دسترسی نامحدود
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید
در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید
برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند
درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب
از ساعت 7 صبح تا 10 شب
ویرایش: 1
نویسندگان: Ralph Early (auth.)
سری:
ISBN (شابک) : 9781461358879, 1461358876
ناشر: Springer US
سال نشر: 1995
تعداد صفحات: 327
زبان: English
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود)
حجم فایل: 27 مگابایت
کلمات کلیدی مربوط به کتاب راهنمای سیستم های مدیریت کیفیت برای صنایع غذایی: استراتژی کسب و کار/رهبری، علوم غذایی
در صورت تبدیل فایل کتاب Guide to Quality Management Systems for the Food Industry به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.
توجه داشته باشید کتاب راهنمای سیستم های مدیریت کیفیت برای صنایع غذایی نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.
وقتی وارد هواپیما میشوم، نمیتوانم از در نظر گرفتن خطرات مربوط به پرواز اجتناب کنم. فکر خرابی مکانیکی، خطای خلبان و اقدام تروریستی ذهنم را پر کرده است. سعی میکنم با آمارهایی که به من میگوید در عبور از جاده احتمال آسیبدیدگی بیشتری وجود دارد، خودم را آرام کنم. لحظه ای که هواپیما بلند می شود، من به سرنوشت خود تسلیم می شوم و به خلبانانی ایمان می آورم که واجد شرایط و آموزش عالی برای وظیفه رساندن من سالم به مقصد هستند. مسافر بودن در هواپیما به معنای ابراز ایمان به سیستم های مورد استفاده شرکت هواپیمایی است. این برای ابراز ایمان به کیفیت سازمان هواپیمایی و افرادی است که در آن کار می کنند. در مورد جراحی هم همینطور است. هنگام مواجهه با چاقوی جراح، اجتناب از افکار مرگ و میر دشوار است. با این حال، ایمان به آموزش و مهارت جراح؛ ایمان به متخصص بیهوشی و تکنسینهای تئاتر، ایمان به منابع کارآمد و کیفیت بیمارستان همگی به متقاعد کردن این موضوع کمک میکنند که نیازی به نگرانی نیست. به غیر از پرواز و جراحی، جنبههای زیادی از زندگی وجود دارد که خطرات را به همراه دارد، اما با آگاهی از خطرات، ما با میل خود به دیگران اعتماد میکنیم تا ما را به سلامت برسانند. اما در مصرف غذا، تعداد کمی از ما خطرات آن را در نظر می گیریم. هر روز، اگر خوش شانس باشیم، غذا می خوریم. غذا باعث حفظ و لذت ما می شود. غذا از تعاملات اجتماعی ما پشتیبانی می کند.
Whenever I step into an aeroplane I cannot avoid considering the risks associated with flying. Thoughts of mechanical failure, pilot error and ter rorist action fill my mind. I try to reassure myself with statistics which tell me there is greater chance of injury crossing the road. The moment the plane takes off I am resigned to my fate, placing faith in pilots who are highly qualified and superbly trained for the task of delivering me safely to my destination. To be a passenger in an aeroplane is to express faith in the systems used by the airline. It is to express a faith in the quality of the airline's organisation and the people who work within it. The same is true of surgery. Thoughts of mortality are difficult to avoid when facing the surgeon's knife. However, faith in the surgeon's training and skill; faith in the anaesthetist and theatre technicians, faith in the efficient resources and quality of the hospital all help to convince that there is little need to worry. Apart from flying and surgery there are many facets of life which entail risk, but, knowing the risks, we willingly place our confidence in others to deliver us safely. In the consumption of food, however, few of us consider the risks. Everyday, if we are fortunate, we eat food. Food sustains and gives us pleasure. Food supports our social interactions.
Front Matter....Pages i-xxi
Quality and the food industry....Pages 1-32
Quality costs—measurement and analysis....Pages 33-48
The quality assurance programme....Pages 49-81
The Quality Management System....Pages 82-200
The Total Quality process....Pages 201-243
Back Matter....Pages 244-308