ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Food Quality and Consumer Value: Delivering Food that Satisfies

دانلود کتاب کیفیت غذا و ارزش مصرف کننده: ارائه غذای مطلوب

Food Quality and Consumer Value: Delivering Food that Satisfies

مشخصات کتاب

Food Quality and Consumer Value: Delivering Food that Satisfies

ویرایش: 1 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 9783642078705, 9783662072837 
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg 
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 333 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 7 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 45,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کیفیت غذا و ارزش مصرف کننده: ارائه غذای مطلوب: علوم غذایی، تغذیه، بازاریابی، کشاورزی، علوم رفتاری



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 4


در صورت تبدیل فایل کتاب Food Quality and Consumer Value: Delivering Food that Satisfies به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کیفیت غذا و ارزش مصرف کننده: ارائه غذای مطلوب نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کیفیت غذا و ارزش مصرف کننده: ارائه غذای مطلوب



بازارهای مصرف کننده غذاها و نوشیدنی ها در کشورهای توسعه یافته به خوبی عرضه شده و بسیار پراکنده است. با این حال، سؤالی که پرسیده می شود این است که خرده فروشان واقعاً تا چه حد به برآورده کردن نیازهای مشتریان خود نزدیک می شوند. مفهوم ارزش مصرف کننده یکی از ارکان اصلی تئوری تمایز بازار است. این کتاب رویکردی بین‌رشته‌ای به تحلیل رضایت در رابطه با مصرف غذا دارد که هم علم غذا و هم علم مصرف نقش اصلی را ایفا می‌کنند. به کیفیت غذا از دیدگاه فنی و رضایت مصرف کننده نزدیک می شود و نقش ابزارهای مدیریتی و نظارتی را در ارائه کیفیت غذا برای همه ارزیابی می کند. هر حوزه با استفاده از اصطلاحات فنی مناسب به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد، اما متن را برای خوانندگان از هر دو سنت دانشگاهی و همچنین برای خوانندگان غیر متخصص در دسترس نگه می دارد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Consumer markets for foods and beverages in developed countries are well supplied and highly fragmented. Yet, the question being asked is how close retailers actually come to fulfilling their customers' requirements. The concept of consumer value is one of the main pillars underpinning the theory of market differentiation. This book takes an interdisciplinary approach to the analysis of satisfaction in relation to the consumption of food, with both food science and consumer science playing central parts. It approaches food quality from both the technical and the consumer satisfaction perspectives, and assesses the roles of management and regulatory tools in delivering food quality for all. Each area is discussed in detail, using the appropriate technical terminology, but keeping the text accessible to readers from both academic traditions, as well as to non-specialist readers.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages I-XVI
Introduction....Pages 1-6
Front Matter....Pages 7-11
Quality and Value....Pages 13-39
An Exploration of Food, Food Quality and Food Qualities....Pages 41-52
Theoretical Perspectives on Consumer Behaviour and Food Choice....Pages 53-86
Front Matter....Pages 95-100
Food Composition....Pages 101-136
Origins and Nature of Sensory and other Performance Attributes in Foods....Pages 137-165
Food Additives, Functional Food Ingredients and Food Contaminants....Pages 167-196
Front Matter....Pages 209-214
Homeostatic and Psychological Bases of Eating and Drinking....Pages 215-247
The Food Consumer in Society....Pages 249-272
“Good” and “Bad” Foods....Pages 273-292
Conclusion....Pages 301-305
Back Matter....Pages 307-330




نظرات کاربران