ورود به حساب

نام کاربری گذرواژه

گذرواژه را فراموش کردید؟ کلیک کنید

حساب کاربری ندارید؟ ساخت حساب

ساخت حساب کاربری

نام نام کاربری ایمیل شماره موبایل گذرواژه

برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره موبایل زیر از طریق تماس و پیامک با ما در ارتباط باشید


09117307688
09117179751

در صورت عدم پاسخ گویی از طریق پیامک با پشتیبان در ارتباط باشید

دسترسی نامحدود

برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند

ضمانت بازگشت وجه

درصورت عدم همخوانی توضیحات با کتاب

پشتیبانی

از ساعت 7 صبح تا 10 شب

دانلود کتاب Maternal and perinatal health in developing countries

دانلود کتاب سلامت مادر و پری ناتال در کشورهای در حال توسعه

Maternal and perinatal health in developing countries

مشخصات کتاب

Maternal and perinatal health in developing countries

ویرایش:  
نویسندگان: , ,   
سری:  
ISBN (شابک) : 9781845937454, 1845937457 
ناشر: CABI 
سال نشر: 2012 
تعداد صفحات: 257 
زبان: English 
فرمت فایل : PDF (درصورت درخواست کاربر به PDF، EPUB یا AZW3 تبدیل می شود) 
حجم فایل: 4 مگابایت 

قیمت کتاب (تومان) : 58,000



ثبت امتیاز به این کتاب

میانگین امتیاز به این کتاب :
       تعداد امتیاز دهندگان : 14


در صورت تبدیل فایل کتاب Maternal and perinatal health in developing countries به فرمت های PDF، EPUB، AZW3، MOBI و یا DJVU می توانید به پشتیبان اطلاع دهید تا فایل مورد نظر را تبدیل نمایند.

توجه داشته باشید کتاب سلامت مادر و پری ناتال در کشورهای در حال توسعه نسخه زبان اصلی می باشد و کتاب ترجمه شده به فارسی نمی باشد. وبسایت اینترنشنال لایبرری ارائه دهنده کتاب های زبان اصلی می باشد و هیچ گونه کتاب ترجمه شده یا نوشته شده به فارسی را ارائه نمی دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب سلامت مادر و پری ناتال در کشورهای در حال توسعه

ارتقای سلامت مادران و کاهش مرگ و میر از اهمیت جهانی برخوردار است و بخش مهمی از اهداف توسعه هزاره سازمان ملل را تشکیل می دهد. بالاترین میزان مرگ و میر مادران در کشورهای در حال توسعه است، جایی که ابتکارات جهانی و منطقه ای برای بهبود سیستم ها و شیوه های مربوط به مراقبت از مادر و دسترسی پزشکی مورد نیاز است. این کتاب با اتخاذ یک رویکرد سیاست عملی، پیشینه و مفاهیم اساسی تلاش‌ها برای بهبود مرگ و میر مادران و پری ناتال، وضعیت کنونی جهانی و مشکلاتی را که مانع پیشرفت می‌شوند را پوشش می‌دهد. این شامل مطالعات موردی و نمونه‌هایی از استراتژی‌های موفق است، شیوه‌های خوب را توصیه می‌کند و تجزیه و تحلیل انتقادی از شکاف‌های دانش را برای اطلاع‌رسانی به حوزه‌ها برای تحقیقات آینده ارائه می‌کند.


توضیحاتی درمورد کتاب به خارجی

The promotion of maternal health and mortality reduction is of worldwide importance, and constitute a vital part of the UN Millennium Development Goals. The highest maternal mortality rates are in developing countries, where global and regional initiatives are needed to improve the systems and practices involved in maternal care and medical access. Taking a practical policy approach, this book covers the background and concepts underlying efforts to improve maternal and perinatal mortality, the current global situation and problems that prevent progress. It includes case studies and examples of successful strategies, recommends good practices, and provides a critical analysis of knowledge gaps to inform areas for future research.





نظرات کاربران