دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش:
نویسندگان: Félix Duque
سری:
ISBN (شابک) : 8430938346, 9788430938346
ناشر: Tecnos
سال نشر: 2002
تعداد صفحات: 92
زبان: Spanish
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 3 مگابایت
در صورت تبدیل فایل کتاب En torno al humanismo : Heidegger, Gadamer, Sloterdijk به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب پیرامون اومانیسم: هایدگر، گادامر، اسلوتردایک نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
این مقاله به بررسی رابطه زبان، حوزه معنایی «نسل» (از ژن تا مردم و جنسیت) و تکنیک بر اساس اندیشه هایدگر و تبار فکری او می پردازد. هایدگر با شروع انتقاد از سوبژکتیویسم مدرن که به نیهیلیسم منتهی میشود، الگوی انسانمحور انسانمحور را زیر سؤال میبرد و انسان را «شوپان هستی» توصیف میکند. اما چند "راهنما" یا هادی ظاهر می شوند. گادامر با تبدیل وجود به «سنت» که در آن تاریخ و زبان در هم آمیخته شده اند، قلمرو هایدگری را «شهری» خواهد کرد. بر اساس این تصور، مرد بودن شامل یک مترجم خوب است. به این ترتیب، مشکل "رهبری" (در حالت ایده آل) ناپدید می شود. در نهایت، اسلوتردایک حس بودن را در تکنیک و توسعه تاریخی آن قرار میدهد، در این مورد انسان عاملی است که قادر به تبدیل سیگنالهای حساس از محیط به نشانهها است: ابتدا زبانی، سپس الکترونیکی، و امروز بیوتکنولوژیک. بر اساس این کارکرد، انسان را میتوان بهعنوان یک مبدل دید.
El presente ensayo estudia la relación entre el lenguaje, el campo semántico de " generación " (del gene a la gente y al género), y la técnica, sobre la base al pensamiento de Heidegger y de su descendencia intelectual. Partiendo de la crítica al subjetivismo moderno, que desemboca en el nihilismo, Heidegger pondrá en entredicho el modelo humanista antropocéntrico, describiendo más bien al hombre como " pastor del ser " . Pero aparecen unos pocos " guías " o conductores. Gadamer " urbanizará " el territorio heideggeriano al convertir el ser en " tradición " , en la cual se conjugan historia y lenguaje. De acuerdo con esta concepción, ser hombre consistiría en ser un buen traductor. De este modo desaparecería (idealmente) el problema del " liderazgo " . Por último Sloterdijk pondrá el sentido del ser en la técnica y su desarrollo histórico, siendo en este caso el hombre el agente capaz de convertir señales sensitivas procedentes del entorno en signos: primero lingüísticos, después electrónicos y hoy biotecnogenéticos. De acuerdo con esta función, el hombre podría ser visto como un transductor.