature known as XMLHttp (which reduces the need for client browsers to constantly reconnect to the server every time new information is downloaded). But at the moment, people developing with Ajax have to write their code from the ground up, which is complex and time consuming. The book guides you through a series of practical examples that demonstrate the Atlas framework and available controls. After reading this book, youll be able to compile a seamless Atlas-based application of your own! In anticipation of changes during development of the Atlas technology, the updated source code is posted for download on the author's blog, www.philotic.com/blog. This book demystifies the Atlas technology and shows you how to work with it. The first book dedicated to this revolutionary new technology. Written by an experienced .NET author in collaboration with the Atlas development team.



فهرست مطالب

Foundations of Atlas: Rapid Ajax Development with ASP.NET 2.0......Page 1
Contents......Page 8
CHAPTER 1 Introducing Ajax......Page 22
CHAPTER 2 Atlas: Taking Ajax to the Next Level......Page 38
CHAPTER 3 Atlas: Making Client-Side JavaScript Easier......Page 54
CHAPTER 4 Introducing Client Controls in Atlas.......Page 74
CHAPTER 5 Using Client Controls in Atlas......Page 98
CHAPTER 6 Introducing Server Controls in Atlas......Page 146
CHAPTER 7 Using Server Controls in Atlas.......Page 186
CHAPTER 8 Data Binding in Atlas......Page 218
CHAPTER 9 Using the AtlasUIGlitz Library......Page 252
CHAPTER 10 Mapping with Atlas......Page 270
CHAPTER 11 Building a Sample Application with ASP.NET and Atlas......Page 290
INDEX......Page 326




نظرات کاربران