ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب La narracion en el cine de ficcion

دانلود کتاب فیلم های داستانی روایی

La narracion en el cine de ficcion

مشخصات کتاب

La narracion en el cine de ficcion

ویرایش: Tra 
نویسندگان:   
سری:  
ISBN (شابک) : 8449301777, 9788449301773 
ناشر:  
سال نشر: 2003 
تعداد صفحات: 372 
زبان: Spanish 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 27 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 38,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 13


در صورت تبدیل فایل کتاب La narracion en el cine de ficcion به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب فیلم های داستانی روایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب فیلم های داستانی روایی

ما مطمئناً می دانیم که بیشتر فیلم ها روایت هستند، اما تقریباً هرگز از خود نمی پرسیم که این به چه معناست، آنها از چه مکانیسم هایی برای ساختن چیزی استفاده می کنند که ما آن را داستان می نامیم. دیوید بوردول با این مطالعه می‌خواهد این خلأ را پر کند و در عین حال اولین تحلیل جامع این عملیات پیچیده را ارائه کند، البته این امر مستلزم آن است که به طور همزمان سیری مختصر در تئوری‌های مختلفی که در این زمینه ایجاد شده است انجام دهد. از زمانی که سینما شروع به داستان‌گویی کرد، اما هدف بوردول شمارش محض نیست، بلکه ایجاد رویکردی جدید است: چشم‌اندازی از روایت فیلم که بی‌تردید نحوه درک ما از آن را به‌طور اساسی تغییر خواهد داد. نتیجه پروژه ای با چنان وسعت و وسعتی است که پیش از این به یکی از مهم ترین کمک های فکری به نظریه فیلم معاصر تبدیل شده است.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

Sabemos a ciencia cierta que la mayoria de las peliculas son narraciones, pero casi nunca nos preguntamos que significado tiene eso, que mecanismos utilizan para acabar construyendo lo que llamamos una historia. Con el presente estudio, David Bordwell quiere llenar este vacio y, a la vez, proporcionar el primer analisis comprehensivo de esa compleja operacion.. Ello supone, claro esta, realizar simultaneamente un somero recorrido por las distintas teorias que se han ido estableciendo al respecto desde que el cine empezo a contar historias, pero el objetivo de Bordwell no es la pura enumeracion sino la confeccion de un nuevo enfoque: una vision de la narrativa filmica que sin duda cambiara radicalmente la manera en que ahora la percibimos. El resultado es un proyecto de tal amplitud y alcance que ya se ha convertido en una de las contribuciones de mayor peso intelectual de la teoria cinematografica contemporanea.





نظرات کاربران