ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب A Handbook of Food Packaging

دانلود کتاب کتابچه راهنمای بسته بندی مواد غذایی

A Handbook of Food Packaging

مشخصات کتاب

A Handbook of Food Packaging

ویرایش: 2 
نویسندگان: , , , , , , , , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781461362142, 9781461528104 
ناشر: Springer US 
سال نشر: 1992 
تعداد صفحات: 510 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 11 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 51,000



کلمات کلیدی مربوط به کتاب کتابچه راهنمای بسته بندی مواد غذایی: علوم غذایی



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 8


در صورت تبدیل فایل کتاب A Handbook of Food Packaging به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب کتابچه راهنمای بسته بندی مواد غذایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب کتابچه راهنمای بسته بندی مواد غذایی



این دومین نسخه از یک عنوان موفق است که برای اولین بار در سال 1983 منتشر شد و اکنون یک دهه منسوخ شده است. نویسندگان، توسعه بسته‌بندی مناسب برای یک غذای خاص را در یک بازار خاص، از دیدگاه فن‌آوران مواد غذایی، مهندس بسته‌بندی و کسانی که با بازاریابی مرتبط هستند، در نظر می‌گیرند. در حالی که قالب اصلی حفظ شده است، محتویات به طور کامل اصلاح شده است تا پیشرفت های قابل توجهی که در سال های اخیر در تکنیک های فرآوری، بسته بندی و توزیع مواد غذایی ایجاد شده است، در نظر گرفته شود. در حالی که بسته‌بندی کارآمد برای هر نوع غذا، چه تازه و چه فرآوری شده، ضروری‌تر است و پیوندی ضروری بین تولیدکننده و مصرف‌کننده مواد غذایی است، تاکید بر چندین کارکرد آن تغییر کرده است. وظیفه اصلی آن شناسایی محصول و اطمینان از این است که از طریق سیستم توزیع به مصرف کننده می رسد. بسته بندی که صرفاً برای این منظور طراحی و ساخته شده است، به ارزش محصول کم یا هیچ چیزی اضافه نمی کند، صرفاً تازگی مزرعه یا پردازنده را حفظ می کند یا از آسیب فیزیکی جلوگیری می کند و مقرون به صرفه بودن تنها معیار موفقیت است. با این حال، اگر بسته بندی استفاده از محصول را تسهیل کند، قابل استفاده مجدد باشد یا پس از استفاده از آن استفاده شود، می توان مقداری ارزش اضافی برای توجیه هزینه اضافی و ارتقای فروش اضافه کرد. نمونه‌های زیادی از بسته‌بندی‌هایی که چنین ارزش اضافی را ارائه می‌کنند را می‌توان در دهه گذشته ذکر کرد.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

This is the second edition of a successful title first published in 1983 and now therefore a decade out of date. The authors consider the development of the right package for a particular food in a particular market, from the point of view of the food technologist, the packaging engineer and those concerned with marketing. While the original format has been retained, the contents have been thoroughly revised to take account of the considerable advances made in recent years in the techniques offood processing, packaging and distribution. While efficient packaging is even more a necessity for every kind of food, whether fresh or processed, and is an essential link between the food producer and the consumer, the emphasis on its several functions has changed. Its basic function is to identify the product and ensure that it travels safely through the distribution system to the consumer. Packaging designed and constructed solely for this purpose adds little or nothing to the value of the product, merely preserving farm or processor freshness or preventing physical damage, and cost effectiveness is the sole criterion for success. If, however, the packaging facilitates the use of the product, is reusable or has an after-use, some extra value can be added to justify the extra cost and promote sales. Many examples of packaging providing such extra value can be cited over the last decade.



فهرست مطالب

Front Matter....Pages i-xiv
Introduction to packaging....Pages 1-32
Graphics and package design....Pages 33-52
Notes on packaging materials....Pages 53-96
Packaging machinery....Pages 97-166
Packaging for physical distribution....Pages 167-186
Spoilage and deterioration indices....Pages 187-204
Fresh and chilled foods: meat, poultry, fish, dairy products and eggs....Pages 205-230
Fresh fruits and vegetables (including herbs, spices and nuts)....Pages 231-247
Frozen foods....Pages 248-264
Heat-processed foods (including irradiated foods, etc.)....Pages 265-295
Dried and moisture sensitive foods....Pages 296-314
Other processed foods....Pages 315-334
Juices, soft drinks and alcoholic beverages....Pages 335-346
Developing packs for food....Pages 347-356
The economics of primary packaging....Pages 357-389
Using barrier materials efficiently....Pages 390-425
Specification and quality control....Pages 426-463
Evaluation and testing of transport packages....Pages 464-476
Back Matter....Pages 477-497




نظرات کاربران